Spring naar bijdragen

Ervaring met de aanschaf GPS ontvanger bij Navifuture.de?


Travel

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dat prijsverschil heb je helemaal gelijk in.

 

Maar je hebt niets aan een apparaat dat uiteindelijk niet aan je (dan nog onbekende) verwachtingen voldoet.

 

Je kunt met de gele etrex ook satelilieten ontvangen of een Alan 500 of 600 nemen

 

 

Die 170 euro is bij 170 keer gebruiken 1 euro per keer en bij 340 slechts 50ct

Punt is, is het waard en dat moet je zelf beantwoorden.

 

Ik denk van wel, daarom noem ik de verschillen.

Maar er zijn er nog genoeg die zweren bij een 12xl of een 320.

Met alle respect en vaak gebeurd dit met handteren van gedegen basiskennis

net zo makkelijk.

 

Dit draadje is gestart om te kijken of je bij het betreffende bedrijf een dergelike kwalitatief hoogwaardige gps als de gpsmap60cs kunt bestellen voor die redelijk prijs.

In mijn beleving kan je dat nog steeds doen omdat de gunstige prijs van een ander merk met minder mogelijkheden wel een kortstondige prettige beleving van een goede aankoop kan zijn en dat heb ik met de verschillen getracht te verduidelijken.

Maar waar je de accenten legt blijft een persoonlijke keus.

Kom je bij een event een ander tegen waarvan je dan merkt dat die dingen kan die jij ook liever gehad had, dan is het prijsverschil als genotsbeleving omgeslagen

in frustratie.

Dus let eerst op wat je wil en probeer daar achter te komen en zoek dan een gunstige prijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Nog even verder gespeurd en op travel-kit.de (zie link onder) ook een leuke prijs gevonden: GPSMAP 60CS met EU basiskaart!! incl. CitySelect 7 voor Eur 629,- ;)

 

Travel

 

https://ssl.kundenserver.de/s122339408.eins...pt%3Fa%3D016723

 

Heb de 60CS met EU-basiskaart, Voedingskabel voor de auto en CitySelect v7 aangeschaft bij www.travel-kit.de (EUR 665,- inclusief verzendkosten). De grote Falk Reiseplaner 2004 (Duitsland) en NaviKam software werden ook nog gratis meegeleverd. Alles keurig in de originele verzegelde verpakkingen. Tevens wordt toegang verleend tot een helpdesk. Is allemaal perfect verlopen. Binnen een paar dagen na het overmaken van het geld werd het pakje door TPG Post bezorgd. Tijdens het bestel en levertraject prima e-mail communicatie over status van de bestelling, geld binnen pakje afgestuurd.

Kan deze e-shop zeer aanbevelen gezien de interessante prijzen en goede vlotte afhandeling. :blush:

 

En nu er op uit om te cachen! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...