Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Woensdag 23 februari 2005 10.53

 

146 gasten op het forum.

Wie zijn dat allemaal?

Scholen?

Moeten ze iets schrijven over geocachen?

 

Gisteren 452 mensen op het forum.

Wat is er gaande?

 

Of willen ze allemaal die mooie tattoo van mij zien? :thumbup:

bewerkt door Williii Carrotte
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het lijkt heel wat, maar volgens mij zijn het allemaal zoekbotjes voor alle zoekmachines.

Google kan er bv wel 100x op zitten  :blink:

 

The worst is not, solong we can say, this is the worst.

 

Toch zijn er overdag veel meer gasten dan 's nachts.

Of zijn de zoekbotjes 's nachts ook moe net als ik? :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast

 

Alles wat niet  ingelogd is en waarvan de internetopties geen loggegevens in tijdelijke bestanden zitten worden ook als gast geregistreerd.

 

Google zie je meestal wel tussen de opties staan.

Klopt helemaal, maar je ziet Google gelukkig geen 100x staan en Google kan wel 100 x online zijn om alle gegevens op te halen.

En daarbij alle andere zoekmachines.

Het lijkt leuk, maar zo druk wordt ons forum ook weer niet bezocht. We hebben echt geen 400 bezoekrs online :blink:

 

Ik weet dat dit al eens eerdr gebeurd is en dat het aan een bepaalde reeks van IP adressen lag die om de 10 secinden een nummertje hoger ging en zo de teller in de war maakte.

Geoman heeft toentertijd die IPadressenreeks geblokkeerd.

 

De waarheid bestaat niet, dus je zoekt naar iets wat er het meest op lijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook met verbazing zitten kijken naar alle gasten.

Ik zal binnenkort eens wat activiteiten ontplooien om te kijken wat er aan de hand is.

 

 

Het is toch ook mogelijk om het forum te gaan afschermen voor gasten, daar bedoel ik mee te zeggen dat ze zich eerst gaan registreren om vervolgens het forum te lezen. :)

 

 

Gr Twinlife ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is toch ook mogelijk om het forum te gaan afschermen voor gasten, daar bedoel ik mee te zeggen dat ze zich eerst gaan registreren om vervolgens het forum te lezen. :)

 

 

Gr Twinlife  ;)

Dat is denk ik helemaal niet nodig. Ik vraag me alleen af of al die "gasten" toevallig zoekmachines zijn. Dat zou een beetje onhandig zijn. En ik weet wel een truukje om daar achter te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is toch ook mogelijk om het forum te gaan afschermen voor gasten, daar bedoel ik mee te zeggen dat ze zich eerst gaan registreren om vervolgens het forum te lezen. ;)

 

 

Gr Twinlife     ;)

Dat is denk ik helemaal niet nodig. Ik vraag me alleen af of al die "gasten" toevallig zoekmachines zijn. Dat zou een beetje onhandig zijn. En ik weet wel een truukje om daar achter te komen.

 

Ik denk dat je het woord toevallig wel weg kan laten en dat 80% van de gasten een zoekmachine is en 20% "gewone"gasten zijn die zich best aan kunnen melden.

 

 

Gr Twinlife :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...