Spring naar bijdragen

GSAK Euforie


Raoul

Aanbevolen berichten

Ik weet dat ik een beetje offtopic ben hier,maar ik wou geen nieuwe thread openen bij GSAK en wil toch even mijn onbedwingbaar gevoel van euforie met jullie delen!! :angry:

Het programma GSAK is in het begin erg ingewikkeld,vind ik....maar wel ongelofelijk uitgebreid!!!

En met dank aan de mede-cachers die aan mij een giga-hoop aan queries gedoneerd hebben,begin ik langzaam maar zeker het enorme potentieel van dit programma in te zien..(al heb ik nog lang niet alles door!!)

Kortom:dit programma schopt kont!!! :thumbup: ...(hmmm,in het Engels klinkt het toch beter!!) ;)

Bedankt allemaal....en als ik eens iets terug kan doen-auto wassen,ramen lappen,etc-dan hoor ik het wel!!

Groeten van Raoul...(die GSAK nog LANG niet onder de knie heeft)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 4 years later...

Hoi allemaal ik heb deze week ook gsak gekocht. Het is niet zomaar een programma waar je in een dag alle in en outs van weet. Dus stuur mij ook maar die queries :D Want veel meer dat een database maken lukt me nog niet :)

 

Nu geo.com plat ligt kan ik dan ergens een gsak database downloaden met alle Nederlandse geocaches?

 

Groet Hans

bewerkt door wicca_isis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n database bevat natuurlijk wel de founds e.d. van de eigenaar dus ik zou hem dan in een reserve database zetten zolang. Dus gewoon een reserve database aanmaken. Ik kan wel een export ergens neerzetten met caches, maar niet heel Nederland alleen ca. 70 km rond Emmeloord :-), dan kunnen degenen die graag op pad willen en niet kunnen in ieder geval wat doen. :rolleyes: Het is wel bijna 100 Mb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n database bevat natuurlijk wel de founds e.d. van de eigenaar dus ik zou hem dan in een reserve database zetten zolang. Dus gewoon een reserve database aanmaken. Ik kan wel een export ergens neerzetten met caches, maar niet heel Nederland alleen ca. 70 km rond Emmeloord :-), dan kunnen degenen die graag op pad willen en niet kunnen in ieder geval wat doen. :rolleyes: Het is wel bijna 100 Mb

 

Ja, dat kan je wel doen, maar dat mag je niet doen. Volgens de door jou geaccepteerde voorwaarden van Geocaching.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet dat ik een beetje offtopic ben hier,maar ik wou geen nieuwe thread openen bij GSAK en wil toch even mijn onbedwingbaar gevoel van euforie met jullie delen!! ;)

Het programma GSAK is in het begin erg ingewikkeld,vind ik....maar wel ongelofelijk uitgebreid!!!

En met dank aan de mede-cachers die aan mij een giga-hoop aan queries gedoneerd hebben,begin ik langzaam maar zeker het enorme potentieel van dit programma in te zien..(al heb ik nog lang niet alles door!!)

Kortom:dit programma schopt kont!!! :) ...(hmmm,in het Engels klinkt het toch beter!!) ;)

Bedankt allemaal....en als ik eens iets terug kan doen-auto wassen,ramen lappen,etc-dan hoor ik het wel!!

Groeten van Raoul...(die GSAK nog LANG niet onder de knie heeft)

Waarom maak je de queries dan niet zelf? Dan kun je ze aanpassen aan jouw wensen, bijvoorbeeld gevonden caches. Of begrijp ik iets verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet dat ik een beetje offtopic ben hier,maar ik wou geen nieuwe thread openen bij GSAK en wil toch even mijn onbedwingbaar gevoel van euforie met jullie delen!!

Het programma GSAK is in het begin erg ingewikkeld,vind ik....maar wel ongelofelijk uitgebreid!!!

En met dank aan de mede-cachers die aan mij een giga-hoop aan queries gedoneerd hebben,begin ik langzaam maar zeker het enorme potentieel van dit programma in te zien..(al heb ik nog lang niet alles door!!)

Kortom:dit programma schopt kont!!! :) ...(hmmm,in het Engels klinkt het toch beter!!) ;)

Bedankt allemaal....en als ik eens iets terug kan doen-auto wassen,ramen lappen,etc-dan hoor ik het wel!!

Groeten van Raoul...(die GSAK nog LANG niet onder de knie heeft)

Waarom maak je de queries dan niet zelf? Dan kun je ze aanpassen aan jouw wensen, bijvoorbeeld gevonden caches. Of begrijp ik iets verkeerd?

 

 

Ehh, Diederik, een reactie 4 jaar na het posten van het bericht, is dat niet wat aan de late kant?? Normaal ben je sneller hoor ;);) !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...