Spring naar bijdragen

Verdacht pakketje Rotterdam Airport


survey adjo

Aanbevolen berichten

Je kan kissies ook gewoon verven met een afwijkend kleurtje... en de sticker van geocaching derop plakken... maar ja ook een laptoptas kan als zeer verdacht worden opgemerkt/aangemerkt/beschouwd :thumbup: dus of je het met ehbo kissies redt... best nog een lastige materie dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Diesel.

 

Volgens mij zien alleen foto rolletjes er niet gevaarlijk uit. Maar laten we die discussie maar achterwege :thumbup:

 

Maar je hebt gelijk verbanddozen zijn niet zaligmakend. De kern van mijn opmerking is hopelijk nu wel over gekomen

 

Zorg dat je cache er niet gevaarlijk uitziet. Dat voorkomt krantenkoppen

 

VLIEGVELD ONTRUIMD DANKZIJ GEOCACHING

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik tot nu toe (2x en de 3e komt eraan) een curver bakje en dat bevalt mij best goed. Als dat er niet ongevaarlijk uit ziet weet ik het ook niet meer. Die dingen zijn net als een klein munitiekistje op zijn kant of Vinnie's verbandtrommeltjes niet zo hoog dus goed te verstoppen. Er kunnen geen grote goedies in, maar dit vermeld ik ook op de cache pagina.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, het draadje weer een beetje opgeschoond, alhoewel ik me er wel van bewust ben dat ongeveer vanaf bericht 2 de topic al offtopic aan het raken is :thumbup:

Maar goed, wat valt er nog meer over te zeggen? Ze hebben weer eens een doosje opgehaald in de buurt van een vliegveld.

 

Ach, aan de buitenkant is toch niet te zien of een doosje gevaarlijk is of niet? Ook een EHBO-doosje en zelfs een curverdoos, kan een leuke knal geven als er explosieven in zit.

Op dat station, een weekje geleden, ging het toch ook niet om een gevaarlijk uitziend doosje? Volgens mij was dat een laptoptas :)

 

Edit: FF offtopic aan Vinnie1, nee, daar heb ik geen ruimte voor. Ik heb nog 300 a 400 Mb aan webspace. Maar weet wel een plekkie waar je 2 gieg kunt huren voor een paar euro per maand. Alleen voor foto's.

 

 

Niet iedere man met een lange regenjas aan zit naakt in de jas

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo vanavond met eigen gemeld als eigenaar van de cache en even langs bij de marechaussee hier tekst en uitleg gegeven wat wij zo al doen ( met uitdraai van het forum en cache) en de reden ervan, tevens heb ik nog eens extra vermeld dat ik bij het plaatsen van de cache ook al bij hun was langs geweest voor goed keuring die ik toen ook kreeg dus illegaal lag hij daar niet .

java script:emoticon(':thumbup:')

 

Dit alles wordt nu onderzocht.java script:emoticon(':)')

 

Ook heb ik gevraagd of ik i.d. de cache's nu weg moet ik de TB's die erin zaten terug kan krijgen zodat ze weer hun weg kunnen vervolgen.(antwoord komt morgen)

 

Verder viel alles mee ik had erger verwacht ik zal jullie zodra ik meer weet hiervan op de hoogte

stellen.

 

 

In het vervolg zullen de kisten zwart worden gemaakt misschien dat dit helpt.java script:emoticon(';)')

 

Gr. Saffier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flauw dat de wetshandhavers niet even op internet loggen. In Ierland ook al niet:

 

http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...0a-2193c7820366

 

En dat een week nadat ik die cache heb gevonden! Ik was er in elk geval niet op de bewuste donderdagavond.

 

Het gekke is, dat deze cache 300m van de weg in een open veld ligt (erg grappig: middenin het weiland is een soort luik in de grond), en dus niet direct naast een gebouw o.i.d.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo vandaag weer even langs geweest en alle spullen mee gekregen met het verzoek de cache toch maar iets verder weg te plaatsen en de kist van kleur te veranderen.

 

Verder was alles na gekeken en waren ze tot de conclusie gekomen dat ons geen blaam treft en wij netjes aan de regels voldeden.

Nu alles dan toch weer op z'n pootjes terecht is gekomen zal de cache weer opnieuw geplaatst worden alleen waar en wanneer is nog even de vraag i.v.m. wat tijd gebrek maar hou hem in de gaten zou ik zeggen.

 

Tot zover.

 

Gr. Saffier & Stekelsteef

 

O' Ja de TB's worden gedropt een een andere cache zodat ze hun weg kunnen vervolgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Zit ik een beetje te surfen langs allerlei topics, kom ik deze ineens tegen... Daar werk ik! Ik wist ook van het bestaan af van deze cache, maar ben er nog nooit naartoe geweest. Ten eerste omdat ik het niet echt handig vind om in uniform te gaan cachen en ten tweede gaan Flor en ik eigenlijk altijd samen op pad (en zij werkt daar niet... :blush: ).

Ook van deze 'vondst' wist ik niks af. Die bewuste dag heb ik niet gewerkt. Ik was toen samen met een collega op een ander vliegveld om cursus te geven. Twee dagen later werkte ik wel, maar ik lees meestal alleen de gebeurtenissen van één dag ervoor.

Ik zal aan de eigenaar van de cache vragen of ik hem mag loggen als medewerker van Rotterdam Airport. :dribble:

Ik werk dan weliswaar niet bij de Marechaussee, maar bij de havendienst. Dat is in feite de alarmcentrale van de luchthaven. Die coördineren alle activiteiten bij een alarm.

En dat loggen... doe ik toch maar een keer zelf alsnog :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...