barny Geplaatst 10 januari 2005 Geplaatst 10 januari 2005 Wij willen ook wel richting Eindhoven komen om een paar caches te lopen (van Megaheks??) samen met Roadkapje! Dan hebben we er alle twee wat aan <{POST_SNAPBACK}> Ja ja Het etentje bedoel je zeker Barny wil ook wel helpen hoor roep en je heb andwoord
GPSiegurd Geplaatst 10 januari 2005 Geplaatst 10 januari 2005 Wij willen ook wel richting Eindhoven komen om een paar caches te lopen (van Megaheks??) samen met Roadkapje! Dan hebben we er alle twee wat aan <{POST_SNAPBACK}> Ja ja Het etentje bedoel je zeker Nou ja het schijnt dat je in Brabant erg lekker kunt eten
DearHunter Geplaatst 10 januari 2005 Geplaatst 10 januari 2005 Barny wil ook wel helpen hoor Dan kan Roadkapje gelijk de 1e cache loggen, zonder GPS
Vinnie1 Geplaatst 10 januari 2005 Geplaatst 10 januari 2005 (bewerkt) Vinnie1 meld zich, Woon in Eindhoven en ken wat caches in de Kempen.. o, ja en ook goeie restaurantjes 10 januari 2005 bewerkt door Vinnie1
schatzoeker Geplaatst 10 januari 2005 Geplaatst 10 januari 2005 En wat dacht je van deze ontmoetingsdag
Kruimeldief Geplaatst 11 januari 2005 Geplaatst 11 januari 2005 (bewerkt) Hmmmm. lees het al weer. Er is honger genoeg onder onze geocachende Nederlanders. Ik zie het al weer gebeuren. Een stop and go cache binnen 5 minuten opgeduikeld naast het restaurant en dan uuuuuren eten. Maar huh, Limburg is mij te ver. Die het dan maar weer wat langer moet uithouden met die ene oude droge witte brood van voor de Kerst 11 januari 2005 bewerkt door Kruimeldief
schatzoeker Geplaatst 11 januari 2005 Geplaatst 11 januari 2005 @kruimeldief Limburg te ver en je bent enige tijd geleden nog in Simpelveld geweest!
Kruimeldief Geplaatst 11 januari 2005 Geplaatst 11 januari 2005 @kruimeldief Limburg te ver en je bent enige tijd geleden nog in Simpelveld geweest! <{POST_SNAPBACK}> Dat klopt ja, maar heb er toen ook geslapen GRTZ
Gast roadkapje Geplaatst 11 januari 2005 Geplaatst 11 januari 2005 Hmmmm. lees het al weer. Er is honger genoeg onder onze geocachende Nederlanders. Ik zie het al weer gebeuren. Een stop and go cache binnen 5 minuten opgeduikeld naast het restaurant en dan uuuuuren eten. Maar huh, Limburg is mij te ver. Beste Kruimeldief. Jij valt in ieder geval al af voor het etentje ;-) Een tipje van tactische aard: Zeg nooit tegen een Brabander dat het een Linburger is............. Belg, ok maar Limburgers liggen gevoelig... (De meeste Limburgers zijn hier overigens ook niet blij mee) Roadkapje
Crow & Éowyn Geplaatst 11 januari 2005 Geplaatst 11 januari 2005 Zeg nooit tegen een Brabander dat het een Linburger is............. Roadkapje <{POST_SNAPBACK}> Wat is dan een linburger? is dat brabants voor limburger ofzo?
Kruimeldief Geplaatst 11 januari 2005 Geplaatst 11 januari 2005 (bewerkt) Beste Kruimeldief. Jij valt in ieder geval al af voor het etentje ;-) Een tipje van tactische aard: Zeg nooit tegen een Brabander dat het een Linburger is............. Belg, ok maar Limburgers liggen gevoelig... (De meeste Limburgers zijn hier overigens ook niet blij mee) Roadkapje <{POST_SNAPBACK}> Hmmm, Linburger? Nou weet je, Limburger, Brabander of Belg, tis veur mie heulemoal tzelfde. En dat ik eens voor een etentje ga afvallen vind ik eigenlijk geen probleem Die 30 kilogram te zwaar is... 11 januari 2005 bewerkt door Kruimeldief
JandeBeHanger Geplaatst 11 januari 2005 Geplaatst 11 januari 2005 Limburg te ver en je bent enige tijd geleden nog in Simpelveld geweest! <{POST_SNAPBACK}> Dat klopt ja, maar heb er toen ook geslapen <{POST_SNAPBACK}> Eerst geocachen, eten en dan slapen! Hoe zat het eigenlijk met Chinees van een tijd terug?
Biertjuh Geplaatst 11 januari 2005 Geplaatst 11 januari 2005 (bewerkt) Hmmm, Linburger? Nou weet je, Limburger, Brabander of Belg, tis veur mie heulemoal tzelfde. En dat ik eens voor een etentje ga afvallen vind ik eigenlijk geen probleem Die 30 kilogram te zwaar is... <{POST_SNAPBACK}> IK WIL EVEN MEDEDELEN DAT DE MODDER ETER GIGANTISCH OFF-TOPIC GAAT DOE HIER VOORAL NIETS AAN Ruud hij weet wel dat ie niet in aanmerking komt voor een lekker etentje, hij moet eerst afvallen 11 januari 2005 bewerkt door Biertjuh
Kruimeldief Geplaatst 11 januari 2005 Geplaatst 11 januari 2005 (bewerkt) IK WIL EVEN MEDEDELEN DAT DE MODDER ETER GIGANTISCH OFF-TOPIC GAAT DOE HIER VOORAL NIETS AAN Ruud hij weet wel dat ie niet in aanmerking komt voor een lekker etentje, hij moet eerst afvallen <{POST_SNAPBACK}> Hmmm, niet zo schreeuwen. Vanwaar al die frustraties? Weet je, ik kan niet offtopic gaan/zijn als ik de threadstarter rechtstreeks antwoord geef Toch zullen we je goede raad opvolgen. We zullen er niets tegen doen. Control your own destiny... or someone else will! 11 januari 2005 bewerkt door Kruimeldief
Gast roadkapje Geplaatst 16 januari 2005 Geplaatst 16 januari 2005 En wat dachten jullie van a.s. zaterdag ? (de 22e jan 2005 dus...) Roadkapje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden