Grolo Geplaatst 20 augustus 2005 Geplaatst 20 augustus 2005 (bewerkt) Als ik deze lokatie in mijn GPS stop dan kom ik uit bij noorwegen in de zee Is daar een eiland die niet in mijn gps kaart zit? Of doe ik iets fout? 20 augustus 2005 bewerkt door Grolo
Team VDE Geplaatst 20 augustus 2005 Geplaatst 20 augustus 2005 Waarom zou je er naar zoeken? Het is gewoon een plaatje van een GPS op een willekeurige loctie, bedoeld om de Homepage van Geocaching.nl op te sieren.... Je kunt natuurlijk gaan zoeken... Wie zoekt; zal vinden!
Grolo Geplaatst 20 augustus 2005 Auteur Geplaatst 20 augustus 2005 Dus het is gewoon een stom plaatje met een verkeerde lokatie
harrie Geplaatst 20 augustus 2005 Geplaatst 20 augustus 2005 Met het plaatje is niks mis mee en de locatie is gewoon ergens op deze aardkloot . Gr Harrie
TheFamily Geplaatst 20 augustus 2005 Geplaatst 20 augustus 2005 Met het plaatje is niks mis mee en de locatie is gewoon ergens op deze aardkloot . Gr Harrie <{POST_SNAPBACK}> Al geloof ik niet dat daar een cache verstopt is.
Grolo Geplaatst 20 augustus 2005 Auteur Geplaatst 20 augustus 2005 Met het plaatje is niks mis mee en de locatie is gewoon ergens op deze aardkloot . Gr Harrie <{POST_SNAPBACK}> Al geloof ik niet dat daar een cache verstopt is. <{POST_SNAPBACK}> Virtual cache
Twinlife Geplaatst 20 augustus 2005 Geplaatst 20 augustus 2005 Met het plaatje is niks mis mee en de locatie is gewoon ergens op deze aardkloot . Gr Harrie <{POST_SNAPBACK}> Al geloof ik niet dat daar een cache verstopt is. <{POST_SNAPBACK}> Virtual cache <{POST_SNAPBACK}> Zelfs dat nog niet eens Gr Twinlife
the foxes Geplaatst 20 augustus 2005 Geplaatst 20 augustus 2005 Hoezo komkommertijd? Of is er daar misschien een orka gesignaleerd met een microcache in zijn bek? Misschien drijft daar wel zo'n ouderwetse fles. Vraag is wel, hoe krijg je dat logboek eruit Wie heeft voor ons de eerste foto van deze plek? Wel natuurlijk met je gps in de hand! The Foxes
Peetee Geplaatst 20 augustus 2005 Geplaatst 20 augustus 2005 (bewerkt) Wie heeft voor ons de eerste foto van deze plek? Wel natuurlijk met je gps in de hand! Zo goed? 20 augustus 2005 bewerkt door Peetee
the foxes Geplaatst 20 augustus 2005 Geplaatst 20 augustus 2005 Wie heeft voor ons de eerste foto van deze plek? Wel natuurlijk met je gps in de hand! Zo goed? <{POST_SNAPBACK}> JA HOOR! Wat mij betreft is deze FTF voor jou/jullie! Alleen jammer dat je hand net voor die orka zit The Foxes
Kruimeldief Geplaatst 21 augustus 2005 Geplaatst 21 augustus 2005 Over komkommertijd gesproken. Is dit nu werkelijk een algemene vraag in de forum geocaching of is het iets voor een topic slowchat, komkommertijd, of goed voor de subforum Offtopic? Wie plaatst de bordjes "Verboden op het gras te lopen"?
Grolo Geplaatst 21 augustus 2005 Auteur Geplaatst 21 augustus 2005 Over komkommertijd gesproken. Is dit nu werkelijk een algemene vraag in de forum geocaching of is het iets voor een topic slowchat, komkommertijd, of goed voor de subforum Offtopic? Wie plaatst de bordjes "Verboden op het gras te lopen"? <{POST_SNAPBACK}> Het was meer een vraag of ik iets fout deed of de lokatie wel klopte. Maar begint nu over caches te praten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden