Spring naar bijdragen

Life & cooking - A.s. zondag op rtl4


Joseph

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Waar kun je eigenlijk nog roze leggings halen? Zelfs op de Ten Katemarkt in Amsterdam liggen ze niet meer en hier lopen toch genoeg roze legging- badslippers- veel gouden sieraden en waterstofperoxide-blonde dames rond :hehe: .

 

Mogen van mij ook komen cachen hoor, als ze na afloop de cache maar weer goed verstoppen enzo. (En dat geldt voor iedereen.)

 

Staat dat eigenlijk wel, een legging boven een paar bergschoenen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 90-1015262279
Nee MUTS, da's een STRING !!!

Owwwww... ik dacht altijd dat je iets te enthousiast van de trap was gegleden...

 

image

 

:)  :P

 

Zenz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1030918519
Komen dan werkelijk alleen Zuurtje en Juf Mijk in een roze legging ? Da's magertjes :-)

 

Je vergeet mijn voorstel over de tutu ;-)

 

Enneh, Kora, bestaan ze echt? roze legging- badslippers- veel gouden sieraden en waterstofperoxide-blonde dames?

 

Ik meende verleden week in Amsterdam ook al zoiets te hebben gezien. Dat was in Zuid bij het WTC gebouw. En.... met een paar bergwandelschoenen type C. Kan ik ook meteen je vraag beantwoorden voor wat leggings en bergwandelschoenen betreft. Nee dus.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1030918519
Je kunt nu mee doen op de site van http://www.lifeandcooking.nl aan een poll wat je van geocaching vind (Hoofdpagina rechtsonder)

 

 

:laugh: Ik ga er heen en wat zie ik?  een poll over waar ik mijn brood vandaan haal. Wie kan dat nu wat schelen? Ik wil een poll over geocachen

 

 :P

 

Kruimeldiefie  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1030918519
Mhhh...ik nu ook....het schijnt er ook al vanaf dinsdag gestaan te hebben...ik had het niet eerder gezien

Daar heb je het al weer. Komt natuurlijk omdat de site en de zender "not done" is  :)  :laugh:, dan kom je er ook te laat achter als er iets byzonders te vermelden is of was.

 

Kruimeldief  :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...