Spring naar bijdragen

Mag je loggen wanneer je de cache niet open krijgen?


kissmycache

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Mag je een cache loggen als gevonden, als je de cache gevonden hebt maar je kan het doosje niet openmaken, omdat het dekseltje te vast zit, en je plakt er

b.v. wel een briefje op dat je het toch echt wel gevonden hebt ?

 

Zou het niet weten. Lijkt mij handig als je een foto maakt als bewijsmateriaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag je een cache loggen als gevonden, als je de cache gevonden hebt maar je kan het doosje niet openmaken, omdat het dekseltje te vast zit, en je plakt er

b.v. wel een briefje op dat je het toch echt wel gevonden hebt ?

 

Hmm....je had het net over een gefrustreerd gevoel bij een "no found",maar dit lijkt mij "de moeder der frustraties".....

Na veel moeite en zoeken een cache vinden,en er dan achter komen dat je een snijbrander nodig hebt om hem open te krijgen!!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag je een cache loggen als gevonden, als je de cache gevonden hebt maar je kan het doosje niet openmaken, omdat het dekseltje te vast zit, en je plakt er

b.v. wel een briefje op dat je het toch echt wel gevonden hebt ?

Je weet toch wel dat bij de echte geocacher uitrusting ook een minilaser lasapparaat hoort?

 

:D

 

Groeten haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag je een cache loggen als gevonden, als je de cache gevonden hebt maar je kan het doosje niet openmaken, omdat het dekseltje te vast zit, en je plakt er

b.v. wel een briefje op dat je het toch echt wel gevonden hebt ?

 

 

Heb wel eens een gezien hoog in een boom, op een natte regenachtige dag, boom was mij te glad om zonder hulp/beveiligings middelen in te klimmen, :D

 

Uiteraard niet gelogd, wel vreselijk gebaald :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb wel eens een gezien hoog in een boom, op een natte regenachtige dag, boom was mij te glad om zonder hulp/beveiligings middelen in te klimmen, ;)

 

Uiteraard niet gelogd, wel vreselijk gebaald :D

 

Had je je bijl niet bij je?? ;)

(in je rugzak....tussen de boterhammetjes met pindakaas en het flesje ranja....) :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag je een cache loggen als gevonden, als je de cache gevonden hebt maar je kan het doosje niet openmaken, omdat het dekseltje te vast zit, en je plakt er

b.v. wel een briefje op dat je het toch echt wel gevonden hebt ?

 

Dat heb ik gelukkig altijd kunnen oplossen.

Zo vond ik eens een cache die in het water lag en zoveel alg groei had dat e.e.a. zo glad was dat ik hier bijna 20 minuten over gedaan heb.

 

Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben als het niet gelukt was daarom vind ik een antwoord op jouw vraag wel interessant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag je een cache loggen als gevonden, als je de cache gevonden hebt maar je kan het doosje niet openmaken, omdat het dekseltje te vast zit, en je plakt er

b.v. wel een briefje op dat je het toch echt wel gevonden hebt ?

 

Dat heb ik gelukkig altijd kunnen oplossen.

Zo vond ik eens een cache die in het water lag en zoveel alg groei had dat e.e.a. zo glad was dat ik hier bijna 20 minuten over gedaan heb.

 

Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben als het niet gelukt was daarom vind ik een antwoord op jouw vraag wel interessant.

 

 

Gewoon even een foto maken van de cache met de GPS en opsturen naar de eigenaar met de vraag of je hem mag loggen en of hij cache onderhoud wil doen.

 

 

Gr Twinlife :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...