Spring naar bijdragen

Cache goodies


i am weasel

Aanbevolen berichten

Het belangrijkste is toch het loggen? Het ruilen is voor kinderen.

Ik ben een kind (16 :beerchug: ), maar ik ruil nooit. ;)

Je zit dus toch ergens fout :dribble:

Je kan toch wat meenemen als je wat leuks tegenkomt? :yes:

Er zit echt niet alleen speelgoed in onze dozen.

 

GQ :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het belangrijkste is toch het loggen? Het ruilen is voor kinderen.

Yep,

 

en we zijn allemaal kinderen en geocaching is ook verzonnen door grote kinderen. :beerchug:

Het ruilen is het hele idee. Leuk dat we inmiddels allerlei varianten hebben, maar misschien moet je de FAQ nog maar eens lezen. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het belangrijkste is toch het loggen? Het ruilen is voor kinderen.

 

Ik ruil vrijwel altijd wel wat en altijd zorg ik dat het ongeveer van gelijkwaardige waarde is. Ik ben dus (zoals zovelen van ons) eigenlijk gewoon een 'groot kind' :beerchug:

 

Als ik een TB meeneem, neem ik trouwens niets anders meer mee, maar laat wel weer wat achter..

 

Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...een minimum bedrag...

Gelukkig heeft HKS er precies hier al ondubbelzinnig meer dan twee euro ingedaan. Wel bedoeld voor de spaarpot van kleine hunters. Maar dat staat slechts in ons logje, dus we zullen grote, niet-log-lezende hunters er niet op aankijken als die het per ongeluk pakken. Flauwekul natuurlijk, een minimumbedrag.

 

Gr.M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ruilen is het hele idee.

Nou dat lijkt me niet, voor de meeste cachers denk ik ook niet. Kan je net zo goed naar een beurs gaan. Persoonlijk vind ik het ruilen een van de zeer weinige niet leuke dingen van de hobby. Ik doe het dan ook nooit en hecht ook geen waarde aan de inhoud van caches van anderen of van mezelf. Ik hoef dan ook niet uit te leggen dat ik tegen een minimum waarde ben.

 

Alex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor ons is de cachelocatie het grote cadeau. Al op zoveel plekken geweest waar we anders nooit waren gekomen, dankzij een cache.

 

Maar als we daar dan staan, stellen we ons onze 'nichtjes' voor: 6, 8 en 10 jaar. Met blozende konen en armen onder de schrammen van het struweel hebben ze gezocht. De cache is gevonden. De deksel gaat er af: tja, dan moet de inhoud toch aantrekkelijk zijn !!

 

Dus: al ruilen we vaker niets, we proberen de cachebox toch op te waarderen als het enigszins kan. Met spulletjes die we in de uitverkoop of in de aanbiedingen vinden, kortom waar we tegen aan lopen.

En goed hoeft dan beslist niet duur te zijn: een paar leuke knuffeltjes voor een euro. Een kaarsensnuiter voor een euro. 2 pocketcalculators voor 2,50 bij de bouwmarkt. Het zit hem niet in het geld maar in de gedachte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

ja maar met die kinderen gaan wij wel op stap

wij gaan ook altijd eerst even shoppen bij een winkel ik heb een tijdje radio's rond gestrooid maar die ruilen wij ook niet voor een leeg geblazen ei ik vindt dat ze het voor de kids leuk moeten laten onze dochter is 8 jaar en die kijkt me soms aan, ;) en dat zegt al genoeg alleen loggen ....

zo doen wij het even goede vrienden hoor maar wat is de lol van het cachen het wandelen of ruilen en ontevreden kijken loop dan naar de winkel en koop daar wat en verder niet carambalen

groeten van het hele team hier we gaan weer maar eens op pad want ons motto is wel minimaal 1 maal in de week naar het bos met of zonder gps

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij vinden het ook leuk om te ruilen. Alleen valt soms of eigenlijk steeds vaker de inhoud van de stache een beetje tegen.

 

Wij kopen ook goedies uit aanbiedingen en op braderie's. Zo kom je voor weinig geld aan hele leuke hebbedingetjes.

 

We hopen dat een ieder ruilt met vergelijkbare waardes en natuuerlijk waarderen wij soms ook een cache op om het voor jongere kinderen leuk te houden om het deksel op te lichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als owner van Badhut voel ik mij zeker aangesproken door dit draadje. Op zich is waarde van de ruilgoederen niet zo relevant. Wel leuk als de goederen "passend" zijn en voor elk wat wils.

Ik heb de opmerking van Molojo me wel aangetrokken en daarna de cacheinhoud wat geupgrade. Het was ook aan mijzelf te danken daar de inhoud bij plaatsing ook wat matig was.

 

Ik ben zelf gaan shoppen voor leuke goodies, en voor gemiddeld 40 eurocent heb je hele leuke dingen. Mijn benadering is dat ik bij een goed verzorgde cache iets duurdere spullen ruil dan bij een rommelige cache.

 

Dat is ook de teneur van dit draadje....

Ik heb trouwens geen enkel probleem met miniwasknijpers... wel met een gebruikt kaarstompje, lege aanstekers, kapotte ballpoints etc.

 

73 Andries pe1bmc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Newbie ben ik eerlijk gezegd een beetje verrast dat er zoveel over gediscussieerd kan worden of het nu wél of níet aan een minimum bedrag ligt wat je erin stopt.

De bottomline heb ik al diverse keren gelezen nu: "De GeoCache is de verrassing".

Dat spreekt voor zich lijkt mij. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...