Spring naar bijdragen

92 leden hebben gestemd

1. 1. Etenswaren in de Cache?

• Ja
      9
    • Nee
      72
    • Geen mening
      4

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Men zou verwachten dat in de categorie 'etenswaren' er ook wel af en toe een biertje wordt achter gelaten in mijn cache 'Biertje?", maar niks hoor. Wel veel lege bierdoppen. :yes:

Het laatste etenswaar (niet voor menselijke consumptie) in deze cache was volgens een recente log:

" Na de lokalisering heb ik een plastic mapje met bladeren, die in verregaande staat van ontbinding

verkeerden, uit de cache verwijderd. "

En voor klagers over 'verroeste spijkers' en ' verbogen moeren' : mijn topper tot nu toe was een zakje zand. En het aller miniemste is natuurlijk een zakje lucht, daar dat geeft geen problemen in een cache :thumbup:

Geplaatst

Ben er niet voor om etenswaren en/of drinkwaren in de caches te doen.

En als je een lange cache dag gaat maken kun je zelf ook wat meenemen en de restanten zoals verpakking netjes in de afvalbak gooien of neem het mee naar huis.

Gr Harrie

Geplaatst

Bij een routinecontrole troffen wij onlangs tot onze grote verrassing een fles rode Van Gogh-wijn aan, gedropt door team Rapido. Enkele dagen later vormde deze wijn een zeer aanvaardbare begeleiding van een hoogstaand maal op het hoofdkwartier van het Cairnteam. We zien team Rapido dan ook volgaarne opdoemen bij onze andere caches. Voor zo'n gelegenheid willen wij als wijnsuggestie meegeven: Haut-Médoc 1996. De keuze van het chateau laten wij aan team Rapido over.

Geplaatst

Mijn cache "Toet's skeelerrondje # 5: Koekje" draait alleen maar om koekjes.

Dit zijn eetbare koekjes die in een plastic buis, in een glazen koekjespot per stuk verpakt liggen te wachten op de gelukkige vinder. "Eén koekje per bezoekje!"

Tot op heden alleen positieve reacties gehad in de logs en op de site.

Geplaatst

Dit zijn eetbare koekjes die in een plastic buis, in een glazen koekjespot per stuk verpakt liggen te wachten op de gelukkige vinder. "Eén koekje per bezoekje!"

Wat voor koekjes? Gevulde koeken of biscuits. Wij gaan half november die kant op om te cachen en een koekje is natuurlijk niet verkeerd.

Geplaatst

Wat voor koekjes? Gevulde koeken of biscuits. Wij gaan half november die kant op om te cachen en een koekje is natuurlijk niet verkeerd.

Ze zijn goed gesealed,

en trouwens ik leef nog, dus je zal er niet dood aan gaan! :(

Groetjes Quaerens :)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...