Spring naar bijdragen

Discussie n.a.v een reactie op reviewersbericht


GeoWolf

Aanbevolen berichten

Ja, gewoon zelf af en toe logjes lezen. Dan weet je wel welke caches leuk zijn. Desnoods na in het puntensysteem van gc.nu gekeken te hebben.

T.a.v. nieuwe caches werkt een fuzzy programmeertechniek toch nog maar zeer beperkt, en tav de wat langer lopende caches en cache-leggende teams weet je gauw genoeg welke de moeite waard zijn voor jouw eigen team. Ikzelf zie het probleem niet zo.

 

Succes,

M.

 

Edit:

Oja, maar voor stats ben ik altijd in. Dus het ooit kunnen selecteren op de gekste items kan best geinig zijn hoor.

bewerkt door mgr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Om aan iedere onduidelijkheid een einde te maken heb ik even wat in elkaar gefreubeld.

 

Hier zie je een pagina die de huidige pagina voor het maken van jouw kaart.

 

Het is een voorbeeld en doet het nog niet. Ook kan de layout nog een pietsje beter. :no:

 

Ja, er komt ook een mogelijkheid om een loc-file te genereren op basis van de doorsnijding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om aan iedere onduidelijkheid een einde te maken heb ik even wat in elkaar gefreubeld.

 

Hier zie je een pagina die de huidige pagina voor het maken van  jouw kaart.

 

Het is een voorbeeld en doet het nog niet. Ook kan de layout nog een pietsje beter. :no:

 

Ja, er komt ook een mogelijkheid om een loc-file te genereren op basis van de doorsnijding.

 

Voortreffelijk, Reintje! Daar kan ik heel goed mee uit de voeten.

 

Dank voor het scheppen van duidelijkheid en ga vooral door met je goede werk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag even de prullenbak van de plaatselijke fotowinkel leegvissen voor het herplaatsen van een cache. Toen kwam ik er achter dat de micro haters onder ons een mooie toekomst tegemoed gaan met alle digitale fotografie waar geen enkel fotorolletje aan te pas komt. :thumbup:

 

Groetjes Quaerens :offtopic:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...