GRtracker Geplaatst 14 maart 2005 Auteur Geplaatst 14 maart 2005 Hier het antwoord van Hawkeyes: "caches worden alleen (qua afstand) goed gekeurd als ze binnen je patroon van onderhoudbaarheid vallen. Is dit niet het geval dan is het plaatsen van een cache in die regio misschien wel beter te doen door diegene die je nu in je hoofd hebt voor het onderhouden van je cache." Kortom, een vorm van samenwerking zoeken om de cache levend te houden en van tijd tot tijd onderhoud te plegen.
De Roode Loper Geplaatst 14 maart 2005 Geplaatst 14 maart 2005 Hier het antwoord van Hawkeyes: "caches worden alleen (qua afstand) goed gekeurd als ze binnen je patroon van onderhoudbaarheid vallen. Is dit niet het geval dan is het plaatsen van een cache in die regio misschien wel beter te doen door diegene die je nu in je hoofd hebt voor het onderhouden van je cache." Kortom, een vorm van samenwerking zoeken om de cache levend te houden en van tijd tot tijd onderhoud te plegen. <{POST_SNAPBACK}> Dus een virtuele kan altijd. Correct me if I'm wrong.
JandeBeHanger Geplaatst 14 maart 2005 Geplaatst 14 maart 2005 Hier het antwoord van Hawkeyes: "caches worden alleen (qua afstand) goed gekeurd als ze binnen je patroon van onderhoudbaarheid vallen. Is dit niet het geval dan is het plaatsen van een cache in die regio misschien wel beter te doen door diegene die je nu in je hoofd hebt voor het onderhouden van je cache." Kortom, een vorm van samenwerking zoeken om de cache levend te houden en van tijd tot tijd onderhoud te plegen. <{POST_SNAPBACK}> Dus een virtuele kan altijd. Correct me if I'm wrong.<{POST_SNAPBACK}> Virtuele caches worden ook al een tijdje niet meer goedgekeurd!
Happy Rabbit Geplaatst 15 maart 2005 Geplaatst 15 maart 2005 Ook geen locationless caches meer.......erg jammer. Had er wel enkele willen aanmaken. Er zou een apparte rubriek komen...maar nog niks. Ben best wel benieuwd.
GPSiegurd Geplaatst 16 maart 2005 Geplaatst 16 maart 2005 Wij hebben twee caches in Frankrijk: Welcome To Paradise episode 1 The Highest Cache of Europe Een in Zwitserland: Welcome To Paradise episode 2 Toen ik de caches had aangemeld kreeg ik in eerste instantie en weigering omdat ik niet in staat zou zijn om de caches te onderhouden. Nu is het zo dat het onderhouden van caches in het buitenland afhankelijk is van een aantal factoren en dus niet alleen de afstand of dat er iemand ter plaatse voor jou de cache onderhoud. Ook word er gekeken naar de locatie en of de cache daar vaak bezocht zal worden. De standard is: als er 1 found per week is dan moet je in staat zijn binnen 1 week de cache te kunnen onderhouden, 1 found per maand, binnen 1 maand ter plaatse.... enz enz Dit is natuurlijk een standard want het kan ook gebeuren dat de cache binnen een maand 3 keer bezocht wordt en dan 5 maanden niet. Ik heb ook duidelijk aangegeven dat bv de Highest Cache Of Europe maar een keer per jaar wordt bezocht... dat weet je gewoon en misschien 1 keer per drie jaar! Ik kom bij de cache 1 keer per jaar dus het onderhoud komt wel goed. Wat betreft Welcome to Paradise 1, dit is een afgelegen gebied (Dutch Safari kan dit beamen) en ik kom hier een paar keer per jaar om de cache te onderhouden. Welcome to Paradise 2 ligt in het wintersportgebied waar ik elk jaar ga skieen en wandelen en dus genoeg mogelijkheden om te onderhouden (over een week ga ik weer een week skieen ) Wat betreft Virtual caches, erg zonde dat die niet meer mogen en ik snap eigenlijk de redenatie niet. Ik had een hele leuke, die had ik Equator genoemd en je moest een foto maken bij het gele bord in Kenia waar je de Evenaar passeerd. Dat kon niet want kon de cache niet onderhouden Greetz!
gr2 Geplaatst 19 maart 2005 Geplaatst 19 maart 2005 Een local vinden die in noodgevallen kan ingrijpen. Zie deze gloednieuwe cache: http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...d3-fad0bddd20fb
debendevanvier Geplaatst 20 maart 2005 Geplaatst 20 maart 2005 lees deze in belgie's forum dan maar eens zie hier Jolanda mv 4
Gast Skjære Geplaatst 16 mei 2005 Geplaatst 16 mei 2005 Ik verhuis binnenkort naar Frankrijk ... en ik neem mijn spade dus mee ;-) Salut, Skjære
Aanbevolen berichten