Spring naar bijdragen

Wie wil en kan ons op weg helpen?


Gast roadkapje

Aanbevolen berichten

Gast roadkapje

Hallo

 

Als zeeeeer onervaren GPS bezitter heb ik via het internet gezien dat je met Geocachen een hele leuke toepassing hebt van je GPS.

Ik weet niet eens of het een grote hoby voor me gaat worden maar ben al wel een beetje enthousiast. Ik heb geen GPS aangeschaft om te gaan geocachen maar het is wel een leuke manier om een stuk handiger met het ding te worden....... toch? :eek:

 

:thumbdown: Nou heb ik een verzoekje. :dribble:

Wie kan me een beetje op weg helpen?

Zijn en (begeleide) cursussen Geocachen of zijn er fervente "schatgravers" die me wel op weg willen helpen.

Als het moet dan kom ik er via alle informatie op diverse sites ook wel uit maar een beetje hulp is niet alleen handig maar ook wel leuk. ;)

 

Roadkapje :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Welja, Als regio Amsterdam en regio Super Noord Groningen zich al een beetje aanmelden als hulpies, dan blijft Zuid Oost Drenthe niet achterwege.

 

Want daarom reageren jullie toch, jongs?

 

GRTZ

 

Kruimel_tr_2.gifHet was geweldig dat Amerika ontdekt werd, maar het zou nog geweldiger geweest zijn als men het niet opgemerkt had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welja, Als regio Amsterdam en regio Super Noord Groningen zich al een beetje aanmelden als hulpies, dan blijft Zuid Oost Drenthe niet achterwege.

 

Want daarom reageren jullie toch, jongs?

 

GRTZ

 

Kruimel_tr_2.gifHet was geweldig dat Amerika ontdekt werd, maar het zou nog geweldiger geweest zijn als men het niet opgemerkt had.

Het zal toch niet zo zijn dat Kruimel nu ook al gedachten kan lezen :thumbdown:

Ruud :thumbdown:

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welja, Als regio Amsterdam en regio Super Noord Groningen zich al een beetje aanmelden als hulpies, dan blijft Zuid Oost Drenthe niet achterwege.

 

Want daarom reageren jullie toch, jongs?

 

Natuurlijk als Roadkapje uit het Super Noord Groningen komt dan hoor ik het wel maar als deze persoon uit het zuiden van Groningen komt dan komt hij/zij meer in aanmerking voor de Kruimelcacher uit Emmen.

 

Kreeg een aantal weken geleden ook al een telefoontje of ik iets wilde uitleggen over het "schatzoeken" en of dat ook zonder GPS kon.

Zij waren namelijk al op zoek geweest naar die "strontcache" (volgens Kruimeldief) van mij maar konden hem niet vinden.

Al met al afgesproken dat hij eind December weer zou bellen, maar tot op heden (nog)niks gehoord.

Dus het zou best kunnen dat het om dezelfde persoon gaat. :thumbdown:

 

 

Gr Twinlife :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik Raodkapje was (neeeee.... ik ben Wijntje ;) ) dan ging ik voor Kapitein Haak. Ook iemand die net begint.

Volgens mij is het leuker om samen met een andere "nieuweling" dingen te ontdekken, dan met iemand te lopen die er al vele "gedaan" heeft. De ins en outs van geocachen kan je natuurlijk ook horen op events. Ook al er zijn er net een paar geweest, 23 januari is er weer 1 in het noorden. Een lift (indien nodig) is vast wel te regelen als de regio bekend is. Daar worden ervaringen en sterke verhalen lol.gif:thumbdown:lol.gif uitgewisseld tussen "oude rotten"en "newby's" terwijl er meestal ook iets te :thumbdown: en te :eek: is.

Groetjes Marja :dribble: die denkt dat het nu wel duidelijk is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast roadkapje
Het is misschien handig om te vermelden uit welke regio je komt. Misschien dat er een geocacher is die jou dan eens mee wil nemen.

Je kunt natuurlijk ook hier een oproep plaatsen.

Succes Ruud :thumbdown:

 

 

Hoi Ruud, en de rest...

 

Alvast bedankt voor jullie zeer snelle en enthousiaste reacties

 

We wonen tegen de Belgische grens aan, net onder Eindhoven.

Er is hier heeeeeeel veel groen in de omgeving dus ik hoop dat ik hier in de buurt toch wel enkele keren uit de voeten kan.

Ik wil het liefst eens met iemand met meer ervaring de boer op........

Een soort "goecaching in the fiend" met een ervaren schatgraver......

 

Laat me maar eens weten wie ik zo gek kan krijgen.

Ik heb zelfs een hele leuke tegenprestatie: een heerlijk etentje.

 

Roadkapje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...