Spring naar bijdragen

Hier op het forum nog niets van gelezen...


Zero CooL

Aanbevolen berichten

En nu maar hopen dat al die andere caches die je vanuit de huiskamer kunt doen verdwijnen

Persoonlijk vind ik caches die je achter de computer kunt eigenlijk helemaal niets.

Een cache zoeken betekent voor mij ergens naar toe gaan en dan lopen of fietsen en iets gaan ontdekken.

en hopen dat deze zooi niet meetelt in je aantal found its. :eek:

Dat vind ik wel het mooiste.

 

Na regen komt weer zonneschijn en tegen die tijd kan ik weer aan het werk! :beerchug:

 

Er zitten een aantal virtuals tussen waarvoor je er toch echt moet zijn maar ze gewoon geen toestemming hebben gekregen om een cache neer te leggen of waarbij de cache is verdwenen. Ik heb er een tijd geleden zo een in zuid Limburg gelopen. Als dit soort virtuals ook 'achter de decoder' verwijnen of zelfs helemaal verdwijnen is dat wel een verlies. Dit zijn echte caches waarbij alleen het doosje ontbreekt. En de found terecht is. Bij die cache heb ik zelfs meer brandnetels moeten trotseren dan gemiddeld en de wandeling was ook niet niks.

 

Maar locationless caches mogen wat mij betreft wel het archief in. Ik moet toegeven dat ik ook een leuke heb meegepikt (Milling Around) maar als ze die zouden wegdoen dan heb ik daar veel minder problemen mee. En van die googlebare virtuals verdienen zeker een enkele reis richting archief. Dat is geen geocaching!

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er zitten een aantal virtuals tussen waarvoor je er toch echt moet zijn maar ze gewoon geen toestemming hebben gekregen om een cache neer te leggen of waarbij de cache is verdwenen.

Ik heb bovenaan in mijn lijstje niet gedane dichtbij zijnde caches maar leifst 3 virtuals staan. :beerchug:

Ik vind het wel fijn als die per 1 january 2006 gearchiveerd worden, wat mij betreft mag dit wel per direkt!

Een tocht doen en aan het einde geen doosje, als is het maar een fotokokertje, vinden?

Ik wil toch graag een stickertje plakken! :eek:

Waarom gaan we eigenlijk geen cachers cachen ?

Lijkt me leuker en gezelliger dan al die andere grab.

Alleen even kijken hoe je dan moet loggen.....

Ik kwam vandaag op weg naar Peize langs Bongeveen, stond daar een auto met geocaching sticker bij het beginpunt.

Voorzichtig een sticker op de handgreep van de auto geplakt.

Op terug weg naar huis belde Willxii Carrotte mij.

Nog even gezellig gepraat op het bankje naast Bongeveen!

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...