Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ga bijna altijd alleen. Eerst had ik een maat die nog mee wou, maar die is naar Engeland verhuist. Sindsdien is het aantal caches per maand flink teruggelopen.

Vorige week met de mensen van mijn scoutgroep wezen cachen en dat is toch wel een stuk gezelliger dan alleen door de regen lopen :thumbdown:

Misschien dat iemand bij eindhoven van rond mijn leeftijd (21) een keer zin heeft om mee te gaan?

Geplaatst
Team Dodo bestaat uit 3 personen en 1 hond, soms gaat er nog een vriendinnetje mee.

En, geeft Doortje soms wel eens kado'tjes aan Feetjes?

:D

Doortje was het dus die de Fee een boekje heeft geschonken tijdens het halloween event.

Waarvoor nog eens hartelijke dank.

Om maar zo een kado'tje te krijgen van een "vreemde" op zo'n event is iets waar we het zo nu en dan nog vol verbazing over hebben.

Ik weet dat ik offtopic ben nu en dat dit voor een moderator al snel een zonde is, maar toch. Dus nu moet ik weer even ontopic zien te komen. Huh, ja het klopt ik weet dat Team Dodo uit 3 personen en een hond bestaat en soms een vriendinnetje van de dochter. Toch? Was er twijfel dan? ;)

livetext1.gif

Kruimeldief :thumbdown:Wees geen vreemde voor een vreemde, die vreemd voor jou is.

Geplaatst

Pallas Athene, dat ben ik alleen.

maar meestal cache ik samen met een ander team, als ik cache cache ik dus meestal met z'n 2en (vooral Nightfire en Scouting Erica zijn de klos)!

Geplaatst

Standaard cache ik met mijn vriend Idmind.

Soms gaan we met team Wassie op pad, bestaande uit 2 personen.

We hebben ook nog een dag gepland staan met 2 vrienden van ons en met familie.

Minimaal 2 en hoogstens 6 dus.

Geplaatst (bewerkt)

Lolz (nu: nightfire) dat ben ik alleen. Echter meestal met z'n 2'en geocachen: samen met mijn broertje,Pallas Athene (zie hierboven) of andere vrienden. Toch ook een groot gedeelte alleen gedaan.

bewerkt door Lolz
Geplaatst

Wij gaan regelmatig met z`n tweetjes op pad ,we zijn net begonnen .

Soms gaan we met m`n zoon en z`n vriendin .team Arend en Patries,die ons ook wegwijs gemaakt hebben in het geocachen .

groetjes Meta

Geplaatst

"De Hammenaartjes" bestaan uit 4 personen, maar de kinderen hebben niet altijd zin om mee te gaan. Dan gaan we lekker met z'n tweeen.

Af en toe nemen we gasten mee om aan geocachen te proeven.

Wie weet wordt er dan een nieuw team gevormd.

De Hammenaartjes.

Geplaatst

Meestal met z'n tweeen op pad, we nemen wel eens wat introducees mee voor de gezelligheid. Of uit nieuwschierigheid van de introducee :huh:

Hooguit dus met 4 personen.

Groet, Henk & Roelienke

• 2 weeks later...
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...