Spring naar bijdragen

RSS uit het Forum


dmace

Zou je RSS gebruiken als het werd aangeboden?  

99 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou je RSS gebruiken als het werd aangeboden?

    • Ja, kan ik meteen zien wat er allemaal nieuw is gepost.
      43
    • Nee, ik log liever in.
      12
    • Huh? Wat is RSS?
      41


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 2 weeks later...
Leuke tip:

In http://www.google.com/ig kun je je eigen Google-nieuws pagina creeeren.

Zo kun je je Gmail in de gaten houden, en een hoop vast ingesteld nieuws.

Je kunt echter ook je eigen RSS-feeds er in zetten, en die van het GC.NL-forum werkt ook. ;)

Om Gmail in de gaten te houden is er een leuk klein progje genaamd Gmail notifier, het draait in de background mee en geeft keurg bericht als er nieuwe gmail is. Overigens kun je gmail gewoon installeren in Outlook express.

 

Download de gmail notifier gratis hier.

 

Groeten Kapitein Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kapitein Haak Geplaatst op Vandaag, 11:04
(dmace @ September 14 2005, 10:05:58 )

Leuke tip:

In http://www.google.com/ig kun je je eigen Google-nieuws pagina creeeren.

Zo kun je je Gmail in de gaten houden, en een hoop vast ingesteld nieuws.

Je kunt echter ook je eigen RSS-feeds er in zetten, en die van het GC.NL-forum werkt ook.

 

Om Gmail in de gaten te houden is er een leuk klein progje genaamd Gmail notifier, het draait in de background mee en geeft keurg bericht als er nieuwe gmail is. Overigens kun je gmail gewoon installeren in Outlook express.

 

Download de gmail notifier gratis hier.

 

Groeten Kapitein Haak.

 

;) rechtsonderin komt een mooi icoontje

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik volg het duitse forum ook via de newseader. Ik ben alleen niet helaam tevreden met de melding die ik krijg deze bevat alleen maar het onderwerp. Van dit forum krijg ik er ook nog de schrijver bij en het onderforum. Ik heb nu gevraagd of dit veranderd zou kunnen worden. Het amtwoord van de beheerder is: Ich verwende einen fertigen RSS-Newsfeed-Backend, den müsste man dann ändern, das lass ich aber mal lieber. Hat der vom NL-Board vielleicht einen neueren? Kan een deskundige hem op weg helpen om het ook zo te krijgen zoals in Nederland? Want hij heeft dus gewoon een standaard gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan een deskundige hem op weg helpen om het ook zo te krijgen zoals in Nederland? Want hij heeft dus gewoon een standaard gebruikt.

Wij gebruiken een stukje software dat door "derden" is geschreven. Het komt mij heel universeel over. Wel heb ik er een 20 tal regels aan toegevoegd. Dit om de differentiatie tussen de verschillende soorten forum leden te kunnen realiseren.

 

Als je mij de gegevens van de betreffende beheerder stuurt, zal ik het mailen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...