Spring naar bijdragen

Pas op!


Peetee

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
ReizenReizen

De Komkommertijd is vroeg dit jaar. Misschien omdat het midden van het land als eerste met de vakantie begint?

De poema heeft de nodige creativiteit opgeroepen onder de bezoekers van Retecool.

Veel leuke (pseudo)foto's zijn gefotoshopt.

Kijk maar verder bij Retecool

68_353064c9b0315697.jpg

Wat toch niet veel gekker is dan deze met koe vlakbij een cache:

824517_200.jpg

Ongeveer halverwege de serie zit een leuke over SGP-stemmers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het blijft tot nu toe heel stil omtrent de Thaumetopoea processionea.

Volgens kenners: "na de eerste warme dagen van het jaar kunt u de eikenprocessierups in Brabant weer tegenkomen."

Deze beestjes veroorzaken overlast (ze zijn maar een paar cm lang) maar zijn niet zo dodelijk (en zeker niet zo spannend) als een echte poema.

De vakaties zijn begonnen dus het komkommerseizoen is van start gegaan met miniem dunne kranten.

Nog even geduld en dan komen de verhalen over ontsnapte gifslangen en evenzo giftige spinnen wel los.

En wie weet, misschien duikt net zoals vorig jaar wel weer de kaaiman op in de media . (kaaiman is een soort krokodil, geen soort enge man).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

De komkommertijd is nog niet voorbij. Wat te denken van dit bericht?

 

LEIDEN - De zeehond die vrijdagavond door een voorbijganger uit de Oude Vest werd opgevist, was bijna dood. Het dier, dat is overgebracht naar de zeehondencrèche in het Pieterburen, is uitgedroogd, heeft infecties en een gaatje in de kaak. ,,Maar binnen een week is hij er overheen", zegt Lenie 't Hart van het Groningse opvangcentrum voor zeehonden.

't Hart is 'nog steeds verbijsterd' over het feit dat de zeehond zo ver in zoet water is doorgedrongen. ,,Ook is het een mysterie waarom hij niet eerder is gezien vanuit bootjes."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De komkommertijd is nog niet voorbij. Wat te denken van dit bericht?

 

Het is zeker komkommertijd. Net gelezen op teletekst:

 

120 Teletekst vr 12 aug

***************************************

Kort binnenlands nieuws

 

***************************************

TILBURG De politie in Tilburg is weer

op zoek naar een ontsnapte struisvogel.

Het agressieve dier ontsnapte vorige

maand ook al.Nu hebben onbekenden de

omheining van zijn wei doorgeknipt.Het

dier heeft een wandelaar aangevallen.

 

***************************************

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De komkommertijd is nog niet voorbij. Wat te denken van dit bericht?

 

Ik herinner me er ineens nog eentje, van een paar weken geleden:

Er was een aap ontsnapt uit de Apenheul (is iemand hem tegengekomen?). Later hebben ze hem teruggevonden; hij zat hoog in een boom vlak bij de prinses Julianatoren; ze hebben hem eruit geschoten (verdoofd); hij kon niet terug naar de troep in de Apenheul, want hij was verstoten. Ze zouden een ander plekje voor hem gaan vinden.......

Sindsdien, heb ik hier niks meer over gehoord; zouden ze al ergens een plekje voor hem hebben gevonden? Is toch wel een leuk onderwerp voor wat emotie-tv op Talpa, lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, nee he? Alweer een Winnie de Poema. Duim maar dat de komkommertijd snel voorbij is! :)

Struisvogels, apen, poema's en aanvallende buizerds kruisen ons pad

maar niets weerhoudt de geocacher bij de jacht op alweer een nieuwe schat. :)

bewerkt door kipchen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar werd er bij de veluwe ook een poema gezien. Misschien wel hetzelfde dier? (Ik heb daar na de komkommertijd van de pers niets meer over gelezen.)

Idioot om zo een prachtdier te doden. :)

Heeft de ME geen andere mogelijkheid om hun schietkunsten te oefenen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...