Team Firefox Geplaatst 8 juli 2005 Geplaatst 8 juli 2005 Wij zijn eigenlijk benieuwd naar wat andere cachers de mooiste verstopplaats voor een kleine cache vonden tijdens hun speurtochten. Dus een plekje voor een micro, kokertje of klein doosje. Wij vonden vogelhuisjes, luikjes in boomstronken en micro's in houtschijven wel grappig. Zijn er nog meer van die grappige plekjes?
Wilxlii Carrotte Geplaatst 8 juli 2005 Geplaatst 8 juli 2005 Wij zijn eigenlijk benieuwd naar wat andere cachers de mooiste verstopplaats voor een kleine cache vonden tijdens hun speurtochten. Dus een plekje voor een micro, kokertje of klein doosje. Wij vonden vogelhuisjes, luikjes in boomstronken en micro's in houtschijven wel grappig. Zijn er nog meer van die grappige plekjes? <{POST_SNAPBACK}> Is het niet zo, dat als iemand een micro grappig verstopt, dat dit een verrassing moet zijn voor de vinder? Lijkt me niet leuk dat plekje dan te lezen op het forum. Of kun je ergens een micro niet vinden en probeer je zo de oplossing te krijgen?
Team Firefox Geplaatst 8 juli 2005 Auteur Geplaatst 8 juli 2005 Is het niet zo, dat als iemand een micro grappig verstopt, dat dit een verrassing moet zijn voor de vinder? Lijkt me niet leuk dat plekje dan te lezen op het forum. Of kun je ergens een micro niet vinden en probeer je zo de oplossing te krijgen? Neeuuuu, wij proberen wat ideetjes op te doen...
De Roode Loper Geplaatst 8 juli 2005 Geplaatst 8 juli 2005 Is onderstaand misschien wat . http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...ssPageName=WD2V http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...ssPageName=WD2V http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...ssPageName=WD2V http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...ssPageName=WDVW http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...ssPageName=WDVW Hier maak je vrienden mee .
Twin Peaks Geplaatst 8 juli 2005 Geplaatst 8 juli 2005 (bewerkt) Micronesie lijkt mij een ideale verstopplek. Het schijnt daar erg mooi te zijn. http://www.peacegallery.org/asiapacific/mi.../micronesia.htm 8 juli 2005 bewerkt door Twin Peaks
Camelion Geplaatst 8 juli 2005 Geplaatst 8 juli 2005 <{POST_SNAPBACK}> Micro's plaatsen in Rectum moet ieder voor zichzelf weten. Ik weet niet of het daar mooi is of niet. Maar de boodschap in deze is niet zozeer het plaatsje Rectum, maar "steek die micro maar in je reet". Wat mij betreft mogen dit soort postings linea recta de analen in (jaja, ik kan dat ook wel) van ongewenste postings. Het is duidelijk dat sommigen op dit forum micro's niet kunnen waarderen, maar om dit telkens weer op deze wijze te vertellen, valt bij mij onder flame-bait. M.a.w. stop met dit soort onzin! En aan anderen, reageer svp niet op deze postings!
Team Firefox Geplaatst 8 juli 2005 Auteur Geplaatst 8 juli 2005 Nog een keer voor de duidelijkheid dan: Het gaat om 'originele manieren' om kleine caches te verstoppen, dus NIET om wat voor soort caches het gaat en op welke lokatie. Lezen kan soms moeilijk zijn
Zathras and his dog Geplaatst 8 juli 2005 Geplaatst 8 juli 2005 De mooiste micro's die ik ben tegengekomen, zijn diegene die niet verstopt zijn, maar die werkelijk voor iedereen zichtbaar zijn. Alleen wanneer je er naar zoekt zullen deze micro's opvallen, voor het overige publiek maakt het deel uit van de omgeving. Z
elsinga Geplaatst 8 juli 2005 Geplaatst 8 juli 2005 Ik hou zelf ook niet zo van micro's, maar kwam ze in de US rond Orlando wel veel tegen... de onderkant van bankjes doen het daar goed (de "off your rocker in..." serie) bijvoorbeeld. Da's op zich wel leuk, want die kun je grabbelen terwijl er veel mensen rondlopen. Aan de andere kant is de lol er snel af. Ook zaten er een aantal in de (omhoogschuifbare) plastic voet van lantarenpalen bij GROOOOTE supermarkten. Of *in* de paal van een verkeersbord, hangend aan een omgebogen fietsspaak (waar bij je dus net iets van de spaak zag). Maar of dat echt origineel is allemaal...? De onderkant van een steen uithollen, daar de microcache in stoppen en dan in een veld vol stenen leggen... tsja... da's meer voor masocachers. Micro's zijn denk ik het leukst als ze opgenomen zijn in alledaagse dingen, die in het volle zicht kunnen staan en daardoor niet opvallen.
Team-Eppie Geplaatst 8 juli 2005 Geplaatst 8 juli 2005 Of een normaal verstopte micro die je wel naar een heel bijzonder plekje lokt. (daar waar je normaal dus niet snel zou komen)
Team Professor X Geplaatst 8 juli 2005 Geplaatst 8 juli 2005 Firefox, Ga op jacht naar deze cache en je hebt er weer een idee bij. Ben het helemaal met Williii eens om hier op het forum niet allerlei verstoptrukjes en plekjes "prijs" te geven. Maar in het algemeen is een ruimte waar een micro in, onder, achter, voor of op past eigenlijk altijd geschikt; het ligt aan de fantasie van de maker en cacher hoe leuk/moeilijk iets is!!! Soms is een lokatie uitermate geschikt voor een micro, soms juist de manier van verstoppen. Maar het liefste zie ik dat dan samen. Ook als tussenpunten kun je heel creatief omgaan met micro's. En voor alle PA's hier op het forum: micro? Suc6 maar weer....
Team VDE Geplaatst 8 juli 2005 Geplaatst 8 juli 2005 (bewerkt) Poekela bij Apeldoorn is origineel; ik zeg niet hoe origineel, dat zou zonde zijn, maar is qua originaliteit erg leuk. De omgeving is niets... Wel vlak bij een snelweg, dus je kunt ook weer snel weg... 8 juli 2005 bewerkt door Team VDE
Biertjuh Geplaatst 8 juli 2005 Geplaatst 8 juli 2005 Is het niet zo, dat als iemand een micro grappig verstopt, dat dit een verrassing moet zijn voor de vinder? Lijkt me niet leuk dat plekje dan te lezen op het forum. Ben het hier helemaal mee eens. Zodra je alle mogelijkheden om leuke micro's te verstoppen gaat opnoemen is de verrassing weg. Ben ooit getuige geweest van Ruud die wit wegtrok terwijl ik het fototoestel niet klaar had liggen Die micro, zo speciaal verstopt, is nog steeds de leukste die we ooit gevonden hebben. Dus Firefox: gebruik je fantasie, niets is te gek! Marja die Ruud nooit eerder heeft zien schrikken toen ie aan een touwtje trok
Camelion Geplaatst 8 juli 2005 Geplaatst 8 juli 2005 En aan anderen, reageer svp niet op deze postings! <{POST_SNAPBACK}> Twee postings verwijderd. Niet iedereen deelt jullie humor.
Aanbevolen berichten