Spring naar bijdragen

Geen fotos op internet


Boa

Aanbevolen berichten

Bij het bekijken, en nu ook bij het loggen, zie ik geen foto's meer. Als ik bij een cache naar de gallery ga kan ik wel de kleine fotootjes zien in het overzicht. Echter als ik naar de log zelf ga, krijg ik niet de grotere foto. Wel zie ik ook bij de log, bij meerdere fotos, de fotos in het klein onderaan de log te zien.

Het rare is dat ik verder geen foutmelding krijg. Geen wit blokje met een rood kruis erin, niks van can't display picture, helemaal niks. Wel gewoon de tekst:

 

<prev image [edit image] next image >

Click image to view original

 

PICT0326.JPG

De buizerd verstrikt in het visdraad.

 

Wie weet waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan verhelpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bij het bekijken, en nu ook bij het loggen, zie ik geen foto's meer. Als ik bij een cache naar de gallery ga kan ik wel de kleine fotootjes zien in het overzicht. Echter als ik naar de log zelf ga, krijg ik niet de grotere foto. Wel zie ik ook bij de log, bij meerdere fotos, de fotos in het klein onderaan de log te zien.

Het rare is dat ik verder geen foutmelding krijg. Geen wit blokje met een rood kruis erin, niks van can't display picture, helemaal niks. Wel gewoon de tekst:

 

<prev image [edit image] next image >

Click image to view original

 

PICT0326.JPG

De buizerd verstrikt in het visdraad.

 

Wie weet waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan verhelpen?

 

 

Bij welke cache is dat. Bij onze eigen cache kan ik de foto's in groot formaat bekijken. Dus nul problemo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij FireFox houd ik het zelfde probleem en ook bij Netscape krijg ik niks te zien. Het rare is dat ik voor de rest nergens anders problemen heb met het krijgen van plaatjes. Alleen op mijn eigen site zie ik het symbooltje voor de statistieken niet, verder ben ik nog niks raars tegengekomen. Ik snap er helemaal niks van :thumbup: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit zomaar eens even mee te denken.

Klopt het dat:

a. je het alleen maar hebt bij je eigen logs? of ook bij logs van anderen?

b. je ziet je foto's wel staan bij het overzicht thumbnails van alle logs

c. als je op je eigen log klikt staat je foto er niet bij, maar wel een leeg vlak?

d. als je muis over dat lege vlak schuift, zie je dan wel dat het een hyperlink is, in de statusbalk, zo ja, wat is het adres dan en wat gebeurd er als je er op klikt?

d. het alleen maar is bij geocaching.xx sites

e. heb je het ook bij je eigen site? of blijft dat beperkt tot de teller

f. die teller, zie je daar op de plek waar hij hoort te staan een handje verschijnen dus een hyperlink?

 

Het is wel een interessant probleempje, ik hoop voor je dat we er met zijn allen uit komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

a. je het alleen maar hebt bij je eigen logs? of ook bij logs van anderen?

 

-> ik heb het verschijnsel zowel bij mijn eigen logs als bij andermans logs

 

b. je ziet je foto's wel staan bij het overzicht thumbnails van alle logs

 

-> ik zie de tumbnails wel staan onder aan de log en ook bij de gallery

 

c. als je op je eigen log klikt staat je foto er niet bij, maar wel een leeg vlak?

 

-> ik zie geen leeg vlak. De naam van de foto komt meteen onder de tekst "Click image to view original" Ook als ik de foto wil edit-en krijg ik niks te zien

 

d. als je muis over dat lege vlak schuift, zie je dan wel dat het een hyperlink is, in de statusbalk, zo ja, wat is het adres dan en wat gebeurd er als je er op klikt?

 

-> ik kan nergens een plek vinden waar ik een hyperlink kan ontdekken, ook veranderd de cursur nergens. Het lijkt er op dat de foto helemaal niet wordt geplaatst. Voor de kenner heb ik (denk ik) het stukje code onderaan dit bericht gezet wat van toepassing is op het fotovakje. Daarin staat wel een verwijzing naar de foto.

 

d. het alleen maar is bij geocaching.xx sites

 

-> nee, zie e

 

e. heb je het ook bij je eigen site? of blijft dat beperkt tot de teller

 

-> ik heb het ook op mn eigen site. Hier viel het me toevallig op. Of het ook op andere sites is weet ik niet. Ik heb er tot nu toe nog niks raars gemerkt, maar wat je niet ziet mis je ook niet zo snel.

 

f. die teller, zie je daar op de plek waar hij hoort te staan een handje verschijnen dus een hyperlink?

 

-> waar de teller hoort te staan krijg ik wel een handje en de hyperlink werkt daar wel gewoon, wat dan ook waar raar is omdat het weer anders is dan met de foto's op geocaching.

Merk net nog iets op. Normaal draait het emailicoontje op de Boa-site rond. Deze staat nu stil.

 

Hier het stukje code:

 

<table id="LogBookPanel1_ImagePanel" align="right" border="0" style="border-width:2px;border-style:Inset;width:300px;">

<tr>

<td nowrap="nowrap" align="Left"><a id="LogBookPanel1_lnkPrevImg">< prev image</a></td><td nowrap="nowrap" align="Center"><a id="LogBookPanel1_lnkEditImg" href="http://www.geocaching.com/seek/limage.aspx?imgid=992306">[edit image]</a></td><td nowrap="nowrap" align="Right"><a id="LogBookPanel1_lnkNextImg" title="PICT0329.JPG" href="http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=7b211c4a-52b5-4502-91a4-03acd9b90e75&IID=93d878e6-bbdf-4cc7-b5f3-ccc29a6deb64">next image ></a></td>

</tr><tr>

<td align="Right" colspan="3">

<FONT size="1">Click image to view original</FONT><br />

<a id="LogBookPanel1_ImageMain" title="PICT0326.JPG" Border="0" href="http://img.groundspeak.com/cache/log/780f79d1-d4d2-4265-98a3-05f9ed9e545e.jpg" target="_blank"> </a></td>

</tr><tr>

<td align="Left" colspan="3"><span id="LogBookPanel1_lbImageMain"><strong>PICT0326.JPG</strong><br>De buizerd verstrikt in het visdraad.</span></td>

</tr>

</table>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...