Spring naar bijdragen

Cache gevonden


bertien

Aanbevolen berichten

Hallo, ik als nieuwkomeer zou graag willen weten wat ik moet doen als ik een cache gevonden heb. Moet ik dit nu melden zodat dit op mijn accound komt te staan of geld dit alleen voor Travel bugs? Waar moet ik dat doen? Ik kan het niet goed vinden. Kan iemand mij op weg helpen.

Mvg Bertien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo, ik als nieuwkomeer zou graag willen weten wat ik moet doen als ik een cache gevonden heb. Moet ik dit nu melden zodat dit op mijn accound komt te staan of geld dit alleen voor Travel bugs? Waar moet ik dat doen? Ik kan het niet goed vinden. Kan iemand mij op weg helpen.

Mvg Bertien

 

Als je al een account op geocaching.com hebt dan moet je daarmee inloggen. Dit kan ook op de cache pagina via een linkje.

Op de cache pagina staat ergens rechtsboven 'log your visit' en als je dat aanklikt kun je een logje typen en via een menutje selecteren of je de cache hebt gevonden of niet gevonden of alleen maar een bericht schrijven (note).

 

Je kunt ook zonder inloggen naar een cache pagina. Dan staat er rechtsboven 'log in to log your visit'. Als je dat aanklikt dan moet je eerst inloggen en daarna stuurt geocaching.com je vanzelf verder naar de cache log pagina.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeeeejj Bertien, van harte welkom hier.

 

Stel gerust al je vragen. Je krijgt vast antwoord van een enthousiaste community. Soms (zoals hierboven) in de vorm van een link die je verder helpt.

 

Maarre ... ff een waarschuwing.

 

Dit is je laatste kans om te ontsnappen! Pas op! Je kunt nu nog terug :no::) .

 

Als het bij jou gaat zoals bij ons (team Micky en Ricky), en vrijwel de hele bups hier op 't forum, en veel van onze vrienden, dan ben je binnenkort ook verslaafd! Elk vrij uurtje zul je er binnenkort mee bezig zijn ;) . Dus weet waaraan je begint: geocaching, de leukste verslaving die bestaat :D !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Micky, bedankt voor je leuke reactie. Ik denk dat je gelijk gaat krijgen. Vanmorgen om 06:30 uur is mijn vrouw maar opgestaan omdat ze de cache die we de dag ervoor gedaan hadden niet uit haar hoofd kon zetten. Gaaf. Vandaag mijn eerste travel bug gevonden en meegenomen en gaan hem morgen op 1 van de waddeneilanden zetten.

Gr Bertien

 

Heeeeejj Bertien, van harte welkom hier.

 

Stel gerust al je vragen. Je krijgt vast antwoord van een enthousiaste community. Soms (zoals hierboven) in de vorm van een link die je verder helpt.

 

Maarre ... ff een waarschuwing.

 

Dit is je laatste kans om te ontsnappen! Pas op! Je kunt nu nog terug  :no:  :) .

 

Als het bij jou gaat zoals bij ons (team Micky en Ricky), en vrijwel de hele bups hier op 't forum, en veel van onze vrienden, dan ben je binnenkort ook verslaafd! Elk vrij uurtje zul je er binnenkort mee bezig zijn  ;)  . Dus weet waaraan je begint: geocaching, de leukste verslaving die bestaat  :D !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...