Spring naar bijdragen

Kaart met cache-locaties


BigFurryMonster

Aanbevolen berichten

Waar vind ik een kaart die om een bepaald punt (bijvoorbeeld mijn huis) heen de locatie van alle caches geeft?

 

Ik heb wel het volgende gevonden:

  • De kaart van Nederland op deze site. Helaas zijn er ook na 1x inzoomen te veel caches te dicht opeen om goed te kunnen zien wat waar ligt (tsja - de Randstad...).
     
  • www.brillig.com. Zelfde probleem: te veel caches te dicht opeen.
     
  • De map-it functie van geocaching.com. Ik ben geen Premium member dus daar is niet veel te zien.

Mis ik nog opties?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Of je wordt toch premium member, exporteert alle caches van NL (kan in 3 pocket queries), importeert ze in GSAK en selecteert alle caches die je wilt zien aan de hand van bijvoorbeeld lokatie, soort, moeilijkheid en terrein, exporteert ze naar Oziexplorer of mapsource en bekijkt ze zoveel ingezoomed als je wilt. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat de kaart toch aardig duidelijk is? ga gewoon met je muis aanwijzer op een stipje staan en klik hierop.

 

Bedoel je de NL kaart op geocaching.nl ? Het probleem is dat sommige stipjes over elkaar heen vallen...

 

 

Of de nearby functie. Je voert de coordinaten van je huis in en de dichtstbijzijnde caches worden aangegeven. Dit kun je vinden op my cache page

 

Ik vind hier alleen een lijst (geen kaartje) met dichtstbijzijnde caches. Of een erg onduidelijk grijs kaartje via Map-It. Mis ik hier iets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie net dat je uit Voorburg komt. Mijn tip is: probeer je probleem niet op te lossen, maar doe gewoon alle caches in de buurt! Er zitten bijna geen slechte caches tussen.

 

Groetjes Quaerens :beerchug:

 

Oja, druk ook eens op het linkje in mijn handtekening. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie net dat je uit Voorburg komt. Mijn tip is: probeer je probleem niet op te lossen, maar doe gewoon alle caches in de buurt! Er zitten bijna geen slechte caches tussen.

Dat was ik eigenlijk ook van plan, zolang ik de beschikking heb over een (geleende) GPS. Ik wilde alleen een mooi overzichtje zodat ik mijn route handig kan uitstippelen. En dat gaat bij mij (newbie!) nog altijd sneller met een overzichtelijk kaartje dan met een lijst of bestand met waypoints...

 

Gisteren 3 gevonden, dus geen slechte start...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie net dat je uit Voorburg komt. Mijn tip is: probeer je probleem niet op te lossen, maar doe gewoon alle caches in de buurt! Er zitten bijna geen slechte caches tussen.

Dat was ik eigenlijk ook van plan, zolang ik de beschikking heb over een (geleende) GPS. Ik wilde alleen een mooi overzichtje zodat ik mijn route handig kan uitstippelen. En dat gaat bij mij (newbie!) nog altijd sneller met een overzichtelijk kaartje dan met een lijst of bestand met waypoints...

 

Gisteren 3 gevonden, dus geen slechte start...

Goed? tipje: Ga naar alle cache-pages die je wilt gaan doen. Als je op het kaartje op de cache- page drukt zie je een mooie wegenkaart. Zoom in en zet een stipje op een papieren stadskaart met de naam van de cache. En nu: Lekker cachen!

 

Groetjes en cache- ze, Quaerens :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie net dat je uit Voorburg komt. Mijn tip is: probeer je probleem niet op te lossen, maar doe gewoon alle caches in de buurt! Er zitten bijna geen slechte caches tussen.

Dat was ik eigenlijk ook van plan, zolang ik de beschikking heb over een (geleende) GPS. Ik wilde alleen een mooi overzichtje zodat ik mijn route handig kan uitstippelen. En dat gaat bij mij (newbie!) nog altijd sneller met een overzichtelijk kaartje dan met een lijst of bestand met waypoints...

 

Gisteren 3 gevonden, dus geen slechte start...

Goed? tipje: Ga naar alle cache-pages die je wilt gaan doen. Als je op het kaartje op de cache- page drukt zie je een mooie wegenkaart. Zoom in en zet een stipje op een papieren stadskaart met de naam van de cache. En nu: Lekker cachen!

 

Groetjes en cache- ze, Quaerens :beerchug:

Dank je! Dat is een erg 20e eeuwse, maar bruikbare tip !

 

:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...