Spring naar bijdragen

Publiciteit - Kranteartikel


baflobill

Aanbevolen berichten

Vanmorgen in de Gooi en Eemlander : "Schatzoeken doe je met de satelliet ". Ik heb het artikel gescand en je kunt het

hier downloaden als PDF

Positief wel. Maar www.geocache.nl ?! Bestaat wel, maar is volgens mij geen geocaching site maar een alternatieve caching site van www.aapje.nl :)

Spellingscontrole is zwz niet op dit artikel van toepassing.

"zaklantarentje?"

 

Maar er wordt ook niet verwezen naar GC.nl, want hij heeft het over "een tiental speurtochten". Aan het einde lijkt hij wel naar GC.com te verwijzen, zonder dat deze daar genoemd wordt.

 

Beetje inkompleet artikel, maar wel een heel positief stukje tekst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vanmorgen in de Gooi en Eemlander : "Schatzoeken doe je met de satelliet ". Ik heb het artikel gescand en je kunt het

hier downloaden als PDF

Positief wel. Maar www.geocache.nl ?! Bestaat wel, maar is volgens mij geen geocaching site maar een alternatieve caching site van www.aapje.nl :)

Spellingscontrole is zwz niet op dit artikel van toepassing.

"zaklantarentje?"

 

Maar er wordt ook niet verwezen naar GC.nl, want hij heeft het over "een tiental speurtochten". Aan het einde lijkt hij wel naar GC.com te verwijzen, zonder dat deze daar genoemd wordt.

 

Beetje inkompleet artikel, maar wel een heel positief stukje tekst.

 

Alleen jammer dat de journalist nog geen log heeft geplaatst :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De tientallen schatten liggen rond Hilversum. Daarbuiten liggen er nog veel meer!

 

Ze hebben inmiddels gelogd ook.

October 30 by victorvix (83 found)

Heel mooi gebied en een mooie wandeling. Onderweg kwamen we Casper028 met zijn zoon Joeri tegen en samen hebben we, na veel rekenwerk, de cache uiteindelijk makkelijk gevonden. Bedankt voor deze mooie route ! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De tientallen schatten liggen rond Hilversum. Daarbuiten liggen er nog veel meer!

 

Ze hebben inmiddels gelogd ook.

October 30 by victorvix (83 found)

Heel mooi gebied en een mooie wandeling. Onderweg kwamen we Casper028 met zijn zoon Joeri tegen en samen hebben we, na veel rekenwerk, de cache uiteindelijk makkelijk gevonden. Bedankt voor deze mooie route ! :)

M.i. is Casper028 de journalist, dus geen log.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...