Spring naar bijdragen

Wat mis ik nog??


debendevanvier

Aanbevolen berichten

Nou ik heb mij braaf in gelezen,doe trouwens niet anders :dribble:

Maar ik denk dat ik het snap ;)

Nou hebben wij straks dus PDA met tomtom en voor in het veld legend garmin

En voor optimaal gebruik haal ik dit lijstje ook nog op :ph34r:

OziExplorer

GSAK

GarTrax

Graden Calculator

SnijPunten Calculator

rt2 To .rte & .wpt

t.oabsoftware

 

Deze al gehaald

http://members.home.nl/ead/TomTom/TTN-icoontjes.zip

 

Ben ik nog iets vergeten?

Jolanda mv 4

 

Bij lezen viel 2 posters erg op kruimeltje en de beren :lol1:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

GPX View of GPC-Sonar om GPX-files op je PPC te bekijken.

Handig als je draadloos (wifi of GPRS etc) in't veld de beschrijving van een cache wil binnenhalen en bekijken.

Uiteraard kun je ook met GSAK een HTML-export maken van alle caches in je database.

Da's vaak beter, maar dan moet je wel regelmatig de bovengenoemde GPX-files naar je laten toesturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een luxe allemaal. Alleen een GPS is toch voldoende? Behalve dan nog de uitdraai van de cache die je wilt gaan doen.

Met gemak maar weer eens een poll doen: wie cached er met uitsluitend een GPS? ;)

Nu snap ik ook waarom er tegenwoordig zoveel H&R's zijn, het is gewoonweg ondoenlijk om een hele route te lopen met zo'n bepakking, maar langs een paar H&R's rijden met de hele zooi in de achterbak kan natuurlijk wel. :lol1:

 

Groetjes Quaerens :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeet ik om on topic te reageren. Wat mis je? CACHEN! Kijk om je heen ipv op een pda scherm. Zonder pda kan je ook gewoon caches vinden hoor!

Groetjes Quaerens :crybaby:

 

Die is voor in de auto ;)

 

Anders vinden wij het opgeven begin punt niet :crybaby: zie log vuinisbeld bij Zwolle maar eens :angry:

 

Jolanda mv 4

met een plaatje bij naam :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een luxe allemaal. Alleen een GPS is toch voldoende? Behalve dan nog de uitdraai van de cache die je wilt gaan doen.

Met gemak maar weer eens een poll doen: wie cached er met uitsluitend een GPS? :crybaby:

 

Nou wat eten/snoep/drinken,route,cache papieren,pleisters,reseve kleren want ze vallen vaak in een plas*duw mekaar in :crybaby: *fotocamera,ruilspullen,handschoenen,regenkleding,judium,zaklamp is slim wij cachen vaak met schermer :angry:

 

Dus uitsluitend alleen met GPS nee dat is echter tweinig :angry:

 

Jolanda mv

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die is voor in de auto 

:angry:

Daar heb ik geen ervaring mee (autorijden en pda). Ik heb natuurlijk wel eens met de auto gecached, maar toen heb ik gewoon alles met de mapquest kaarten zo nauwkeurig mogelijk op een papieren autokaart gezet. In Nederland werkt dat perfect, en ook in het buitenland werkt het goed, al moesten we toen wel onverwacht een paar honderd meter lopen, maar daar wordt je toch niet echt moe van ondanks de Zuid Spaanse zomertemperaturen.

 

Groetjes Quaerens :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een luxe allemaal. Alleen een GPS is toch voldoende? Behalve dan nog de uitdraai van de cache die je wilt gaan doen.

Met gemak maar weer eens een poll doen: wie cached er met uitsluitend een GPS? :angry:

 

 

Ook wij gaan alleen met de GPS op pad. Van te voren even met MapSource een routekaartje gemaakt en we rijden er zo naar toe.

 

Verder even de route mee en een guvulde cache-rugzak die altijd klaar staat en we gaan op pad. :crybaby:

 

En durf nu niet te zeggen dat vrouwen geen kaart kunnen lezen en er zo niet kunnen komen want de vrouwelijke vlinder is hier beter in navigatie dan de mannelijke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een luxe allemaal. Alleen een GPS is toch voldoende? Behalve dan nog de uitdraai van de cache die je wilt gaan doen.

Met gemak maar weer eens een poll doen: wie cached er met uitsluitend een GPS? ;)

 

 

Ook wij gaan alleen met de GPS op pad. Van te voren even met MapSource een routekaartje gemaakt en we rijden er zo naar toe.

 

Verder even de route mee en een guvulde cache-rugzak die altijd klaar staat en we gaan op pad. :angry:

 

En durf nu niet te zeggen dat vrouwen geen kaart kunnen lezen en er zo niet kunnen komen want de vrouwelijke vlinder is hier beter in navigatie dan de mannelijke.

 

HMM Manlief rijdt en geloofd de kaart nooit :crybaby:

En weigeerd erop tekijken want hij weet een betere route :crybaby:

 

Jolanda mv 4

Vrouw van Man met verkeerde ingebouwde kompas :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik nog iets vergeten?

 

Ik zou niet met de PPC gaan cachen. 1x loslaten en hij is kaduuk....

 

Doe het cachen nu maar mooi met je GPS en gebruik de PPC om naar de cache te navigeren.

 

Je bent dan verder geen software nodig op de PPC.

 

puf niet nodig leuk om mee tespelen :crybaby:

 

Jolanda

GPS is voor wandeling kunnen kids dat mooi doen :crybaby:

Die andere voor manlief :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...