kroep loekies Geplaatst 24 oktober 2004 Geplaatst 24 oktober 2004 gisteren heb ik mijn eerste cache gemaakt en ik wacht op goed vinden. vanochtend vond ik deze tekst: An Error Has Occured System.Web.Services.Protocols.SoapException: Server was unable to process request. ---> System.InvalidOperationException: There was an error generating the XML document. ---> System.InvalidCastException: Specified cast is not valid. at System.ComponentModel.ReflectPropertyDescriptor.get_IsReadOnly() at System.ComponentModel.ReflectPropertyDescriptor.ShouldSerializeValue(Object component) at System.Data.XmlTreeGen.AddXdoProperty(PropertyDescriptor pd, Object instance, XmlElement root, XmlDocument xd) at System.Data.XmlTreeGen.AddXdoProperties(Object instance, XmlElement root, XmlDocument xd) at System.Data.XmlTreeGen.SchemaTree(XmlDocument xd, DataSet ds) at System.Data.DataSet.System.Xml.Serialization.IXmlSerializable.WriteXml(XmlWriter writer) at System.Xml.Serialization.XmlSerializationWriter.WriteSerializable(IXmlSerializab le serializable, String name, String ns, Boolean isNullable) at Microsoft.Xml.Serialization.GeneratedAssembly.XmlSerializationWriter1.Write6_Get GeocacheDataByGUIDResponse(Object[] p) --- End of inner exception stack trace --- at System.Xml.Serialization.XmlSerializer.Serialize(XmlWriter xmlWriter, Object o, XmlSerializerNamespaces namespaces, String encodingStyle) at System.Xml.Serialization.XmlSerializer.Serialize(XmlWriter xmlWriter, Object o, XmlSerializerNamespaces namespaces) at System.Web.Services.Protocols.SoapServerProtocol.WriteReturns(Object[] returnValues, Stream outputStream) at System.Web.Services.Protocols.WebServiceHandler.WriteReturns(Object[] returnValues) at System.Web.Services.Protocols.WebServiceHandler.Invoke() --- End of inner exception stack trace --- wordt er aan gewerkt? is het afgekeurd? moet ie opnieuw? wat is er aan de hand? groet Kroep loekies
pyne Geplaatst 24 oktober 2004 Geplaatst 24 oktober 2004 Er blijkt op dit moment geen enkele cachebeschrijving normaal uit de database te rollen. Het ligt dus niet aan jouw cache, kroep loekies. Don't worry.
Heirbaut Hunters Geplaatst 24 oktober 2004 Geplaatst 24 oktober 2004 Probleempje met de webserver van geocaching.com. Even wachten en opnieuw proberen. Als het blijft aanhouden, contact opnemen met een van de approvers (Gimli of Hawkeyes)
Micky Geplaatst 24 oktober 2004 Geplaatst 24 oktober 2004 Relax ..... Deze melding krijg je bij het opvragen van *elke* cache beschrijving. Probeer maar. Het ligt dus niet aan jou! Aan de melding te zien ik zeggen dat ...uhhhhh.... er iets goed mis is aan de overkant van de plas . Wel balen, ik wilde net wat caches opduikelen om te lichten vandaag . En ook ff kijke hoe 't met onze nieuwe cache staat. Micky
kroep loekies Geplaatst 24 oktober 2004 Auteur Geplaatst 24 oktober 2004 dank jullie voor de snelle reactie. pffff bloed zweet en tranen, maar alles komt, hoop ik dan maar. nogmaals bedankt! kroep loek
Quaerens Geplaatst 24 oktober 2004 Geplaatst 24 oktober 2004 Relax ..... Deze melding krijg je bij het opvragen van *elke* cache beschrijving. Probeer maar. Het ligt dus niet aan jou! Aan de melding te zien ik zeggen dat ...uhhhhh.... er iets goed mis is aan de overkant van de plas . Wel balen, ik wilde net wat caches opduikelen om te lichten vandaag . En ook ff kijke hoe 't met onze nieuwe cache staat. Micky Les 1: Hebt Uw beschrijvingen ruim van te voren! Ook ik heb het pas geleerd nadat ik weer eens te laat was. Groetjes Quaerens
pyne Geplaatst 24 oktober 2004 Geplaatst 24 oktober 2004 Wel balen, ik wilde net wat caches opduikelen om te lichten vandaag . Je kunt wèl TB's gaan sprokkelen. Die pagina's worden allemaal correct gegenereerd.
elsinga Geplaatst 24 oktober 2004 Geplaatst 24 oktober 2004 Ikzelf gebruik gelukkig GSAK, waarin ik alle 20.000+ caches van west europa heb opgeslagen. Inclusief beschrijving (maar exclusief plaatjes helaas). Als iemand heeeeeeeel erg verlegen zit om een beschrijving... mailen mag altijd, als ik tijd heb dan pluk ik de cache uit mijn database en mail het resultaat. Ik heb wel nodig of de waypoint code (GCxxxx) of de exacte cache naam, anders zoekt het zo lastig. Mailen mag naar grote.smurf (at) elsinga.org. Your mileage may vary, only available while stock lasts, resultaten behaald in het verleden bieden geen garanties voor de toekomst, oftewel: niet zeuren als je niks krijgt.
8BG Geplaatst 24 oktober 2004 Geplaatst 24 oktober 2004 Je kunt wèl TB's gaan sprokkelen. Die pagina's worden allemaal correct gegenereerd. Pyne, zou je een voorbeeldje kunnen noemen? Een steekproef onder de 20 nieuwste caches gaf bij mij een 100% fout aan, zowel bij caches mèt als zonder TB.
pyne Geplaatst 24 oktober 2004 Geplaatst 24 oktober 2004 Je kunt wèl TB's gaan sprokkelen. Die pagina's worden allemaal correct gegenereerd. Pyne, zou je een voorbeeldje kunnen noemen? Een steekproef onder de 20 nieuwste caches gaf bij mij een 100% fout aan, zowel bij caches mèt als zonder TB. Ik bedoelde de TB-pagina's zelf, 8BG, die te bereiken zijn via "Track travel bugs" uit het linkermenu van de com-site. Random voorbeeldje: een TB pagina.
Micky Geplaatst 24 oktober 2004 Geplaatst 24 oktober 2004 Les 1: Hebt Uw beschrijvingen ruim van te voren!Ook ik heb het pas geleerd nadat ik weer eens te laat was. Les 2: Gij zult voor u vertrekt controleren of de cache nog actief is. Daar zijn wij ook pas achter gekomen toen het te laat was. Micky
8BG Geplaatst 24 oktober 2004 Geplaatst 24 oktober 2004 Je kunt wèl TB's gaan sprokkelen. Die pagina's worden allemaal correct gegenereerd. Pyne, zou je een voorbeeldje kunnen noemen? Een steekproef onder de 20 nieuwste caches gaf bij mij een 100% fout aan, zowel bij caches mèt als zonder TB. Ik bedoelde de TB-pagina's zelf, 8BG, die te bereiken zijn via "Track travel bugs" uit het linkermenu van de com-site. Random voorbeeldje: een TB pagina. Pyne, bedankt voor deze uitleg. In het veld lijk ik hier niet veel mee te kunnen. Tenzij je geheel toevallig op een TB stuit, die in een cache ligt die je reeds bezocht hebt. Maar daar een TB uit pakken is natuuurlijk not done.
pyne Geplaatst 24 oktober 2004 Geplaatst 24 oktober 2004 Pyne, bedankt voor deze uitleg. In het veld lijk ik hier niet veel mee te kunnen. Tenzij je geheel toevallig op een TB stuit, die in een cache ligt die je reeds bezocht hebt. Maar daar een TB uit pakken is natuuurlijk not done. Alternatief, als je nog een aantal TB's in bezit hebt, is een ruilrondje langs reeds bekende caches, en daar steeds swappen. Rippen vind ik idd ook not done.
Team Gelaen Geplaatst 24 oktober 2004 Geplaatst 24 oktober 2004 tsja, het is weer zondagochtend..... Jan
Aanbevolen berichten