Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
k Hoop dat je er achteraf toch zelf ook om kunt lachen.

Ja hoor! Ik kan er nog steeds smakelijk om lachen ... Steeds als ik weer met een bekertje koffie naar mijn auto loop, dan denk ik er natuurlijk weer aan en grinnik ik weer even. :lol1:

Maar op het moment dat het gebeurt kun je zelf nauwelijks geloven dat het wérkelijk is gebeurd ... ;)

Geplaatst
Als ik dit zo lees heb ik nog mazzel gehad. Ben alleen een keer flink aangevallen door een braamstruik.

(wist je dat die dingen bijten?) ;)

Niet alleen bijten, ze laten ook nog een deel van hun tandjes achter. :lol1:

Geplaatst
k Hoop dat je er achteraf toch zelf ook om kunt lachen.

Ja hoor! Ik kan er nog steeds smakelijk om lachen ... Steeds als ik weer met een bekertje koffie naar mijn auto loop, dan denk ik er natuurlijk weer aan en grinnik ik weer even. :D

Maar op het moment dat het gebeurt kun je zelf nauwelijks geloven dat het wérkelijk is gebeurd ... :doctor:

Ik blijf t stukje gewoon lezen. En iedere keer moet ik mn bezem erbij pakken om mij weer bij elkaar te vegen :clap:

ani_broom_sweep.gif

Geplaatst (bewerkt)

Mijn vervelendste cache-ervaring was na na het lopen van een cache, waarvan even de naam kwijt ben. Maar je kwam bij een struisvogel-farm langs.

De route was nogal erg "steil-heuveltje-op-en-steil-heuveltje-af". Op dat moment best te doen maar: ik heb een zwakke knie. Pas daags na het lopen van die route, kwam ik er achter dat dit toch meer van mij had gevergd dan ik in de gaten had. Ik heb letterlijk wekenlang een enórme last van mn knie gehad. Dat been was zooo pijnlijk en kon er nauwelijks meer op lopen. Het huilen stond me letterlijk nader dan het lachen :doctor: . Sindsdien loop ik even een flink stuk rustiger als ik heuvels op- en af moet.

bewerkt door walking spirit
  • 2 months later...
Geplaatst

Vorig jaar ben ik eens linearecta naar de dokterspost gekunnen na het vinden van een cache. Voor de verandering hadden we een keer een hond bij met cachen (een logeetje) wel gezellig natuurlijk. In de haast uiteraard gsm vergeten (net als je hem nodig blijkt te hebben). Het was hoogzomer dus de korte broek aan (altijd gevaarlijk met cachen).

Cache lag mooi onder een boom. Bij het terugplaatsen van de cache een draai gemaakt waarbij een afgebroken tak een flinke diepe snee maakt in mijn scheenbeen. We konden dus geen dokter bellen hadden een flinke hond bij. De snee dus maar zo goed als het ging gehecht met zwaluwstaartjes terug gelopen naar de auto. Naar vrienden gereden daar de dokter gebeld, hond achtergelaten en naar de huisartspost. Pijn kwam inmiddels aardig opzetten en been werd flink dik. Daar is de snee geplakt en goed verbonden aangezien wij 2 weken later naar Kenia zouden afreizen en naar zo'n land wil je niet naar toe met een open wond. Nu 1 1/2 jaar na dato nog steeds een flink litteken waar je mensen naar ziet kijken (wat heeft die gedaan??)

Geplaatst

kom je bij een cach aan dan zie je 2 paaltjes over het hoofd schade aan mijn cach mobiel :thumbup: 2200 euro.

dit was de duurst cach dag ooit voor mij.

Geplaatst

Ik kreeg deze log binnen voor mijn cache Flaneren over de Boulevards in Vlissingen:

---------------------------

Log Date: 10/31/2009

Dit is voor ons een memorabele cache geworden...

Tijdens onze korte vakantie in Zeeland wilden we graag deze cache doen. Donderdag was het er niet meer van gekomen, dus dan vrijdag maar. Toen werd het ook later en later (en heel vroeg donker!) met als gevolg dat we pas tegen 20.30 uur aan de wandeling konden beginnen. In het donker dus, maar dat had wel wat. Op zich goed te doen, soms met behulp van een zaklampje.

Volgens de gegevens zou deze binnen het uur te lopen zijn, dus bleef er iemand in de auto zitten die niet mee kon/wilde. Dus met z'n vieren op pad en het verliep prima.

Bij het voorlaatste waypoint had een deel van ons het wel gehad en aangezien we steeds verder en verder bij de auto vandaan liepen, zijn er even 2 teamleden naar het laatste waypoint gesprint. Toen zij terugkwamen hebben we de eindco�rdinaten uitgerekend. Toen we tot de conclusie kwamen dat die n�g verder weg lagen, besloten we terug te lopen naar de auto's en dan proberen met de auto wat dichter bij de cache te komen.

We moesten een stukje om vanwege het eenrichtingsverkeer, maar uiteindelijk kwamen we in de buurt. Tot we niet meer verder konden. Oeps, dat ging niet lukken, zo konden we er nooit bij komen. Maar teamlid Mo vond een ander weggetje. Zij zou hem wel even gaan halen.... Dat mondde uit in een klein drama, want even later kregen we een telefoontje dat ze zich helemaal hadden vastgereden. De auto tot aan de wielen weggezakt en er met geen mogelijkheid meer uit te krijgen... Het was inmiddels 23.30 uur. ANWB gebeld, geen hulp. Sleepbedrijf, ook geen hulp. Politie erbij gehaald; die hebben nog mee geprobeerd de auto eruit te krijgen, zonder resultaat... 01.00 uur; Terug naar ons vakantiehuisje dan maar.

Zaterdag weer terug naar Vlissingen. Gelukkig, de auto stond er nog ongedeerd. Mo en vriendin zoeken naar een 4x4. Ik met crazy-hunter in de auto op de parkeerplaats gewacht. Hm, even de eindco�rdinaten van de cache oproepen, misschien kunnen we kijken of we hem alsnog kunnen vinden. H�, maar 150 meter! Even kijken...

En terwijl Mo intussen een 4x4 brandweerwagen had aangehouden die haar auto'tje eruit moest trekken, ben ik met crazy-hunter maar even gaan zoeken naar de cache. En die werd direct gevonden! Waarschijnlijk zou dat in het donker nooit gelukt zijn...

Mede dankzij de z��r vriendelijke hulp van de Vlissingse brandweer is dit allemaal goed afgelopen en kunnen we met een lach terugkijken op een leuke cache die we nooit meer vergeten!

--------------------

Het zal je maar gebeuren.

Geplaatst
Mijn vervelendste cache-ervaring was na na het lopen van een cache, waarvan even de naam kwijt ben. Maar je kwam bij een struisvogel-farm langs.

De route was nogal erg "steil-heuveltje-op-en-steil-heuveltje-af". Op dat moment best te doen maar: ik heb een zwakke knie. Pas daags na het lopen van die route, kwam ik er achter dat dit toch meer van mij had gevergd dan ik in de gaten had. Ik heb letterlijk wekenlang een enórme last van mn knie gehad. Dat been was zooo pijnlijk en kon er nauwelijks meer op lopen. Het huilen stond me letterlijk nader dan het lachen :thumbup: . Sindsdien loop ik even een flink stuk rustiger als ik heuvels op- en af moet.

Denk dat het deze is geweest. Je kunt (me) de rug op!!! GCJ8HA

Geplaatst

De route was nogal erg "steil-heuveltje-op-en-steil-heuveltje-af". Op dat moment best te doen maar: ik heb een zwakke knie. Pas daags na het lopen van die route, kwam ik er achter dat dit toch meer van mij had gevergd dan ik in de gaten had. Ik heb letterlijk wekenlang een enórme last van mn knie gehad. Dat been was zooo pijnlijk en kon er nauwelijks meer op lopen. Het huilen stond me letterlijk nader dan het lachen :crybaby: . Sindsdien loop ik even een flink stuk rustiger als ik heuvels op- en af moet.

Denk dat het deze is geweest. Je kunt (me) de rug op!!! GCJ8HA

:yes::crybaby:

Geplaatst
Als ik ga cachen haal ik onderweg vaak een kopje koffie bij een benzinepomp. Daarbij moet je weten dat ik rijd in een Citroën Berlingo bestelauto, en die hebben zo'n handige bekerhouder in de klep van het handschoenenvakje.

Zo kom ik op een mooie zondagmiddag dus een keer met mijn koffie uit de shop van het benzinestation, loop naar de rechterkant van de auto, doe de deur open en zet de koffie in de bekerhouder in de klep van het handschoenenvakje.

Ik loop om de auto heen om aan de linkerkant van de auto in te stappen. Onderweg denk ik aan allerlei dingen, maar ben ik allang niet meer met mijn gedachten bij de kofie.

Ik stap in mijn auto, zie in een flits dat het klepje van het handschoenenvakje open staat en geef het op hetzelfde moment een lel om het zo dicht te meppen.

Op het moment dat ik de koffie door de auto zie vliegen vraag ik me verbijsterd af hoe een mens zo stom kan zijn ... :yes:

Bijna 3 maanden geleden is dit berichtje gepost en het blijft mn absolute topper van t hele forum. Als ik een slechte dag heb, hoef ik alleen dit berichtje maar te lezen en schiet weer helemaal in de lach :crybaby::crybaby:

Heb je inmiddels een klem op dat beruchte handschoenenvakje gemonteerd om herhaling te voorkomen?

Geplaatst
Heb je inmiddels een klem op dat beruchte handschoenenvakje gemonteerd om herhaling te voorkomen?

Nee, dat is niet nodig. Sommige dingen vergeet je gewoon niet. :crybaby:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...