Spring naar bijdragen

Geen fotos op internet


Boa

Aanbevolen berichten

Misschien is het een soort van blocker dat foto's op andere sites tegenhoud.

Een testje: Kijk even op deze pagina. (Een hele leuke ccahe trouwens :thumbdown: )

Zie je daar het plaatje met de eigenschappen en de plaatjes met de driehoeken en foto's?

Deze komen van andere servers. Als je die ziet, dan is dat het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Misschien is het een soort van blocker dat foto's op andere sites tegenhoud.

Een testje: Kijk even op deze pagina. (Een hele leuke ccahe trouwens :thumbdown: )

Zie je daar het plaatje met de eigenschappen en de plaatjes met de driehoeken en foto's?

Deze komen van andere servers. Als je die ziet, dan is dat het niet.

 

Ik zie de cache-eigenschappen (hondje, fietsje roelstoeltje en 10/15 km), de driehoeken en de foto. Hier ligt het dus niet aan.

 

Installeer Firefox eens met de juiste plugins, dan moet het gewoon werken! Zie mijn handtekening onderaan deze posting! Anders even op een Firefox forum je vraag stellen!

 

Ik zal het morgen nog s proberen. Ga nu naar bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem is inmiddels opgelost. Dankzij een tip op het firefox forum kan ik nu weer al jullie mooie fotos bewonderen. Bedankt voor de geboden hulp. Toch fijn te weten dat er altijd hulpvaardige mensen aanwezig zijn :crybaby: .

 

Dit is de oplossing die ik kreeg:

 

Heb je toevallig ZoneAlarm geïnstalleerd?

Ik heb zelf in ieder geval vaak 'last' van ZA's manier van het blokkeren van banners enzo, soms zijn de banners echt van de website zelf.

 

Ik heb site van papaul bekeken, daar zie ik inderdaad ook de plaatjes niet. Als ik bij ZA bij 'privacy' de site papaul.vara.nl toevoeg en dan bij bij options 'ad blocking' de 'banner/skyscraper ads' uitvink én de website een cacherefresh geef (ctrl+f5) zie ik de plaatjes weer!

 

 

 

 

Ik heb trouwens nog steeds problemen met mn eigen site. De ene keer zie ik het ikoontje van nedstat wel, de andere keer niet. Hoe dit komt is mij een raadsel, maar ik kan er wel mee leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Team Firefox

 

Het spijt me zeer dat ik dit moet constateren, maar met firefox zie ik geen nedstat ikoontje op mijn eigen pagina en staat het emaildingetje stil. Bij explorer heb ik dit probleem niet. Er zit blijkbaar toch ook iets raars bij firefox.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn inderdaad nog steeds een beperkt aantal site's die uitsluitend Internet Explorer ondersteunen, maar dat zullen er steeds minder worden. Mogelijk werkt het bij jou wel, maar heb je ergens een instelling verkeerd staan!! Stel anders je vraag eens op het Firefox forum, dat er speciaal voor is. CRTL-F5 wil nog wel eens helpen.

 

Als je trouwens ZA gebruikt in combinatie met XP, dan kun je beter overstappen op Sygate. Is ook een gratis firewall en werkt eigenlijk beter dan ZA. En uiteraard je XP firewall uit zetten.

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...