Spring naar bijdragen

Hoe met Paypal premiummember worden zonder CreditCard??


Biertjuh

Aanbevolen berichten

Het draadje loopt een beetje in cirkels tussen mensen die geen CC hebben maar wel PM willen worden naar de mensen die geen CC willen hebben.

 

Ergo, om Premium Member te kunnen worden heb je de volgende mogelijkheden:

  • Schaf een Credit card aan, open een Paypal account en wordt Premium Member
  • Stop 30 dollar in een envelop en stuur die op
  • Vraag een familielid, vriend of bevriende cacher of ze een 1-jarig member-ship (dus zonder automatische verlenging) willen voorschieten met hun Credit Card.

Meer mogelijkheden zijn er vooralsnog niet om Premium Member te worden.

 

Om aan volledige GPX-queries te kunnen komen, dus GPX-files inclusief de cache-beschrijving etc, heb je de volgende mogelijkheden:

  • Premium member worden
  • Kopie vragen aan bevriende cachers; of dit formeel mag weet ik niet zeker
  • Wachten op actie van geocaching.nl. Die zijn bezig om te zien of een soortgelijke dienst kan worden opgezet.

Ten overvloede, alleen premium members kunnen Member Only caches loggen, ook al vind je die wel terug in een GPX-query.

 

Hiermee kan wat mij betreft het draadje wel dicht. Mocht iemand nog zinnige bijdragen weten, laat het me dan maar weten. Dan kan het alsnog open.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
ReizenReizen

Er lijkt een oplossing te zijn om Premium Member te worden met een Paypal-account, maar zonder CreditCard. Met dank aan Jurgen & Co

If you already have a PayPal account, simply use the links on our site that direct you to PayPal login. From there, you will see an icon that says "more funding options." If you click on that, you have the ability to add a checking account to your account and pay through eCheck. This is the only way to use PayPal without using a credit card. If that doesn't work for you, you can send a check or money order to us through the mail.

Thanks!

 

Of het werkt en hoe, dat weet ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een klein stukje uit mijn email wisseling met GC.

 

Hi Kerry

 

Thank you for the fast reply. I my self am a premium member now because a friend of mine has helpt me. But this still dos not answers my question why isn't it possible to pay only with pay pal. A lot of people in the Netherlands want to become a premium member and want to pay with pay pal. But in the moment this is not possible because your demand to use a credit card. Credit cards are in the Netherlands not as normal as in the USA. It wood be easy for a lot of Geocachers to pay with pay pal without credit card. Why do you demand a credit card ore a checking account? Is pay pal not secure? There are of cause other possibilities. But they are not so secure (lost with the post) or cost extra money. Because the banks want extra money up 10 or 20 dollar for sending the money abroad. It wood be easy, secure and nice if the geocachers in the Netherlands cut pay with pay pal whiteout a credit card.

 

Hopend op een goede reactie van jou kant,

==============================================================================

 

Hi Jurgen

 

I am taking you very seriously. There is nothing that I can personally do to change what is required in order to obtain a Premium Membership.

Posting in the forums was a good way to go as that is where our administration looks for future updates. At this time, our requirements will not change. However, we thank you for your feedback and will work on being able to have this feature in the future.

 

Please let me know if you have any further questions or concerns.

 

Cheers,

 

Kerry

 

Hi Kerry

 

Isn't it possible that you give the conversiation to the administration? I think on the Dutch and German Forum's is enough stuff that proves how important it is too think about my question. Proved with the link's I have already send you.

 

Groetjes Jurgen

 

Hi Jurgen

 

Yes, I will give it to them.

 

Cheers,

 

Kerry

Thanks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Ik heb de vraag ook maar eens gesteld in het amerikaanse forum (Jurgens draadje zag ik net eigenlijk pas. Heb wel gezocht op het forum naar een antwoord.). En ik kreeg dus al vrij vlot antwoord met de oplossing.

 

De truuk:

 

Log in op PayPal en ga naar de tab Send money

Daar vul je het volgende emailadres in: paypal@groundspeak.com

Bedrag: 30.00

Currency: US Dollars

Cattegorie: Ik heb Goods (other) gekozen

Subject: Je accountnaam en Groundspeak Premium Member

Note: Hier heb ik deze gegevens nog een keer netjes uitgeschreven.

 

Verzenden en klaar.

 

Voor de zekerheid kun je nog een mailtje naar contact@groundspeak.com sturen Met daarin je username en aangeven dat je Premium Membership wilt.

Zet er ook je payment ID in (krijg je in een email van PayPal) om jouw betaling duidelijker te maken.

 

Een kind kan de was doen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de vraag ook maar eens gesteld in het amerikaanse forum (Jurgens draadje zag ik net eigenlijk pas. Heb wel gezocht op het forum naar een antwoord.). En ik kreeg dus al vrij vlot antwoord met de oplossing.

 

De truuk:

 

Log in op PayPal en ga naar de tab Send money

Daar vul je het volgende emailadres in: paypal@groundspeak.com

Bedrag: 30.00

Currency: US Dollars

Cattegorie: Ik heb Goods (other) gekozen

Subject: Je accountnaam en Groundspeak Premium Member

Note: Hier heb ik deze gegevens nog een keer netjes uitgeschreven.

 

Verzenden en klaar.

 

Voor de zekerheid kun je nog een mailtje naar contact@groundspeak.com sturen Met daarin je username en aangeven dat je Premium Membership wilt.

Zet er ook je payment ID in (krijg je in een email van PayPal) om jouw betaling duidelijker te maken.

 

Een kind kan de was doen ;)

 

Misschien begrijp ik je verhaal verkeerd, Ruud, maar volgens mij leg je hier uit hoe je betaalt via Paypal. En volgens mij gaat het in dit draadje om de vraag hoe je zonder credit card kunt betalen. En dat kan met Paypal toch niet? Want je hebt toch je credit kaart nodig om geld op je Paypal account te storten?

Of heb ik wat gemist? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt het niet helemaal goed begrepen. Maar dat is ook niet zo verwonderlijk. Om geld op je paypal rekeningen te krijgen kun je gewoon opdracht geven aan de bank. Maar wil je via de voordeur betalen aan GC.COM wordt er een credit kaart geeist. Wat ruud voorsteld is betalen via de achterdeur. In normaal nederlands je stort geld op de rekening van GC.COm en dan vertel je dat je Premium Member wild worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien begrijp ik je verhaal verkeerd, Ruud, maar volgens mij leg je hier uit hoe je betaalt via Paypal. En volgens mij gaat het in dit draadje om de vraag hoe je zonder credit card kunt betalen. En dat kan met Paypal toch niet? Want je hebt toch je credit kaart nodig om geld op je Paypal account te storten?

Of heb ik wat gemist? ;)

 

Zoals Jurgen al zei kun je gewoon een PayPal account aanmaken en dan geld storten via je bankrekening. Je hebt dus geen creditcard nodig.

 

Wat ik trouwens nog even expliciet wil melden. Je moet dus niet via de PayPal mogelijkheid van Groundspeak gaan. Dan wordt je namelijk gevraagd naar een cc.

Dus rechtstreeks via je PayPal-account.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt het niet helemaal goed begrepen. Maar dat is ook niet zo verwonderlijk. Om geld op je paypal rekeningen te krijgen kun je gewoon opdracht geven aan de bank. Maar wil je via de voordeur betalen aan GC.COM wordt er een credit kaart geeist. Wat ruud voorsteld is betalen via de achterdeur. In normaal nederlands je stort geld op de rekening van GC.COm en dan vertel je dat je Premium Member wild worden.

 

Zoals Jurgen al zei kun je gewoon een PayPal account aanmaken en dan geld storten via je bankrekening. Je hebt dus geen creditcard nodig.

 

Duidelijk! Ik wist dus niet dat dit ook kan. Weer wat geleerd! ;)

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow!!! De manier die ik hierboven heb beschreven werkt echt supergoed. Ik heb vlak voordat ik de methode hier beschreef, via PayPal geld overgemaakt naar Groundspeak. En nu heb ik al bericht van Groundspeak dat ik Premium Member ben.

 

Dus voor iedereen die PM wilt worden, volg de bovenstaande methode!

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is de laatste informatie die ik van GC.COM ontvangen heb:

 

Hi Jurgen

 

I know that our administrators are aware of this forum topic. We are in the process of using this feedback to make it easier for our international users to obtain Premium Memberships. Thank you so much for bringing this topic to our attention, and as always, the forums are the best place to propose new ideas! Thanks!

 

Please let me know if you have any further questions or concerns.

 

Cheers,

 

Kerry

Groundspeak, Inc. - The Language of Location

 

 

Zie thread: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php...0entry1873561

bewerkt door Jurgen & Co
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Ik heb de vraag ook maar eens gesteld in het amerikaanse forum (Jurgens draadje zag ik net eigenlijk pas. Heb wel gezocht op het forum naar een antwoord.). En ik kreeg dus al vrij vlot antwoord met de oplossing.

 

De truuk:

 

Log in op PayPal en ga naar de tab Send money

Daar vul je het volgende emailadres in: paypal@groundspeak.com

Bedrag: 30.00

Currency: US Dollars

Cattegorie: Ik heb Goods (other) gekozen

Subject: Je accountnaam en Groundspeak Premium Member

Note: Hier heb ik deze gegevens nog een keer netjes uitgeschreven.

 

Verzenden en klaar.

 

Voor de zekerheid kun je nog een mailtje naar contact@groundspeak.com sturen Met daarin je username en aangeven dat je Premium Membership wilt.

Zet er ook je payment ID in (krijg je in een email van PayPal) om jouw betaling duidelijker te maken.

 

Een kind kan de was doen :beer:

Bovenstaande methode gebruikt, op 3 januari geld over gemaakt via paypal naar paypal@groundspek.com

6 januari nog niets gehoord, om 19:00 uur onze tijd (10:00 uur Seattle tijd) een mailtje gestuurd naar contact@groundspeak.com en om 20:30 uur een mailtje terug dat alles geregeld was.

Ruud4d bedankt voor de tip :huh:

Groeten Ruud :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

nou heb ik dus alles gedaan zoals hoer boven, wordt er op het laatste moment weer om die cc gevraagd.

ben er via de achterdeur in gegaan.

er staat unverefied bij status

 

De truuk:

 

Log in op PayPal en ga naar de tab Send money

Daar vul je het volgende emailadres in: paypal@groundspeak.com

Bedrag: 30.00

Currency: US Dollars

Cattegorie: Ik heb Goods (other) gekozen

Subject: Je accountnaam en Groundspeak Premium Member

Note: Hier heb ik deze gegevens nog een keer netjes uitgeschreven.

 

Verzenden en klaar.

 

DAN KOMT DE CC GEGEVENS INVULLEN.

Bij jou niet????

bewerkt door De Vossers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...