Spring naar bijdragen

doe het zelf pagina (iconen)


snoopy and woodstock

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds kort in het bezit van een wachtwoord voor de doe het zelf pagina, en natuurlijk ben ik er meteen mee aan de slag. Vooral het toevoegen van de icoontjes bij je eigen caches lijkt me leuk, maar ik snap de beschrijving niet. :huh: (ben niet bepaald een wizkid) :( Waar precies, moet ik de html code ingeven/toevoegen?

Greetings from Snoopy and Woodstock.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je die icoontjes hebt gevuld, krijg je een stukje HTML code voorgeschoteld. Met het betere sleur-en-pleur werk (copy/paste) zet je dat weer in de tekst van jouw cache bij geocaching.com. Geef in het vinkje aan dat je HTML code gebruikt.

Vervolgens moet je de hele tekst die je hebt ingegeven als cache-beschrijving nalopen. Bij alle regeleinden zul je een "<p>" moeten zetten, anders loopt de tekst aan een stuk door.

Moeilijk te beschrijven in een paar regels, maar goed lezen, ook op de DHZ pagina, en je komt er wel uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De meeste browser verzinnen er zelf een </p> bij als die er niet staat, heeft niets met de web-site zelf te maken. Als je alleen een nieuwe regel wil ipv een nieuwe paragraaf, kun je wellicht beter <br> gebruiken.

 

Deze link geeft uitleg over meer html-tags, wellicht te veel van het goede.

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...