Spring naar bijdragen

TB niet in inventory?


PaLPiTaTioN

Aanbevolen berichten

Onlangs heb ik een TB uit een cache gehaald, en dit ook op de site gelogd. Gisteren een aantal cachelogs ingevuld en het viel me op dat deze TB niet in mijn lijstje stond van TB's die konden worden gedropt. Ik heb er in totaal twee liggen op het moment, maar een ervan verschijnt niet in mijn lijstje. Heeft iemand dat al eens eerder gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tja Ringeling was zo aardig geweest om m virtueel toe te eigenen. Het TB-nummer staat ook openlijk op de foto bij de listing.

 

Linkje

 

Dus een foto van een travelbug altijd zo nemen dat het nummer dus niet leesbaar is. Hiermee voorkom je dit soort problemen.

 

Dus lijkt het mij verstandig om die foto te veranderen voordat de hele wereld die TB logt. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb op het forum al vaker problemen gelezen over TB's. Zou het niet handig zijn om een handleiding te maken hoe om te gaan met TB's (of is die er al)?

Een prima plan. Wie werpt zich op? Hier staat beschreven hoe simpel het is om een mooie GeoCaching pagina samen te stellen op basis van wat kale html tekst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb op het forum al vaker problemen gelezen over TB's. Zou het niet handig zijn om een handleiding te maken hoe om te gaan met TB's (of is die er al)?

Een prima plan. Wie werpt zich op? Hier staat beschreven hoe simpel het is om een mooie GeoCaching pagina samen te stellen op basis van wat kale html tekst.

 

Ik zou wel willen, maar ik heb absoluut geen kaas gegeten van HTML :cry: . Ik denk dat er vast wel iemand is die dit kan doen :o . Ik denk dat zo'n handleiding voor newbie's echt wel handig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Ringeling was zo aardig geweest om m virtueel toe te eigenen. Het TB-nummer staat ook openlijk op de foto bij de listing.

 

Linkje

Wat een ongelofelijke bijdehandte drol is die Ringeling. Behoorlijk 'Not done' zou ik zo zeggen. :o Er zijn andere manieren om iets duidelijk te maken aan de TB-eigenaar. En als die het zo wil houden, heb je er helemaal niks mee te maken.

 

tot cache,

team Wij Drie :cry:

bewerkt door Wij Drie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm nadat ik een review voor de geko 201 gemaakt heb die niet genoeg lijkt waag ik me maar helemaal niet aan de bouw van de site, ofschoon ik daar wel de kennis voor heb. Maar niet voor de werkwijze van TB's.

 

Groeten Haak.

Nah, Haakie, niet zo rancuneus. Je review was prima.

 

Ik zal Reintje via PB even op de hoogte brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...