Spring naar bijdragen

GPS Easy


Ringeling

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb het even getest (op de 'Garmin XXX' ingesteld), en alles lijkt prima te werken! ;)

 

Als je in het hoofdmenu klikt op 'GPS - GPS version info', dan zie je dat de Quest ook feilloos herkend wordt.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het even getest (op de 'Garmin XXX' ingesteld), en alles lijkt prima te werken! ;)

Als je in het hoofdmenu klikt op 'GPS - GPS version info', dan zie je dat de Quest ook feilloos herkend wordt.

Welke versie vanEasy Gps heb jij?

 

Ik heb net de nieuwste vanaf de site gedownload. Dus versie 1.3.7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het even getest (op de 'Garmin XXX' ingesteld), en alles lijkt prima te werken! ;)

Als je in het hoofdmenu klikt op 'GPS - GPS version info', dan zie je dat de Quest ook feilloos herkend wordt.

Welke versie vanEasy Gps heb jij?

Ik heb net de nieuwste vanaf de site gedownload. Dus versie 1.3.7

Ik heb versie 1.2.5, ik zou dus die nieuwe versie moeten downloaden. om de Quest te zien.

Zit er een usb driver in Easy Gps?

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit er een usb driver in Easy Gps?

 

Ja, EasyGps kan via USB met de Quest communiceren. De Quest wordt weliswaar nog niet genoemd in het rijtje gps ontvangers onder 'Preferences' (ik heb gekozen voor de Garmin XXX), maar krijgt wel de juiste apparaat-informatie terug als je onder het GPS-menuutje de GPS-info opvraagt. De communicatie tussen EasyGps en de Quest verloopt dus goed.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
Zit er een usb driver in Easy Gps?

 

Ja, EasyGps kan via USB met de Quest communiceren. De Quest wordt weliswaar nog niet genoemd in het rijtje gps ontvangers onder 'Preferences' (ik heb gekozen voor de Garmin XXX), maar krijgt wel de juiste apparaat-informatie terug als je onder het GPS-menuutje de GPS-info opvraagt. De communicatie tussen EasyGps en de Quest verloopt dus goed.

 

Ik heb de nieuwste versie gedownload, versie 2.0.2, daar staat de Quest (en zelfs de Quest2) gewoon bij.

 

Maar als ik nu een loc-file wil openen zegt EasyGPS 'file not found'.

 

Wel kan ik het loc-file eerst opslaan en daarna openen in EasyGPS, maar dat is omslachtiger.

 

Wat kan ik doen zodat wanneer ik op een loc-file klik, automatisch EasyGPS opent met het betreffende loc-file in de lijst, klaar voor vernzending naar mijn GPS? Zo werkte de oude versie nl. wel.

bewerkt door hiker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat kan ik doen zodat wanneer ik op een loc-file klik, automatisch EasyGPS opent met het betreffende loc-file in de lijst, klaar voor vernzending naar mijn GPS? Zo werkte de oude versie nl wel.

 

Het kan zijn dat door de installatie de 'associatie' van de LOC-extensie met EasyGPS is verdwenen. Selecteer in Verkenner een willekeurige LOC, open het context-menu met de rechtermuisknop en kies voor 'Openen met' en vervolgens 'Programma kiezen'.

 

Je komt nu in een lijstje met mogelijke programma's, selecteer EasyGPS en vink de optie 'Dit type bestand altijd met dit programma openen' onderaan de lijst aan. En klik op OK. Als EasyGPS niet in de lijst voorkomt moet je via 'Bladeren' de lokatie van EasyGPS.exe aanwijzen.

 

Hopelijk heb je hier wat aan!

bewerkt door TuuronTour
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat kan ik doen zodat wanneer ik op een loc-file klik, automatisch EasyGPS opent met het betreffende loc-file in de lijst, klaar voor vernzending naar mijn GPS? Zo werkte de oude versie nl wel.

 

Het kan zijn dat door de installatie de 'associatie' van de LOC-extensie met EasyGPS is verdwenen. Selecteer in Verkenner een willekeurige LOC, open het context-menu met de rechtermuisknop en kies voor 'Openen met' en vervolgens 'Programma kiezen'.

 

Je komt nu in een lijstje met mogelijke programma's, selecteer EasyGPS en vink de optie 'Dit type bestand altijd met dit programma openen' onderaan de lijst aan. En klik op OK. Als EasyGPS niet in de lijst voorkomt moet je via 'Bladeren' de lokatie van EasyGPS.exe aanwijzen.

 

Hopelijk heb je hier wat aan!

 

Helaas, het werkt nog steeds niet.

Ik blijf de melding houden dat hij het .loc file niet kan vinden in de temporary internet files map.

bewerkt door hiker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...