Spring naar bijdragen

HELP


the foxes

Aanbevolen berichten

HELP HELP

 

Vandaag 30-08-2005 gps kwijtgeraakt op TEXEL bij het ontmaagden van TXL.

Waarschijnlijk ligt hij daar vlak bij de cache.

Wie kan en wil even voor mij kijken???

 

Het is een garmin 60CSmap.

 

Heb nu nachtdienst, je kan me ook bellen : 06-38422987

 

Groeten The Foxes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tjonge hoop voor je dat hij er nog ligt. Maar hoe krijg je het voor elkaar.

 

Ik heb laatst ook iets erg doms gedaan. Als ik terug kom bij de auto en ik ga mijn autosleutel pakken dan leg ik mijn GPS (en cache printje) op de auto. Na het openmaken van de auto moet ik er dus aan denken dat mijn GPS er op ligt.

Je ziet hem nu al aankomen...

 

Ik was dus vergeten om mijn GPS van de auto te halen. Ik reed vrolijk weg, met de GPS op het dak. Op het zandpad naar de weg was niets aan de hand, maar toen ik gas ging geven op de weg hoorde ik opeens een harde *bonk*.

 

HUH? Wat is dat nou. Er lagen toch geen stenen op het pad of zo? Verlies ik onderdelen?!?

 

(10 seconden later)

&*(@#(&*@ !@*# Mijn GPS!!! :thumbup::thumbup:

 

Het was nog een behoorlijk drukke weg ook, dus na lang wachten en moeizaam omdraaien terwijl ik enorm in de piepzak zat dat iemand er overheen was gereden of zo kwam ik eindelijk terug op de plek des onheils. En gelukkig was er weinig aan de hand. Een paar krasjes op de achterkant (boeie) en hij deed het nog! :P Daar was ik dus heeeeel erg goed mee weggekomen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je de plaatser van de cache geen mailtje sturen en vragen of deze even voor je wil kijken. Ik denk dat deze op texel woont en het is voor hem een kleine moeite misschien

 

Goed idee Madmull, en succes Foxes. We duimen dat ie er nog ligt.

 

 

 

Mod.Note: Quote leesbaar gemaakt.

bewerkt door Zero CooL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb laatst ook iets erg doms gedaan. Als ik terug kom bij de auto en ik ga mijn autosleutel pakken dan leg ik mijn GPS (en cache printje) op de auto. Na het openmaken van de auto moet ik er dus aan denken dat mijn GPS er op ligt.

Je ziet hem nu al aankomen...

 

Je hebt natuurlijk niks aan dit soort verhalen, maar ik ben bij het zoeken naar een cache gewoon om mijn Quest in een tasje aan mijn riem te hangen, omdat ik hem niet in de auto wil achterlaten.

Laatst bij het zoeken naar "De Schat van Dickninge" dus ook. Na een wandeling van een kilometer of 7, 8 terugkomend bij de auto tast ik naar het tasje en merk dat ik het tasje al die tijd OP DE KOP aan mijn riem heb gehad. Als je weet dat het klepje slechts op de plaats wordt gehouden door een strookje klitteband, heb ik dus gewoon verschrikkelijke mazzel gehad. Ik had mijn gps wel honderd keer kunnen verliezen onderweg ... :cry:

 

Nogmaals, je hebt er niks aan, maar het kan toch iedereen zo maar gebeuren. Ik zou er (net als jij van plan bent) ook zeker dat hele eind voor rijden. Voordat je er bent geweest heb je toch geen rust ...

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

HELP HELP

 

Vandaag 30-08-2005 gps kwijtgeraakt op TEXEL bij het ontmaagden van TXL.

Waarschijnlijk ligt hij daar vlak bij de cache.

Wie kan en wil even voor mij kijken???

 

Het is een garmin 60CSmap.

 

Heb nu nachtdienst, je kan me ook bellen : 06-38422987

 

Groeten The Foxes

 

HU :cry: , Je hebt de cache ontmaagd, maar nog niet gelogged ?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je de plaatser van de cache geen mailtje sturen en vragen of deze even voor je wil kijken. Ik denk dat deze op texel woont en het is voor hem een kleine moeite misschien.

succes madmull

Die wonen volgens mij niet op Texel. Maar Tex wel.

Dit is zijn website adres: Website Tex

Links op de site zie je een wit Tex logo. Als je hier op klikt kan je hem mailen. Misschien wil hij voor jou op zoek. Succes!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Collega cachers,

 

Bedankt voor jullie reacties tot nog toe. Ik had nu eigenlijk nachtdienst maar heb vrij kunnen krijgen. Ga straks met de auto richting Texel. Eerste boot gaat om 06:00 uur. Ben ik mooi de files voor.

 

En ik heb nog geen tijd gehad om cache te loggen. Heb vanavond eerst nog even

(voor) geslapen ivm nachtdienst. Maar kwam er net voordat ik naar het werk ging achter dat de GPS weg was. Dus log houden jullie nog even tegoed.

 

Groetjes The Foxes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge hoop voor je dat hij er nog ligt. Maar hoe krijg je het voor elkaar.

 

 

Kan ook gebeuren met een fototoestel. :blush:

 

 

Maar echt kl*ten hoor om je GPS kwijt te raken, ik had leker vrij genomen en direct weer de boot gepakt naar Texel.

 

Gr Twinlife :cry:

 

Wel een aardige goodie voor de volgende hunter natuurlijk. Voor je het weet heeft de volgende vinder hem omgeruild tegen zijn (uiteraard mindere) GPS :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van de rit naar Texel. Helaas niets gevonden. :cry:

Nu maar hopen dat iemand de GPS met goede bedoelingen heeft meegenomen en zich nog meld. Tel. nummer staat in GPS.

 

Verder langs restaurantje geweest waar we nog wat gedronken hebben na het cachen. Persoon die er gisteren was, is vanmiddag weer bereikbaar.

Verder nog op vliegveld Texel geweest. Gekeken op de plek waar het toestel stond waarmee we gisteren gevlogen hebben. Niets.

 

Groetjes,

 

The Foxes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van de rit naar Texel. Helaas niets gevonden. :cry:

Nu maar hopen dat iemand de GPS met goede bedoelingen heeft meegenomen en zich nog meld. Tel. nummer staat in GPS.

 

Verder langs restaurantje geweest waar we nog wat gedronken hebben na het cachen. Persoon die er gisteren was, is vanmiddag weer bereikbaar.

Verder nog op vliegveld Texel geweest. Gekeken op de plek waar het toestel stond waarmee we gisteren gevlogen hebben. Niets.

 

Heel jammer. Ik zou de vermissing ook zeker even bij de politie melden. Zo heb ik ooit mijn digitale camera teruggekregen nadat ik die bij het uitstappen per ongeluk uit de auto had gestoten. Een echtpaar had hem gevonden en dit bij de politie gemeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...