Spring naar bijdragen

Enhanced DHZ kaarten


Aanbevolen berichten

Dutch Locutus beschikt over een stalen geduld. :blush:

 

Hij heeft een tijden geleden (17 mei!) om een aanpassing op de DHZ kaart gevraagd. Hij wilde op de "gevonden" kaart ook de gearchiveerde en inactieve caches zien. Ik geloof zelfs dat nog veel eerder soortgelijke vragen opdoken op het forum.

 

Omdat dat me een zinnige vraag leek, ben ik in de code gedoken. Vandaag heb ik (eindelijk) de code aangepast en op de site gezet. Ik ga nog even bijhouden of deze extra functionaliteit geen negatief effect heeft op de performance, maar dat lijkt reuze mee te vallen.

 

Voor iedereen die zich afvraagt: "Waar gaat dit over?" kijk op de Doe Het Zelf index pagina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dutch Locutus beschikt over een stalen geduld. ;)

 

Hij heeft een tijden geleden (17 mei!) om een aanpassing op de DHZ kaart gevraagd. Hij wilde op de "gevonden" kaart ook de gearchiveerde en inactieve caches zien. Ik geloof zelfs dat nog veel eerder soortgelijke vragen opdoken op het forum.

 

Omdat dat me een zinnige vraag leek, ben ik in de code gedoken. Vandaag heb ik (eindelijk) de code aangepast en op de site gezet. Ik ga nog even bijhouden of deze extra functionaliteit geen negatief effect heeft op de performance, maar dat lijkt reuze mee te vallen.

 

Voor iedereen die zich afvraagt: "Waar gaat dit over?" kijk op de Doe Het Zelf index pagina.

 

:blush:

Gedult is een schone zaak, en je hebt in de tussen tijd vele andere zaken opgelost dus we kunnen niet zeggen dat je stil gezeten hebt.

 

Ik ga het eens bekijken, dank voor de tijd die je erin gestoken hebt.

 

Grtz, D.L.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dutch Locutus beschikt over een stalen geduld. :yes:

 

Ach dat waren we ook wel gewend van onze voorzitter... voor dat we eindelijk herkenning verdiende van onze heldhaftige expeditie naar de Dode Hond moesten we eerst half geocaching Nederland verzamelen (overdrijven doen oude kameraden altijd toch!!)

 

Reintje nogmaals bedankt voor je inzet! :blush:

Ik ben benieuwd of je ook mijn overweging over de statistieken en ranglijst heb nagedacht... maar ik wacht ook gewoon geduldig af... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga nog even bijhouden of deze extra functionaliteit geen negatief effect heeft op de performance, maar dat lijkt reuze mee te vallen.
Het effect op de performance viel wel mee. Het effect op de functionaliteit echter niet. Het genereren van een kaart voor 2 personen heb ik stuk gemaakt. :lol1:

Nou heb ik daar wat op gevonden.... Maar nu is Dutch Lucutus weer niet blij ;)

 

Ik wist dat het een hele lastige vraag was. ;) Heb ik nog wat te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...