thira en candor Geplaatst 23 mei 2005 Share Geplaatst 23 mei 2005 Hoi allemaal, Ik zie dat op de .nl site de weergave van de recente logs is veranderd. De logs zijn niet meer gerangschikt op datum, en alles zo dicht op elkaar Vind ik erg jammer, zoals het eerst was vond ik toch overzichtelijker. Zijn er mensen die deze mening met mij delen????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dawangumu Geplaatst 23 mei 2005 Share Geplaatst 23 mei 2005 kijk eens bij statistieken op de nl site daar kun je kiezen tussen: > laatste logs (is hetzelfde als recente logs) > logs op datum (zoals jij het overzichtelijker vindt... ?) of bedoelde je iets anders? Hoi allemaal, Ik zie dat op de .nl site de weergave van de recente logs is veranderd. De logs zijn niet meer gerangschikt op datum, en alles zo dicht op elkaar Vind ik erg jammer, zoals het eerst was vond ik toch overzichtelijker. Zijn er mensen die deze mening met mij delen????? <{POST_SNAPBACK}> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jojogirl Geplaatst 23 mei 2005 Share Geplaatst 23 mei 2005 Het viel mij gisterenavond ook meteen op. En ik deel je mening, ik vond de oude lay-out ook overzichtelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jojogirl Geplaatst 23 mei 2005 Share Geplaatst 23 mei 2005 kijk eens bij statistieken op de nl sitedaar kun je kiezen tussen: > laatste logs (is hetzelfde als recente logs) > logs op datum (zoals jij het overzichtelijker vindt... ?) of bedoelde je iets anders? De logs in het menu op de hoofdpagina linkte eerst naar de logs in de layout zoals bij "op datum" en linkt nu naar "recente logs". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thira en candor Geplaatst 23 mei 2005 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2005 kijk eens bij statistieken op de nl sitedaar kun je kiezen tussen: > laatste logs (is hetzelfde als recente logs) > logs op datum (zoals jij het overzichtelijker vindt... ?) of bedoelde je iets anders? De logs in het menu op de hoofdpagina linkte eerst naar de logs in de layout zoals bij "op datum" en linkt nu naar "recente logs". <{POST_SNAPBACK}> Klopt maar als ik mocht kiezen, dan koos ik toch voor het oude. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the dam-scout Geplaatst 23 mei 2005 Share Geplaatst 23 mei 2005 (bewerkt) Ook ik vond het de vorige layout beter. Het voordel voor de nl site is nu alleen dat er meer logs op 1 pagina past. Dit verbeterd helaas niet het overzicht. Mvg, Chris the dam-scout 23 mei 2005 bewerkt door the dam-scout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 23 mei 2005 Share Geplaatst 23 mei 2005 Ik zag ook liever de oude layout, waarom is die eigenlijk veranderd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex en Leo-team Geplaatst 23 mei 2005 Share Geplaatst 23 mei 2005 zo zie je maar dat niet elke verandering een verbetering is. Ik vind het ook jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 23 mei 2005 Share Geplaatst 23 mei 2005 (bewerkt) Hij is er weer!! De ander pagina was trouwens de oude. Misschien was de huidige even in de revisie. 23 mei 2005 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woezel & Pip Geplaatst 23 mei 2005 Share Geplaatst 23 mei 2005 Hij is er weer!! De ander pagina was trouwens de oude. Misschien was de huidige even in de revisie. <{POST_SNAPBACK}> Hij is er weer??? Ow... Ik krijg nog steeds die 'minder mooie'....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thira en candor Geplaatst 23 mei 2005 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2005 Ik krijg ook nog steeds die oude Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 23 mei 2005 Share Geplaatst 23 mei 2005 (bewerkt) Ik weet natuurlijk niet wat jullie zien, maar ik zie deze: 23 mei 2005 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thira en candor Geplaatst 23 mei 2005 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2005 (bewerkt) Ik niet snap????? Is iets fout gegaan, had een plaatje willen invoegen. 24 mei 2005 bewerkt door thira en candor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 23 mei 2005 Share Geplaatst 23 mei 2005 Cache opschonen en de pagina herladen, misschien dat dat helpt? De opgegeven img en link werken niet door het HTTPS prot. als ik dat wil bekijken heb ik de usernaam en wachtwoord nodig, om het bestand test.jpg te bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thira en candor Geplaatst 23 mei 2005 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2005 (bewerkt) Hoi Zero Cool, Hoe kan dat als ik klik op even testen, doet ie 't wel.?????? Wat doe ik dan fout. 24 mei 2005 bewerkt door thira en candor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden