Boa Geplaatst 21 februari 2005 Share Geplaatst 21 februari 2005 Bij het bekijken, en nu ook bij het loggen, zie ik geen foto's meer. Als ik bij een cache naar de gallery ga kan ik wel de kleine fotootjes zien in het overzicht. Echter als ik naar de log zelf ga, krijg ik niet de grotere foto. Wel zie ik ook bij de log, bij meerdere fotos, de fotos in het klein onderaan de log te zien. Het rare is dat ik verder geen foutmelding krijg. Geen wit blokje met een rood kruis erin, niks van can't display picture, helemaal niks. Wel gewoon de tekst: <prev image [edit image] next image > Click image to view original PICT0326.JPG De buizerd verstrikt in het visdraad. Wie weet waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan verhelpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 21 februari 2005 Share Geplaatst 21 februari 2005 Bij het bekijken, en nu ook bij het loggen, zie ik geen foto's meer. Als ik bij een cache naar de gallery ga kan ik wel de kleine fotootjes zien in het overzicht. Echter als ik naar de log zelf ga, krijg ik niet de grotere foto. Wel zie ik ook bij de log, bij meerdere fotos, de fotos in het klein onderaan de log te zien. Het rare is dat ik verder geen foutmelding krijg. Geen wit blokje met een rood kruis erin, niks van can't display picture, helemaal niks. Wel gewoon de tekst: <prev image [edit image] next image > Click image to view original PICT0326.JPG De buizerd verstrikt in het visdraad. Wie weet waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan verhelpen? <{POST_SNAPBACK}> Bij welke cache is dat. Bij onze eigen cache kan ik de foto's in groot formaat bekijken. Dus nul problemo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boa Geplaatst 21 februari 2005 Auteur Share Geplaatst 21 februari 2005 (bewerkt) Ik heb net mn log geschreven bij Kuiercache, niet voor de poes. Ik heb het echter ook bij andere caches. Ik heb pas wel mn computer opnieuw moeten instaleren. Mijn pc was gecrashed en heb alles er weer op moeten zetten. Sindsdien heb ik dit probleem. 21 februari 2005 bewerkt door Boa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 21 februari 2005 Share Geplaatst 21 februari 2005 Waar het aan ligt weet ik niet, misschien het fotoprogramma waar je de foto's in wilt bekijken? Paint staat er standaard op en opent vele soorten. Maar wij kunnen je reddingsactie goed bekijken. Het uploaden is dus wel gelukt, zit daar maar niet over in . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boa Geplaatst 21 februari 2005 Auteur Share Geplaatst 21 februari 2005 Het uploaden is dus wel gelukt, zit daar maar niet over in . <{POST_SNAPBACK}> Daar was ik ook niet bang voor. Het zou alleen fijn zijn als ik de fotos ook in het groot kan bekijken. Die kleine overzichtsfotootjes geven nou niet echt veel details weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 21 februari 2005 Share Geplaatst 21 februari 2005 De foto's openen in de explorer. Na je crash zijn wellicht wat instellingen veranderd. Bovenin je explorer balk-extra-internet opties-geavanceerd-en dan onder multimedia afbeeldingen weergeven aanvinken. Zou dat helpen? ...en op toepassen klikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boa Geplaatst 21 februari 2005 Auteur Share Geplaatst 21 februari 2005 Staat al aangevinkt. Kan ook wel de kleine afbeeldingen zien. Zal eens proberen om hem eerst uit te zetten en dan weer aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boa Geplaatst 21 februari 2005 Auteur Share Geplaatst 21 februari 2005 Helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 21 februari 2005 Share Geplaatst 21 februari 2005 Jammer, werkte hier wel. Dan weet ik het even niet...eerst maar eens gaan slapen . GRTZ. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 22 februari 2005 Share Geplaatst 22 februari 2005 Heb je niet ergens een optie waarin je aangeeft dat foto's boven een bepaalde omvang niet geladen moeten worden? Lijkt me een relatie te hebben met je nieuwe installatie. Probeer anders een andere browser. FireFox bijvoorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boa Geplaatst 23 februari 2005 Auteur Share Geplaatst 23 februari 2005 Bij FireFox houd ik het zelfde probleem en ook bij Netscape krijg ik niks te zien. Het rare is dat ik voor de rest nergens anders problemen heb met het krijgen van plaatjes. Alleen op mijn eigen site zie ik het symbooltje voor de statistieken niet, verder ben ik nog niks raars tegengekomen. Ik snap er helemaal niks van . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geothean Geplaatst 23 februari 2005 Share Geplaatst 23 februari 2005 Ik zit zomaar eens even mee te denken. Klopt het dat: a. je het alleen maar hebt bij je eigen logs? of ook bij logs van anderen? b. je ziet je foto's wel staan bij het overzicht thumbnails van alle logs c. als je op je eigen log klikt staat je foto er niet bij, maar wel een leeg vlak? d. als je muis over dat lege vlak schuift, zie je dan wel dat het een hyperlink is, in de statusbalk, zo ja, wat is het adres dan en wat gebeurd er als je er op klikt? d. het alleen maar is bij geocaching.xx sites e. heb je het ook bij je eigen site? of blijft dat beperkt tot de teller f. die teller, zie je daar op de plek waar hij hoort te staan een handje verschijnen dus een hyperlink? Het is wel een interessant probleempje, ik hoop voor je dat we er met zijn allen uit komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boa Geplaatst 23 februari 2005 Auteur Share Geplaatst 23 februari 2005 a. je het alleen maar hebt bij je eigen logs? of ook bij logs van anderen? -> ik heb het verschijnsel zowel bij mijn eigen logs als bij andermans logs b. je ziet je foto's wel staan bij het overzicht thumbnails van alle logs -> ik zie de tumbnails wel staan onder aan de log en ook bij de gallery c. als je op je eigen log klikt staat je foto er niet bij, maar wel een leeg vlak? -> ik zie geen leeg vlak. De naam van de foto komt meteen onder de tekst "Click image to view original" Ook als ik de foto wil edit-en krijg ik niks te zien d. als je muis over dat lege vlak schuift, zie je dan wel dat het een hyperlink is, in de statusbalk, zo ja, wat is het adres dan en wat gebeurd er als je er op klikt? -> ik kan nergens een plek vinden waar ik een hyperlink kan ontdekken, ook veranderd de cursur nergens. Het lijkt er op dat de foto helemaal niet wordt geplaatst. Voor de kenner heb ik (denk ik) het stukje code onderaan dit bericht gezet wat van toepassing is op het fotovakje. Daarin staat wel een verwijzing naar de foto. d. het alleen maar is bij geocaching.xx sites -> nee, zie e e. heb je het ook bij je eigen site? of blijft dat beperkt tot de teller -> ik heb het ook op mn eigen site. Hier viel het me toevallig op. Of het ook op andere sites is weet ik niet. Ik heb er tot nu toe nog niks raars gemerkt, maar wat je niet ziet mis je ook niet zo snel. f. die teller, zie je daar op de plek waar hij hoort te staan een handje verschijnen dus een hyperlink? -> waar de teller hoort te staan krijg ik wel een handje en de hyperlink werkt daar wel gewoon, wat dan ook waar raar is omdat het weer anders is dan met de foto's op geocaching. Merk net nog iets op. Normaal draait het emailicoontje op de Boa-site rond. Deze staat nu stil. Hier het stukje code: <table id="LogBookPanel1_ImagePanel" align="right" border="0" style="border-width:2px;border-style:Inset;width:300px;"> <tr> <td nowrap="nowrap" align="Left"><a id="LogBookPanel1_lnkPrevImg">< prev image</a></td><td nowrap="nowrap" align="Center"><a id="LogBookPanel1_lnkEditImg" href="http://www.geocaching.com/seek/limage.aspx?imgid=992306">[edit image]</a></td><td nowrap="nowrap" align="Right"><a id="LogBookPanel1_lnkNextImg" title="PICT0329.JPG" href="http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=7b211c4a-52b5-4502-91a4-03acd9b90e75&IID=93d878e6-bbdf-4cc7-b5f3-ccc29a6deb64">next image ></a></td> </tr><tr> <td align="Right" colspan="3"> <FONT size="1">Click image to view original</FONT><br /> <a id="LogBookPanel1_ImageMain" title="PICT0326.JPG" Border="0" href="http://img.groundspeak.com/cache/log/780f79d1-d4d2-4265-98a3-05f9ed9e545e.jpg" target="_blank"> </a></td> </tr><tr> <td align="Left" colspan="3"><span id="LogBookPanel1_lbImageMain"><strong>PICT0326.JPG</strong><br>De buizerd verstrikt in het visdraad.</span></td> </tr> </table> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 23 februari 2005 Share Geplaatst 23 februari 2005 Ik kan de foto's normaal bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boa Geplaatst 23 februari 2005 Auteur Share Geplaatst 23 februari 2005 (bewerkt) Ik kan de foto's normaal bekijken. <{POST_SNAPBACK}> Bedankt voor je bijdrage met het oplossen van het probleem! 23 februari 2005 bewerkt door Boa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden