Spring naar bijdragen

teams


kleijberg

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik lees dat er verschillende teams bestaan .

Is het ook zo dat je daar terecht kunt voor een helpende hand

Ik woon in drenthe en wil wel eens met iemand hierover van gedachte wisselen :beerchug:

 

In het begin van de hobby ging ik alleen of met een maatje van me op stap. Toen was mijn nick Eppie. Totdat het meisje en kindje meeging. Die vonden het zo leuk dat ik niet meer alleen mag. Vandaar dat mama, mini en eppie zich verenigd hebben in team-eppie. Ik denk dat dat in veel gevallen zo gaat. Er zijn families, vriendengroepen, maar ook gelegenheidsteams. Als ik afga op de meeste reakties hier op het forum kan je met alles zo'n beetje bij iedereen terecht. Op het forum, maar ook per e-mail, msn, gsm, aow, www enzovoorts.

 

En als de :yes: op jouw kosten zijn staan ze in de rij :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees dat er verschillende teams bestaan .

Is het ook zo dat je daar terecht kunt voor een helpende hand

Het schijnt dat er op dit forum experts verschijnen. :yes:
Ik woon in drenthe.

Ik ook. :beerchug:

De beste gelegenheid om andere geocachers te spreken is op een event.

Een enkele keer kom ik weleens een geocacher in het veld tegen, maar dat is vrij zeldzaam.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik woon in drenthe en wil wel eens met iemand hierover van gedachte wisselen :beerchug:

 

Er zijn genoeg Drenties op het forum actief. :lol1:

En een helpende hand willen de Drenties ook wel geven denk ik.

 

Maar als je met vragen zit kan je die hier ook op het forum plaatsen, al gaan sommige mensen snel off-topic er zit altijd wel een goed antwoord tussen.

 

 

Gr Twinlife :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kleijberg  Gisteren, 19:42 Post #1 

Ik lees dat er verschillende teams bestaan .

Is het ook zo dat je daar terecht kunt voor een helpende hand

Ik woon in drenthe en wil wel eens met iemand hierover van gedachte wisselen

 

Ook wij vormen een team, komen gedeeltelijk uit Drenthe en willen best wat tips delen. Dus wat zijn je vragen?

Je kunt altijd een PB (persoonlijk bericht/ email) sturen wanneer je niet direct met al je zieleroerselen :beerchug: op het forum wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Zoals al geschreven, er zijn teams genoeg en ook individuele cachers uit Drenthe. Events zijn speciaal voor dit soort ontmoetingen opgezet. Een event is niets anders dan een samenkomst van een aantal cachers die lekker bijkletsen en een paar caches doen op die dag. En een event bezoeken betekent weer een zogenaamde Found it erbij. Die caches worden soms speciaal voor het event geplaatst. En voor een paar cachers kun je lezen 20 tot 100den :D. Eind okober is er weer het Haloween event ergens onder in het midden van het land en begin januari 2006 is er weer de "Neijjoarsveziede" event in Sellingen Zuid Oost Groningen.

Verder kun je voor alle vragen wat ook maar ergens betrekking heeft op het geocachen natuurlijk hier op dit forum je ei kwijt. Het moet al gek lopen dat je geen antwoord krijgt.

Maar, je vraagt specifiek om teams. Wat moet ik me daar bij voorstellen?

 

Voor de meeste geldt: Team = gezin.

Aan de namen hier op het forum kun je niet altijd zien of ze ook "lid" van een team zijn. Voorbeeld. Ons tean heet Team Dauwtrappers. De leden zijn Kruimedief en KralenFee Man en vrouw dus. Soms wordt het team aangevuld met Sjeddoo (Bejaarde Golden Retriever) en "El Torro" Choco Prince (Valse Min Pincher met Duitse voorouders)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kipchen komt ook uut Drenthe en is ook een team. Moeder met kids ( kuukens), vader cached af en toe mee.

Zondag gaan wij naar ons eerste event. Ik weet zeker dat het leuk gaat worden. Misschien zien we jullie op het Sellinger event?

Welkom hier en tot gauw!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees dat er verschillende teams bestaan .

Is het ook zo dat je daar terecht kunt voor een helpende hand

Ik woon in drenthe en wil wel eens met iemand hierover van gedachte wisselen :D

 

Hoi deBendevanVier is een gezin met dus 4 kinderen :D

ook wij wonen in jawel Drenthe :thumbup:

Dus als iets wilt weten dan horen/lezen we dat wel!

 

Jolanda mv4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...