Spring naar bijdragen

Hier op het forum nog niets van gelezen...


Zero CooL

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.

 

The error returned was:

 

You do not have permission to view this topic :thumbdown:

 

-------SNIK=------

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, wat moet ik hier nu over zeggen. Ik hou nu al niet zo van locationless caches, maar om nu alle McDonalds, Burger Kings of iets dergelijks te bezoeken ivm geocaching... :thumbdown:

Kan het me voorstellen. Aan de andere kant krijg je zo wel een heel erg open geheel met heel veel POI informatie, die redelijk vrij toegankelijk is.

Oude troep van jaren terug hoef je je dan niet meer aan te storen, al vraag ik me af hoe goed e.e.a. gecontroleerd gaat worden.

Een verplichting van eens per half jaar aan de poster van een Waymark zou wel netjes wezen om e.e.a. up-to-date te houden.

Een plaatsingsdatum binnen het Waymark is ook wel handig om te kunnen filteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind locationless caches weinig met geocaching te maken hebben, natuurlijk staat het iedereen vrij een eigen definitie aan geocaching te geven maar voor mij is het nog steeds het fysiek zoeken naar een schat met behulp van een GPS. Niet het vinden van een punt en dat opmeten met de GPS, lijkt mij een geheel andere hobby.

Ondanks dat kunnen sommige uitvragen (want daar lijkt het op) wel aardig zijn. Voor mij hoeft het echter niet.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, je kan nog eens wat zoeken. Als je je richt op restaurants dan kun je gebruiken als lokale restaurantgids voor als je weer eens ergens anders wil eten.

Als je ergens naar toe gaat, kun je iets anders in de buurt opzoeken.

 

En je kunt je eigen interessante punten opslaan.

 

Waymarking heeft dus niets met geocaching te maken. Het maakt alleen gebruik van je GPS, en ze proberen mensen die toch al ervaring hebben met een GPS aan te zetten tot het maken van een globale POI-database.

 

That's all.

 

Je kunt het gebruiken, maar niemand verplicht je ertoe.

Waarschijnlijk hopen ze dat ook bedrijven er gebruik van gaan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, je kan nog eens wat zoeken. Als je je richt op restaurants dan kun je gebruiken als lokale restaurantgids voor als je weer eens ergens anders wil eten.

Als je ergens naar toe gaat, kun je iets anders in de buurt opzoeken.

 

En je kunt je eigen interessante punten opslaan.

 

Waymarking heeft dus niets met geocaching te maken. Het maakt alleen gebruik van je GPS, en ze proberen mensen die toch al ervaring hebben met een GPS aan te zetten tot het maken van een globale POI-database.

 

That's all.

 

Je kunt het gebruiken, maar niemand verplicht je ertoe.

Waarschijnlijk hopen ze dat ook bedrijven er gebruik van gaan maken.

Nou als ik lees dat het mogelijk de virtuele en de locationless caches gaat vervangen dan lijkt het er toch op dat het ervoor in de plaats moet komen. Maar zoals al gezegd de eerder genoemde virtuele en locationless waren voor mij toch al niet echt caches.

 

groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps...

Misschien dat je dan zelf even moet inloggen bij GC.COM om op het forum te komen, het gaat over Waymarking.. wilde het zo spannend maken... maar ja als het niet gelezen kan worden :thumbup:

Sorry :thumbdown: , op het forum van GC.COM dus, onderste 2 forums.

Je kunt alleen bij waymarking inloggen als je premium memeber bent.

Ik heb email gekregen om mijn virtueele cache te verplaatsen naar waymarking.

Om ea te realiseren kan ik zonder kosten 6 maand premium lid worden.

Zover ik het begrepen heb worden op 1 januari 2006 alle virtueele caches op geocaching.com gearchiveerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tot dusver zijn er deze categorieen:

 

People

 

Tour Guides, Internet, Memorials, Scouting, Art, People Watching

 

Places

 

Restaurants, Buildings, Bars, Parks, Internet, Entertainment, Hunting/Gathering, Military, Strange/Weird, Disaster Sites, Natural Places, Ruins, Camping/Hiking, Stores/Retail, Fishing, Historic Places, Cultural Places, Earthcaches, Lodging, Pet-Friendly Places

 

Things

 

Benchmarks, Surveillance, Structures, Art, Oddities, Vehicles, Signs, Historic Things, Musical Things, Seasonal/Holiday, Animals

 

Vermoedelijk moet je je virtuals daar ergens onder gaan scharen.

bewerkt door dmace
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vermoedelijk moet je je virtuals daar ergens onder gaan scharen.

Nog maar snel wat virtuals gaan scoren voordat je het enkel als premium member kunt doen....

 

Of begrijp ik het dan helemaal verkeerd ?

Zover als ik de email begrepen heb is het eem premium member feature.

In dat geval ga ik er niet aan meewerken dat mijn virtueel cache wordt overgezet naar waymarking.

 

Meewerken aan een wereldwijde POI database vind eigenlijk wel aardig, als het maar niet zo gaat als met die database van cd titels en songtitels. Die database was volledig gevuld door partikulieren en werd toen van de een op de andere dag commercieel.

Vervolgens moest men voor de toegang betalen! :beerchug:

Ik voel er niets voor om als tikgeit gebruikt te gaan worden.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu maar hopen dat al die andere caches die je vanuit de huiskamer kunt doen verdwijnen

Persoonlijk vind ik caches die je achter de computer kunt eigenlijk helemaal niets.

Een cache zoeken betekent voor mij ergens naar toe gaan en dan lopen of fietsen en iets gaan ontdekken.

en hopen dat deze zooi niet meetelt in je aantal found its. :eek:

Dat vind ik wel het mooiste.

 

Na regen komt weer zonneschijn en tegen die tijd kan ik weer aan het werk! :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...