Wilxlii Carrotte Geplaatst 4 maart 2005 Share Geplaatst 4 maart 2005 Op het Belgische forum vond ik dit juweeltje. Ik vind het schitterend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GRtracker Geplaatst 4 maart 2005 Share Geplaatst 4 maart 2005 Perfect! Kan je met een halve meter sneeuw toch nog cachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
debendevanvier Geplaatst 4 maart 2005 Share Geplaatst 4 maart 2005 Op het Belgische forum vond ik dit juweeltje. Ik vind het schitterend. <{POST_SNAPBACK}> ja leuk maar vindt metale plaatje nog niet jolanda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapitein Haak Geplaatst 4 maart 2005 Share Geplaatst 4 maart 2005 Joohoo gevonden )) ik vind dit lachen eigenlijk. Het opent weer een nieuwe wereld. groeten kapitein Haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheFamily Geplaatst 4 maart 2005 Share Geplaatst 4 maart 2005 De eerste cache is gelogd, maar ik kan bij de multi ook het ijzeren plaatje maar niet vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 4 maart 2005 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2005 De eerste cache is gelogd, maar ik kan bij de multi ook het ijzeren plaatje maar niet vinden. <{POST_SNAPBACK}> Gewoon volhouden! Paar 100x klikken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
debendevanvier Geplaatst 4 maart 2005 Share Geplaatst 4 maart 2005 Yes gevonden Dit is leuk hoor!! Jolanda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boa Geplaatst 4 maart 2005 Share Geplaatst 4 maart 2005 Die Belgen zullen wel niet weten wat ze overkomt. In één keer komt heel Nederland digitaal cachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheFamily Geplaatst 4 maart 2005 Share Geplaatst 4 maart 2005 Hehe ook deze gevonden Telt deze ook mee in de ranglijst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raoul Geplaatst 4 maart 2005 Share Geplaatst 4 maart 2005 Errug leuk,ja.... Lang leve Belgenland en hun innovatieve ideeën.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
j-roon Geplaatst 4 maart 2005 Share Geplaatst 4 maart 2005 Lachen zeg! De meest luxe caches tot nu toe... comfortabel vanaf het werk. Als de maker slim is verkoopt hij het als commercial voor een GPS fabrikant.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 4 maart 2005 Share Geplaatst 4 maart 2005 Zo eindelijk erdoor....erg druk......en niet alleen bij de Belgische caches. Heel leuk om weer eens een computerspelletje te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 4 maart 2005 Share Geplaatst 4 maart 2005 het plaatje van de multy nog niet gevonden doe het de volgende x maar een kwartier moet genoeg zijn om te vinden in deze kou nu eerst maar mijn handen opwarmen Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 4 maart 2005 Share Geplaatst 4 maart 2005 RSI En nu weer vlug aan het werk :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willemhofjes Geplaatst 4 maart 2005 Share Geplaatst 4 maart 2005 Inderdaad harstikke leuk...maar een goeie RSI peventie is het niet Ik geloof dat ik wel duizend keer heb moeten klikken.....Toch redelijk vlot gevonden hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden