Jan en Jany Geplaatst 31 juli 2004 Geplaatst 31 juli 2004 Ik heb op 21 juli de cache De Kempen gedaan maar kan hem op het ogenblik niet loggen Hoe kan dit ?? Link: http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...ls.asp?ID=68706
pyne Geplaatst 31 juli 2004 Geplaatst 31 juli 2004 Ja, dat klopt niet met die cachepage. Ik heb hem vorig jaar al gedaan, maar krijg dezelfde melding als ik de pagina wil bekijken. Het lijkt er op dat er een vlaggetje verkeerd staat. Hawkeyes maar even inlichten, lijkt me.
gr2 Geplaatst 31 juli 2004 Geplaatst 31 juli 2004 Linke Logger heeft mede voor dit soort gevallen de mogelijkheid van een kabouterlog in het leven geroepen.
Jan en Jany Geplaatst 2 augustus 2004 Auteur Geplaatst 2 augustus 2004 Via Hawkeyes te horen gekregen dat de cache is verwijderd op 26 juli i.o.v. SSB omdat er geen toestemming voor was gegeven.
kapper Geplaatst 2 augustus 2004 Geplaatst 2 augustus 2004 Via Hawkeyes te horen gekregen dat de cache is verwijderd op 26 julii.o.v. SSB omdat er geen toestemming voor was gegeven. i.o.v. ???? Dit zal toch niet betekenen IN OPDRACHT VAN, hoop ik ?
Peetee Geplaatst 2 augustus 2004 Geplaatst 2 augustus 2004 Via Hawkeyes te horen gekregen dat de cache is verwijderd op 26 julii.o.v. SSB omdat er geen toestemming voor was gegeven. i.o.v. ???? Dit zal toch niet betekenen IN OPDRACHT VAN, hoop ik ? Is de GROTE OPRUIMACTIE nu dan toch begonnen ???
Calanque Geplaatst 2 augustus 2004 Geplaatst 2 augustus 2004 Het komt op mij over dat er in het ene deel van het land door SBB relatief niet moeilijk wordt gedaan en in het andere deel van NL weer wel. Ik weet dat we harde afspraken hebben met SBB maar is het niet eens handig dat SBB een landelijk beleid bepaalt? Begrijp me niet verkeert want SBB doet over het algemeen zeer goed werk maar ik zit nu ook alweer tijden te wachten op bericht van SBB. Dit voor een filmrolletje in een gleuf onder een houten bankje en ik moet perse toestemming vragen, wat ik graag doe maar het moet niet onmogelijk en irreeel worden. Maar goed, dat denk ik.
Peetee Geplaatst 2 augustus 2004 Geplaatst 2 augustus 2004 Je hebt gelijk met je constatering dat het bij de ene boswachter van SBB makkelijker gaat als bij de ander. Het landelijke SBB-beleid is er: elke boswachter mag zelf bepalen óf, en waar hij/zij caches toestaat. Hoewel ik over het algemeen prima ervaringen heb met SBB Friesland, wil het toch een enkele keer wel eens gebeuren dat een van de boswachters wekenlang niet op mailtjes reageert, wat op zich natuurlijk erg vervelend is. Wat je zou kunnen doen, is op de website van SBB (www.staatsbosbeheer.nl) kijken waar het regiokantoor voor jouw regio zit. Je zou daar om het telefoonnummer van de betrokken beheerder kunnen vragen, zodat je hem eens kunt bellen.
Calanque Geplaatst 2 augustus 2004 Geplaatst 2 augustus 2004 Dat zou idd wel eens een heel goed idee kunnen zijn. Ik denk dat ik dat morgen maar even ga doen. Dank je wel.
Jan en Jany Geplaatst 3 augustus 2004 Auteur Geplaatst 3 augustus 2004 stukje uit de Email van Hawkeyes: Deze cache is weggehaald op 26e juli door boswachter omdat er geen toestemming door gegeven was van sbb. Dus hij is ook het archief in totdat de boel opgelost is. Groeten Hawkeyes
EastWoodTeam Geplaatst 3 augustus 2004 Geplaatst 3 augustus 2004 Maar is cache in het archief kan ik wel bekijken én loggen, deze niet meer....... waarom is dit?
Aanbevolen berichten