Spring naar bijdragen

Levensmoe


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hier is nog een 2 x 5 cache. Bekijk ook hier de vele foto's.

 

Wie heeft er ervaring met 2 x 5 caches en welke zijn dit?

 

Het lijken me alletwee caches die in Nederland NOOOOOOIT goedgekeurd zouden worden.

 

André

 

Waarom zouden ze in Nederland niet goedgekeurd worden. Zijn de regels in Zweden en Duitsland anders dan in Nederland, of ligt het aan de approvers?

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[Waarom zouden ze in Nederland niet goedgekeurd worden. Zijn de regels in Zweden en Duitsland anders dan in Nederland, of ligt het aan de approvers?

Ze zijn volgens mij allebei geplaatst voor de strenge regels ingevoerd werden.

En ze zouden niet worden goedgekeurd omdat:

 

*dicht langs spoorlijn/autoweg/autoweg

*niet alleen op priveterrein (de borden zijn duidelijk), maar ook nog eens in een priveobject.

 

Ik ben wel fan van de tv serie Alias moet ik bekennen. En daar leer je toch wel wat technieken om zulke caches te kunnen plukken. Even de videocollectie van zolder halen [:thumbup:].

 

Wie heeft er ervaring met 2 x 5 caches en welke zijn dit?

Geen ervaring mee. Lijkt me wel leuk om eens te doen.

 

Edit: linkje werkt dus niet...

bewerkt door 8BG
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie heeft er ervaring met 2 x 5 caches en welke zijn dit?

Geen ervaring mee. Lijkt me wel leuk om eens te doen.

Geen idee of het linkje werkt werkt, maar even een query gedraaid. Zie hier de 61 caches met 5*5 *****.

 

Als ik op het linkje klik krijg ik het volgende:

Sorry, your account does not own this Pocket Query.
.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn volgens mij allebei geplaatst voor de strenge regels ingevoerd werden.

En ze zouden niet worden goedgekeurd omdat:

 

Ik weet niet wanneer de strenge regels zijn ingevoerd maar deze is 7-3-2004 geplaatst en deze is 26-7-2004 geplaatst. Dus niet heel erg oud.

 

Volgens mij mag er dan wel een internationaal overleg plaatsvinden voor de approvers. Een soort approvers-event :D:thumbup::thumbup::thumbup:

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Roode Loper Geplaatst op Vandaag, 14:34

  Hier is nog een 2 x 5 cache. Bekijk ook hier de vele foto's.

 

Wie heeft er ervaring met 2 x 5 caches en welke zijn dit?

 

:thumbup: Eén keer raden wie er binnenkort weer naar de Harz afreist?

En de bovengenoemde Stoberhai is natuurlijk erg spannend. Wel is het vreemd dat je een verlaten fabriek/militaire basis in moet/mag :D

Maar daar zijn er meer van: Landart four

Vorig jaar al hele schitterende wandelingen en klimpartijen gemaakt. Dit jaar gaan we verder en bovendien zijn er aardig wat nieuwe caches bijgekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even beetje meer on-topic dan in tegenstelling tot de vorige post. Het gevaar van de cacheplek en het approven blijft natuurlijk altijd subjectief. Wat jij als cacher aan de approver aanleverd is bepalend; tenzij de approver nog wat vragen heeft. En een approver uit Duitsland kijkt heel anders tegen een rotsachtig bergje aan dan een nederlandse approver die hooguit 323 meter hoog kijkt :D . Bovendien hoeft niet de eindcache op een levensgevaarlijke lokatie te liggen , maar kun je ook waypoints erg moeilijk en "gevaarlijk" verstoppen waardoor je aan 5x5 waardering komt. Ook kan je een listige puzzel toepassen waardoor een 5 geoorloofd is.

Maar de sterwaarderingen zijn niet altijd even consequent; zeker wanneer je alleen de stermixer van geocaching erop loslaat kom je al gauw hoog uit :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Nederland hebben we toch ook zo iets  :eek:  kijk maar eens op de cache GCNWJC en kijk vooral naar de foto's en geniet  :D .

 

Ik moet hem nog doen.  :blush:

 

Hé @rend,

 

Is dit een uitnodiging voor een volgende cache...(met of zonder :wine: )?

Eerst vrijdag maar eens tot een goed einde brengen. :P En dan meteen een 'vrijwilliger' aanwijzen om onder aan die brug te gaan hangen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...