dmace Geplaatst 13 december 2004 Geplaatst 13 december 2004 (bewerkt) Hallo allemaal, Bij een zoektoch naar iets voor de legend kwam ik dit plaatje tegen: Zoals te zien laat de legend een kaart in vogelvlucht zien, zoals je dat ook bij tomtom e.d. wel ziet. Ik wist niet dat dit kon, en heb het ook nog nooit op m'n legend gezien. Weet iemand meer? 13 december 2004 bewerkt door dmace
Tornado Bram Geplaatst 13 december 2004 Geplaatst 13 december 2004 Nee is mij niet gelukt, ben ook nieuwsgierig hoe dat moet.
Peetee Geplaatst 13 december 2004 Geplaatst 13 december 2004 Volgens mij kan de Legend dat ook niet. Ze zullen er het verkeerde schermpje opgeplakt hebben. Ik heb het mijn Vista in ieder geval nooit zien doen. Ik meen dat de GPSMap76S deze mogelijkheid wel heeft, maar ik kan me vergissen. Trouwens, wel grappig met de prijzen op deze pagina: Als je een Vista gewoon koopt (dus zonder Mapsource), dan kost-ie € 405. Maar koop je hem in de Euro versie (incl. Mapsource), dan kost-ie € 399.
Kruimeldief Geplaatst 13 december 2004 Geplaatst 13 december 2004 Ik meen dat de GPSMap76S deze mogelijkheid wel heeft, maar ik kan me vergissen. Klopt PeeTee, mijn 76S kan het wel. GRTZ Kruimelveziede
dmace Geplaatst 15 december 2004 Auteur Geplaatst 15 december 2004 Volgens mij kan de Legend dat ook niet. Ze zullen er het verkeerde schermpje opgeplakt hebben. Ik heb het mijn Vista in ieder geval nooit zien doen. Dat zal het dan wel wezen. Wel jammer, want had gehoopt op een geweldige nieuwe firmware-update
Geopatra Geplaatst 15 december 2004 Geplaatst 15 december 2004 (bewerkt) Mijn Magellan Sportrak kent ook zo'n scherm. Gebruik het nooit. Overigens: kun je zo'n scherm krijgen als je de Legend gebruik als navigatiesysteem ( mbv. Mapsource?) Geopatra. 15 december 2004 bewerkt door Geopatra
Kruimeldief Geplaatst 15 december 2004 Geplaatst 15 december 2004 Overigens: kun je zo'n scherm krijgen als je de Legend gebruik als navigatiesysteem ( mbv. Mapsource?) Nope. Met de legend kun je niet navigeren. Ook met de 76S niet, maar die kan wel het plaatje tevoorschijn. Het is niets meer dan een 2D plaatje van de omgeving. Kruimel
Tornado Bram Geplaatst 15 december 2004 Geplaatst 15 december 2004 (bewerkt) Met de legend kun je niet navigeren Wat versta je onder navigeren. Ik zet een beginpunt en een eindpunt in mapsource met european metroguide 6. Maak daarna route, recalculate en dan geeft de legend perfect aan waar je links, rechts en rechtdoor moet. Hij praat alleen niet. Zelfs de pijl gaat doormidden naar de richting die je moet rijden of lopen. 15 december 2004 bewerkt door Tornado Stiens
Kruimeldief Geplaatst 15 december 2004 Geplaatst 15 december 2004 (bewerkt) Met de legend kun je niet navigeren Wat versta je onder navigeren. Ik zet een beginpunt en een eindpunt in mapsource met european metroguide 6. Maak daarna route, recalculate en dan geeft de legend perfect aan waar je links, rechts en rechtdoor moet. Hij praat alleen niet. Zelfs de pijl gaat doormidden naar de richting die je moet rijden of lopen. <{POST_SNAPBACK}> Dat is niet het principe van navigeren. Dan zou je een route uitgetekend op een landkaart ook navigeren kunnen noemen. Met de door jou genoemde manier navigeer jij en niet je Legend. Een andere reden dat ik de Legend heb genoemd als een GPS dat niet kan navigeren is dat het maar 8 Mb geheugen heeft en dat is nog niet genoeg voor 10% van heel Nederland Dan kun je zeggen dat je met iedere GPS kunt navigeren. Als je het pijltje maar volgt en maar ziet hoeveel meter/kilometer je van je doel af bent. Maar dan nog is degene die op het pijltje loopt of rijdt, de navigator Onmiskenbare principe van navigeren is de stem of piepje dat je vertelt waar je langs, de waarschuwing dat je een bocht, afslag of eventuele obstakel tegenkomt, en dat de route opnieuw wordt berekend als je afwijkt van je route. Zelfs Garmin prijst de complete Etrex serie en de 76 serie niet aan als navigatie apparatuur De GPS V en de 60C(S) zijn de handheld GPSen van Garmin waarmee je kunt navigeren. Dus ook de nog de 76 serie niet. GRTZ Kruimel 15 december 2004 bewerkt door Kruimeldief
Aanbevolen berichten