Spring naar bijdragen

Site Down ..... en weer Up


Geoman

Aanbevolen berichten

Van 11h15 tot 18h15 is de site plat geweest omdat geocaching.nl uit het account liep qua webspace.

 

Vorige week hadden we het account juist flink geupgrade. Dit bleek echter, om nog onduidelijke reden, niet voldoende. De webruimte bleek in één week plots met meer dan 100 Meg toegenomen!

De twee vooraankondigingen tot afsluiting waren mij ontgaan i.v.m. vakantie. Simpelweg de mail niet kunnen lezen met als gevolg dat vandaag de stekker eruit ging. (Goeie actie op een zondag ;) )

 

Gelukkig hebben we de zaak ondanks alles (helpdesk gesloten) toch nog redelijk snel op de rails weten te krijgen. B)

Alleen jammer dat de site uptime van 100% over de laatste anderhalf jaar gezakt is naar 99.9% :D

 

Als team gaan we nu zoeken waar de >100 MB aan ballast verstopt zit.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Plaatjes voor mijn caches en TB's komen niet op de server van GC.NL (of GC.COM?) te staan maar in m'n eigen webspace. Kun je net zoveel plaatjes gebruiken en ze net zo groot maken als je zelf wilt. Iedereen die ergens een account heeft, heeft volgens mij ook webspace. En waarschijnlijk gebruikt bijna niemand deze ruimte (vaak minstens 25 MB groot?).

 

Kortom, van mij heeft GC gelukkig niet zo veel last. Sterkte! B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als team gaan we nu zoeken waar de >100 MB aan ballast verstopt zit.....

Sorry Geoman,

 

heb inmiddels mijn vorig berichtje verwijderd. Heb je de 100 Mb nu terug? B)

 

Irritant is het huh, van 100% uptime naar 99,9%. En je komt nooit meer op 100% uit. Ik zou daar ook niet tegen kunnen.

 

Ik koop en verkoop al jaren behoorlijk veel via Ebay. Je krijgt als koper of verkoper een beoordeling.

Van de paar 1000 transacties is er 1x wat fout gegaan. Niet eens mijn schuld, een koper had het afhaalbriefje van de PTT niet gezien tussen de post. Als gevolg kreeg ik dus een slechte beoordeling.

Kun jij je het voorstellen? Betrouwbaarheid van mij is 99,9%....... En dat al jaren. GRRRRR

 

GRTZ

 

Kruimel (Onbetrouwbaar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als gevolg van boven gemelde storing zijn de cache logs tussen 12:00 en 18:00 "in het putje" terecht gekomen.

Als gevolg daarvan komen de toen gelogde caches nog steeds voor in je niet gevonden caches.

Dit kun je eenvoudig zelf repareren door gebruik te maken van de "Doe het Zelf" pagina's.

 

Het bijwerken kan even duren als er massaal updates worden verstuurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun jij je het voorstellen? Betrouwbaarheid van mij is 99,9%....... En dat al jaren. GRRRRR

 

GRTZ

 

Kruimel (Onbetrouwbaar)

arme kruimel, gelukkig kunnen de meeste mensen wel goed afronden en zal 99.99 procent nog steeds goed genoeg zijn om ebaytechnisch zaken te doen!

 

groets,

 

gimli :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kweet niet of het hier mee te maken heeft, maar ik kreeg geen mailtje meer als ik een private berichtje in mijn boxje krijg. B)

Vroegah wel en nu had ik dus niet door dat ik nieuwe berichtjes had. :D

 

Ik wil die mailtjes erg graag terug :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...