Wilxlii Carrotte Geplaatst 13 februari 2005 Auteur Geplaatst 13 februari 2005 Op dit lijstje mag "een drive-in cache" niet ontbreken. <{POST_SNAPBACK}> Ik bedoelde eigenlijk met help me: hoe moeten we zo'n cache noemen en dan de bijpassende definitie. Naar wie of wat kunnen we zo'n cache noemen?
Gotcha! Geplaatst 13 februari 2005 Geplaatst 13 februari 2005 Kunnen we hier spreken van b.v. het GOTCHA-principe of zo? <{POST_SNAPBACK}> Een GR-snaai lijkt me me meer voor de hand te liggen ;-)
Wilxlii Carrotte Geplaatst 13 februari 2005 Auteur Geplaatst 13 februari 2005 Als ik net te laat ben voor een ontmaagding, gebruik ik wel eens de afkorting: S.T.F. Second to Found! <{POST_SNAPBACK}> Of moeten we spreken van een Zoetemelk-found? <{POST_SNAPBACK}> Ook leuk! <{POST_SNAPBACK}> Zoetemelk-found is toegevoegd.
Wilxlii Carrotte Geplaatst 13 februari 2005 Auteur Geplaatst 13 februari 2005 Kunnen we hier spreken van b.v. het GOTCHA-principe of zo? <{POST_SNAPBACK}> Een GR-snaai lijkt me me meer voor de hand te liggen ;-) <{POST_SNAPBACK}> Ik stel voor: Houtense klucht. OK?
mgr Geplaatst 13 februari 2005 Geplaatst 13 februari 2005 (...)Ik stel voor: Houtense klucht. OK? Mwaah, het is wel een serieuze aangelegenheid natuurlijk! Gr.M.
Gotcha! Geplaatst 13 februari 2005 Geplaatst 13 februari 2005 Ik stel voor: Houtense klucht. OK? <{POST_SNAPBACK}> Niet gek, maar laat Yvonne, maar niet horen dat ik dat gezegd heb
Wilxlii Carrotte Geplaatst 13 februari 2005 Auteur Geplaatst 13 februari 2005 (...)Ik stel voor: Houtense klucht. OK? Mwaah, het is wel een serieuze aangelegenheid natuurlijk! Gr.M. <{POST_SNAPBACK}> Houtense driften?
Quaerens Geplaatst 13 februari 2005 Geplaatst 13 februari 2005 -"Williiiotisch zoeken" als synoniem voor de "Carrotte- methode" -Natuurlijk mag ook "Ontmaagding" niet ontbreken in deze vocabulaire lijst Groetjes Quaerens
Gotcha! Geplaatst 13 februari 2005 Geplaatst 13 februari 2005 (...)Ik stel voor: Houtense klucht. OK? Mwaah, het is wel een serieuze aangelegenheid natuurlijk! Gr.M. <{POST_SNAPBACK}> Houtense driften? <{POST_SNAPBACK}> Moeten we het dan afmaken op "een Houtense snaai" ?
Micky Geplaatst 13 februari 2005 Geplaatst 13 februari 2005 -Natuurlijk mag ook "Ontmaagding" niet ontbreken in deze vocabulaire lijst <{POST_SNAPBACK}> Doe "ontmaagdingsdrang" dan ook maar meteen
zowaar! Geplaatst 13 februari 2005 Geplaatst 13 februari 2005 (...)Ik stel voor: Houtense klucht. OK? Mwaah, het is wel een serieuze aangelegenheid natuurlijk! Gr.M. <{POST_SNAPBACK}> Houtense driften? <{POST_SNAPBACK}> Moeten we het dan afmaken op "een Houtense snaai" ? <{POST_SNAPBACK}> GR-ip?
Micky Geplaatst 13 februari 2005 Geplaatst 13 februari 2005 Op dit lijstje mag "een drive-in cache" niet ontbreken. <{POST_SNAPBACK}> En doe "Hit-and-run-cache" dan ook maar.
Wilxlii Carrotte Geplaatst 13 februari 2005 Auteur Geplaatst 13 februari 2005 -Natuurlijk mag ook "Ontmaagding" niet ontbreken in deze vocabulaire lijst <{POST_SNAPBACK}> Doe "ontmaagdingsdrang" dan ook maar meteen <{POST_SNAPBACK}> Staat er al in. Toch?
Gast Yvonne (GOTCHA) Geplaatst 13 februari 2005 Geplaatst 13 februari 2005 (bewerkt) Verwijderd. 23 mei 2005 bewerkt door Yvonne (GOTCHA)
Wilxlii Carrotte Geplaatst 13 februari 2005 Auteur Geplaatst 13 februari 2005 (...)Ik stel voor: Houtense klucht. OK? Mwaah, het is wel een serieuze aangelegenheid natuurlijk! Gr.M. <{POST_SNAPBACK}> Houtense driften? <{POST_SNAPBACK}> Moeten we het dan afmaken op "een Houtense snaai" ? <{POST_SNAPBACK}> De Houtense snaai staat genoteerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden