Spring naar bijdragen

TB niet in inventory?


PaLPiTaTioN

Aanbevolen berichten

Ik zou wel willen, maar ik heb absoluut geen kaas gegeten van HTML :(

....ofschoon ik daar wel de kennis voor heb. Maar niet voor de werkwijze van TB's.

Hee, das mooi, de één verstand van de TB werkwijze, de ander verstand van HTML, door jullie samen dus, wordt het een prachtig geheel.... :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als iemand een verhaal maakt, wil ik er wel wat html omheen klatsen.

Veel meer dan <br /> en <h2> is vaak niet nodig. Zoals ik al schreef op deze pagina is er helemaal niet zoveel html nodig.

Iedereen die eens wil testen hoe zijn verhaal er uit gaat zien op deze site kan het testen door hem in te voeren op de testrenderpagina. Maak maar eens een notepad bestandje aan met als inhoud "Cachen is top!".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als beginner ben ik bang dat ik de plank er een beetje naast zal slaan, hoewel het tot nu toe me allemaal wel duidelijk was hoe dit in zijn werk gaat, vandaar denk ik dat iemand met meer ervaring hier aan zou moeten beginnen. Als dan echt niemand zich opwerpt wil ik een shot wagen maar eerst maar eens kijken of er een ervaren kracht is die dit kan.

 

Groeten schilderijhaakje die Kruimel niet meer mag pesten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als beginner ben ik bang dat ik de plank er een beetje naast zal slaan, hoewel het tot nu toe me allemaal wel duidelijk was hoe dit in zijn werk gaat, vandaar denk ik dat iemand met meer ervaring hier aan zou moeten beginnen.

 

Kijk eens bij de ondertekeniong van ZeroCool. hij heeft op z"n site een nederlandse vertaling gemaakt van de .com-site. Hier is al een goede basis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...