Spring naar bijdragen

11-stedencache


team granaet

Aanbevolen berichten

Hallo medecachers...

 

Ik ben op zoek naar cachers uit Friesland die samen met mij een nieuwe 11 stedencache in elkaar willen knutselen.

Het is onmogelijk om alles zelf te onderhouden dus lijkt het me leuk om gezamelijk een dergelijke cache te maken.

Ikzelf kom uit Dokkum, dus zoek ik mensen uit de andere steden die willen helpen!!!

Voel jij je geroepen, plaats dan een berichtje op dit forum of laat een mailtje achter op rubenbron@home.nl

 

Mvg,

 

Ruben -> Team Granaet

 

PS: Eventuele ideeen en suggesties zijn ook altijd welkom!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

:blink:

Uiteraard wil Skries ook wel een stad voor zijn rekening nemen. Omdat Peetee zich al (logisch) aangemeld heeft voor Sneek, wil ik IJlst (Drylts) of Sloten (Sleat) wel voor mijn rekening nemen.

Uitstekend idee voor een lange multicache overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook de Smurfen willen nog wel eens een 11-steden cache doen. De originele (vrijwel een event voor ons met veel teams) was tenslotte erg leuk! We wonen echter een eindje van de route af... dus controles zijn wat onhandiger.

 

Ik denk dat een variant met microcaches met daarin de coordinaten van de volgende cachelokatie (net als het origineel) of het zichtbaar plaatsen van coordinaten (zag ik in duitsland, coordinaten op een brug geschreven) een optie is. Stempelen is onhandig, vanwege de stempels en de inkt (zie de originele cache). En uiteraard onderweg ook nog een tweetal geheime stempelplaatsen. :blink:

 

Wellicht te koppelen aan een vaste te rijden route? Of juist niet? Het zou leuk zijn als de cache ook goed met de (zeil)boot, kano of fiets te doen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een week of 4 terug sprak ik Broek (de maker van de eerste 11-steden cache). Hij is een hele tijd non-actief geweest op geocaching gebied vanwege opleidingen en werk. In de komende maanden wilde hij het geocachen weer op gaan pikken, met onder andere het reanimeren van z'n vergane 11-steden cache. Hij had al diverse ideeën en alternatieven om de problemen op te lossen die de teloorgang betekenden van de eerste opzet.

Misschien is het wat om met hem contact op te nemen? Anders denk ik dat één van jullie twee overbodige moeite gaat zitten doen. Het kan best zijn dat hij ook wel wat in samenwerking ziet om één goeie in elkaar te draaien met meerdere teams... maar dat kan hij zelf het best beantwoorden natuurlijk!

 

Greetz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Pagliacci
Hallo medecachers...

 

Ik ben op zoek naar cachers uit Friesland die samen met mij een nieuwe 11 stedencache in elkaar willen knutselen.

 

Lijkt me inderdaad niet onverstandig om eens contact op te nemen met Geraard, wij (Bitje, Broek en Pagliacci) zij aardig gevorderd in het weer activeren van de reeds bestaande :

 

Elfsteden-tocht

 

Zover ik weet, is alles klaar om herplaatst te worden. en behoeft het geen weken, of zelfs dagen te duren...

 

Advies, Zoek contact met Broek,

 

Cache en originele idee is tenslotte van hem...

 

 

Gary...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst dank voor de reacties...

 

Ik moet eerlijk bekennen dat ik idd. het idee gejat heb van Broek.

Omdat ik het jammer vond dat deze uit de running was, leek het mij aardig om

het idee op te pakken en weer een nieuwe te maken.

Ik had niet begrepen dat Broek weer bezig was om de oude te herstellen, dus hierbij mijn excuses.

Ik zal t.z.t. contact opnemen met hem over eventuele samenwerkingsverbanden en wellicht nieuwe ideeen.

Houdt i.i.g. het forum in de gaten voor eventuele nieuwtjes omtrent de 11-stedencache...

 

Greetz Ruben -> Team Granaet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...