snoopy and woodstock Geplaatst 13 oktober 2004 Share Geplaatst 13 oktober 2004 Ik ben sinds kort in het bezit van een wachtwoord voor de doe het zelf pagina, en natuurlijk ben ik er meteen mee aan de slag. Vooral het toevoegen van de icoontjes bij je eigen caches lijkt me leuk, maar ik snap de beschrijving niet. (ben niet bepaald een wizkid) Waar precies, moet ik de html code ingeven/toevoegen? Greetings from Snoopy and Woodstock. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 13 oktober 2004 Share Geplaatst 13 oktober 2004 In de beschrijving van je cachepagina. Dus de pagina waar je schrijft wat je moet doen etc. Niet vergeten om het HTML vakje aan te vinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 13 oktober 2004 Share Geplaatst 13 oktober 2004 Als je die icoontjes hebt gevuld, krijg je een stukje HTML code voorgeschoteld. Met het betere sleur-en-pleur werk (copy/paste) zet je dat weer in de tekst van jouw cache bij geocaching.com. Geef in het vinkje aan dat je HTML code gebruikt. Vervolgens moet je de hele tekst die je hebt ingegeven als cache-beschrijving nalopen. Bij alle regeleinden zul je een "<p>" moeten zetten, anders loopt de tekst aan een stuk door. Moeilijk te beschrijven in een paar regels, maar goed lezen, ook op de DHZ pagina, en je komt er wel uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 13 oktober 2004 Share Geplaatst 13 oktober 2004 Bij de regeleinden een </p> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 13 oktober 2004 Share Geplaatst 13 oktober 2004 Ook deze pagina is je mogelijk van dienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoopy and woodstock Geplaatst 13 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 13 oktober 2004 Oke allen bedankt voor jullie reactie . Nu moet het lukken, ik zal er morgen eens in alle rust mee aan de slag gaan. Greetings From Snoopy and Woodstock. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 13 oktober 2004 Share Geplaatst 13 oktober 2004 Bedankt voor dit draadje deze tips had ik ook net nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoopy and woodstock Geplaatst 18 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2004 Hoera het is gelukt Op het einde van de regels kun je zowel </p> als ook <p> gebruiken, maakt volgens mij niets uit. Greetings. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 18 oktober 2004 Share Geplaatst 18 oktober 2004 Hoera het is gelukt Op het einde van de regels kun je zowel </p> als ook <p> gebruiken, maakt volgens mij niets uit. Volgens de heren en dames die over XHTML gaan maakt dat wel degelijk uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoopy and woodstock Geplaatst 18 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2004 Wat is dan het verschil? ik heb op het eind van een regel <p> gebruikt en bij de rest van de regels </p> en ik zie geen verschil in de tekst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 18 oktober 2004 Share Geplaatst 18 oktober 2004 <p> is begin van een nieuwe paragraaf. </p> is einde van de paragraaf. Ik vermoed dat geocaching.com er zelf e.e.a. bij verzint als de code incompleet is; vandaar dat het aldaar (nog) niet uitmaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 18 oktober 2004 Share Geplaatst 18 oktober 2004 De meeste browser verzinnen er zelf een </p> bij als die er niet staat, heeft niets met de web-site zelf te maken. Als je alleen een nieuwe regel wil ipv een nieuwe paragraaf, kun je wellicht beter <br> gebruiken. Deze link geeft uitleg over meer html-tags, wellicht te veel van het goede. Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoopy and woodstock Geplaatst 18 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2004 Ha dat verklaard. waarom ik nu dus telkens een vrije regel in de beschrijving heb. Ik kan dus beter <br> op het eind van een regel gebruiken dan <p> of </p> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 18 oktober 2004 Share Geplaatst 18 oktober 2004 eind of begin van de regel maakt niet zoveel uit. Begin van de regel houd het volgens mij iets leesbaarder. Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden