GeoGerard Geplaatst 3 oktober 2002 Share Geplaatst 3 oktober 2002 OEPS Edited By gerardsmit on okt. 04 2002 at 11:03 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joseph Geplaatst 4 oktober 2002 Auteur Share Geplaatst 4 oktober 2002 Hahaha, een roze legging zal het niet worden, Komen dan werkelijk alleen Zuurtje en Juf Mijk in een roze legging ? Da's magertjes :-):-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azimuth a.k.a. Kora Geplaatst 4 oktober 2002 Share Geplaatst 4 oktober 2002 Waar kun je eigenlijk nog roze leggings halen? Zelfs op de Ten Katemarkt in Amsterdam liggen ze niet meer en hier lopen toch genoeg roze legging- badslippers- veel gouden sieraden en waterstofperoxide-blonde dames rond :hehe: . Mogen van mij ook komen cachen hoor, als ze na afloop de cache maar weer goed verstoppen enzo. (En dat geldt voor iedereen.) Staat dat eigenlijk wel, een legging boven een paar bergschoenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 4 oktober 2002 Share Geplaatst 4 oktober 2002 Weet je hoe die waterstofperoxide-blonde dames een cache verstoppen? Met tip-ex :laugh: === Vraagje... Is dit ook een legging? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joseph Geplaatst 4 oktober 2002 Auteur Share Geplaatst 4 oktober 2002 Is dit ook een legging? Nee MUTS, da's een STRING !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 90-1015262279 Geplaatst 4 oktober 2002 Share Geplaatst 4 oktober 2002 Nee MUTS, da's een STRING !!! Owwwww... ik dacht altijd dat je iets te enthousiast van de trap was gegleden... Zenz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 68-1030918519 Geplaatst 4 oktober 2002 Share Geplaatst 4 oktober 2002 Komen dan werkelijk alleen Zuurtje en Juf Mijk in een roze legging ? Da's magertjes :-) Je vergeet mijn voorstel over de tutu ;-) Enneh, Kora, bestaan ze echt? roze legging- badslippers- veel gouden sieraden en waterstofperoxide-blonde dames? Ik meende verleden week in Amsterdam ook al zoiets te hebben gezien. Dat was in Zuid bij het WTC gebouw. En.... met een paar bergwandelschoenen type C. Kan ik ook meteen je vraag beantwoorden voor wat leggings en bergwandelschoenen betreft. Nee dus. GRTZ Kruimeldief :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
prettig-ontspoorde-gps-juf Geplaatst 4 oktober 2002 Share Geplaatst 4 oktober 2002 Juf Mijk in een roze legging ? ? Nee, ook mijn postuur laat dat helaas niet meer toe.... ??? Hoewel het wel helemaal mijn kleur is natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flapper Geplaatst 4 oktober 2002 Share Geplaatst 4 oktober 2002 Hoewel het wel helemaal mijn kleur is natuurlijk! Misschien zit er wel een legging in de cache van Mijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 4 oktober 2002 Share Geplaatst 4 oktober 2002 Je kunt nu mee doen op de site van http://www.lifeandcooking.nl aan een poll wat je van geocaching vind (Hoofdpagina rechtsonder) MegaHeks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 68-1030918519 Geplaatst 4 oktober 2002 Share Geplaatst 4 oktober 2002 Je kunt nu mee doen op de site van http://www.lifeandcooking.nl aan een poll wat je van geocaching vind (Hoofdpagina rechtsonder) :laugh: Ik ga er heen en wat zie ik? een poll over waar ik mijn brood vandaan haal. Wie kan dat nu wat schelen? Ik wil een poll over geocachen Kruimeldiefie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 4 oktober 2002 Share Geplaatst 4 oktober 2002 Mhhh...ik nu ook....het schijnt er ook al vanaf dinsdag gestaan te hebben...ik had het niet eerder gezien :butbut: :butbut: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 68-1030918519 Geplaatst 4 oktober 2002 Share Geplaatst 4 oktober 2002 Mhhh...ik nu ook....het schijnt er ook al vanaf dinsdag gestaan te hebben...ik had het niet eerder gezien Daar heb je het al weer. Komt natuurlijk omdat de site en de zender "not done" is :laugh:, dan kom je er ook te laat achter als er iets byzonders te vermelden is of was. Kruimeldief :hehe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 4 oktober 2002 Share Geplaatst 4 oktober 2002 Heheheh ze blijven onberekenbaar :hehe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr1 Geplaatst 4 oktober 2002 Share Geplaatst 4 oktober 2002 Heheheh ze blijven onberekenbaar Zeg dat wel. Nou halen ze ook de cache naar binnen als het een spatje regent. Zie de log van Quaestrix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten