Spring naar bijdragen

CompeGPS


dmace

Aanbevolen berichten

Heeft Ozi niet dezelfde functie? Als is een  kaart laadt of de kaart sluit zodat je een lege kaart krijgt, en dan de waypoints laadt kan dit ook. Je klikt rechts en dan op de optie " zoek kaart" . Ik krijg dan alle kaarten in beeld die voor dat waypoint gelden. Uiteraard moet je de kaartpaden goed ingesteld hebben.

Geen idee of Ozi dit ook kan. Ozi kan iig niet meerdere kaarten weergeven en aan elkaar plakken. (althans, de versie die ik hier heb liggen. Sinds CompeGPS heb ik Ozi eigenlijk niet meer aangeraakt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
ReizenReizen

Ik merk dat zeker in Spanje het gebruik van CompeGPS toeneemt. Ik kom steeds meer Spaanse kaarten tegen met een .IMP calibratiefile erbij.

Die is gelukkig leesbaar en alle info die Ozi nodig heeft om een .map file te maken, staat erin.

Is er misschien al iemand bezig geweest met een omzetter voor deze calibratiefiles?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Nog iets nieuws ontdekt in CompeGPS Land: Nadat je een aantal kaarten hebt geladen, kan je ze groeperen tot een kaart. Zo heb ik 16 top25 kaarten rond mijn woning gegroepeerd tot een grote kaart. Die werd daarmee ruim 80 Mb, maar de kaart bleek vervolgens ook moeiteloos te gebruiken in de Pocket-versie. Dat betekend dus geen geklungel meer bij de randen van losse kaartbladen en altijd een groter totaaloverzicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...