Spring naar bijdragen

Levensmoe


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

:blush: Eén keer raden wie er binnenkort weer naar de Harz afreist?

En de bovengenoemde Stoberhai is natuurlijk erg spannend. Wel is het vreemd dat je een verlaten fabriek/militaire basis in moet/mag :wine:

 

Ik las dit nog wel over Stoberhai op het Schwarzwald-forum:

Die Sprengleitungen sind schon gelegt und ihr marschiert bzw. kommt da noch rein???
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Nederland hebben we toch ook zo iets  :wine:  kijk maar eens op de cache GCNWJC en kijk vooral naar de foto's en geniet  :eek: .

 

Ik moet hem nog doen.  :blush:

 

Ja, maar vanaf een brug van een paar meter hoog in het water vallen is iets heel anders dan van een brug die enkele tientallen meters hoog is naar beneden vallen op de grond. Ik vond de capriolen die de cachers op die hoge brug uithaalden nou niet bepaald veilig. Maar ja, dat moet ieder voor zich weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via een ander forum kwam ik deze cache tegen. Bekijk vooral eens de foto's.

Er is in Duitsland een groepje geocachers nogal verzot op de zogenaamde lostplaces.

Met een van de mannen heb ik wel eens kontakt over Funkmessgeraetstellung /Luftwaffe radar ruins.

Die geocacher voorziet mij van argumenten om een log af te keuren. :blush:

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Nederland hebben we toch ook zo iets  :wine:  kijk maar eens op de cache GCNWJC en kijk vooral naar de foto's en geniet  :D .

 

Ik moet hem nog doen.  :blush:

 

Ja, maar vanaf een brug van een paar meter hoog in het water vallen is iets heel anders dan van een brug die enkele tientallen meters hoog is naar beneden vallen op de grond. Ik vond de capriolen die de cachers op die hoge brug uithaalden nou niet bepaald veilig. Maar ja, dat moet ieder voor zich weten.

Als ik één van de engelstalige logs gelezen heb rijdt de trein er onder door :eek: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D

 

is goed morgen ???????? :blush:  :wine:

Ik ga mee :eek::P

 

Jaa cool ik zal nog ff een paar van die geocaching logo magneetjes bestellen bij de prof.

Met wat bisonkit blijven die vast wel aan je zweet handen kleven....

Moet lukken toch ?

Anders abseiltje langs die brug maken ook leuk.... zo te zien kunnen die zweden dus niet abseilen valt me weer tegen.... of ze kunnen goed fotoshoppen.....

Ik bedoel wie zegt er dat er echt eentje ligt?

Zo vaak zal er geen cache controlle worden gedaan, of lees ik de tekst nu heel erg verkeerd ?

Voor het lapje houden deel II ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Roode Loper Geplaatst op Vandaag, 18:18

 

(Team Professor X @ July 19 2005, 17:11:41 )

Eén keer raden wie er binnenkort weer naar de Harz afreist?

En de bovengenoemde Stoberhai is natuurlijk erg spannend. Wel is het vreemd dat je een verlaten fabriek/militaire basis in moet/mag

 

Ik las dit nog wel over Stoberhai op het Schwarzwald-forum:

Die Sprengleitungen sind schon gelegt und ihr marschiert bzw. kommt da noch rein??? 

 

6760_tcm6-34634.jpg

:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geogeldrop

 

Ik heb alvast het veiligheidstouw bij me. (Nog gekocht voor kattenogen en waterwerken)

 

Dus nu hebben we nog alleen een vrijwilliger nodig.

 

iene miene mutte. ;-)

 

 

groet,

vinnie1

 

p.s. 't Menneke is ook 2X *****

bewerkt door Vinnie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk zijn we te laat :blush: , kijk maar bij de laatste log en de note van Brainman zelf. Stöberhai.

 

Misschien kan ik in de puinhopen nog een broodtrommeltje en een verschroeid logboekje scoren. PM naar Brainman is al onderweg.

 

Ach je krijgt van mij wel een tubbetje velpon kan je de scherven van de brooddoos weer aan elkaar plakken.... :eek:

Hopelijk zaten er geen TB's meer in :wine:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...17-988ff8281106

 

hier nog zo een erge cache is dit zeker.5 5

groetjes remco

 

Een nieuw idee voor Ter Land, Ter Zee en In De Lucht. Het lijkt mij toch beter om in een duits stuwmeer een nat pak te krijgen dan in zweden te pletter te vallen (op een trein).

 

Een micro onder de Erasmusbrug of Moerdijkbrug zal bij ons wel niet goedgekeurd worden. Er zijn wel "brugcaches" zoals deze maar zijn wel wat veiliger. Daarom ook maar 1*3,5. Hij was wel leuk :blush: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...