Spring naar bijdragen

Maken van een Multi


Lizzy1993

Aanbevolen berichten

Hallo, 

Ik ga mijn eerste cache plaatsen binnenkort in de vorm van een korte multi.

Nu gaat het eindpunt de voortuin van ons zijn dus hiervoor hoeft geen toestemming te komen.

De andere waypoints zullen in het dorp komen en zullen alleen vragen zijn dus geen fysieke dingen op de plekken van de vragen.

Moet je hier dan toestemming voor vragen? 

mvg Lizzy 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Welkom op het forum Lizzy! 

Nog wel even een paar tips:
- Zorg dat je buren ervan weten, zodat ze op de hoogte zijn van wat die mensen bij jullie tuin aan het doen zijn (en de politie niet bellen).
- Wees duidelijk met de hint, zodat geocachers niet in de tuin van de buren gaan zoeken (want dat geeft alleen maar ergernis). 

Succes met je nieuwe cache! B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Peetee:

Welkom op het forum Lizzy! 

Nog wel even een paar tips:
- Zorg dat je buren ervan weten, zodat ze op de hoogte zijn van wat die mensen bij jullie tuin aan het doen zijn (en de politie niet bellen).
- Wees duidelijk met de hint, zodat geocachers niet in de tuin van de buren gaan zoeken (want dat geeft alleen maar ergernis). 

Succes met je nieuwe cache! B)

Super tips :)!! 

Hartstikke bedankt. 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Birdie.NL:

Het loont ook om je multi door iemand anders te laten proeflopen. Zo haal je onvolkomenheden als typefoutjes en misinterpretatie van vragen eruit.

Ook een hele goede tip, mijn moeder gaf al aan dat ze de route graag wou lopen dus dat gaan we doen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Peetee:

...Wees duidelijk met de hint, zodat geocachers niet in de tuin van de buren gaan zoeken...


Persoonlijk mijd ik voortuin caches en wel om de onderstaande redenen. Vooral als de cache niet overduidelijk zichtbaar is :
-Altijd de twijfel of we wel in de juiste voortuin zoeken.
-Altijd de twijfel hoe ver we de voortuin in moeten/mogen, om de cache te vinden.
-Altijd de twijfel wat we wel en/of niet mogen onderzoeken ( b.v. oppakken/omdraaien/opzij duwen/... ), om de cache te vinden.
-Bijna altijd onbeschut ( zichtbaar voor jan een alleman ) de cache moeten zoeken en loggen.

Veel van het bovenstaande kan eenvoudig wordt opgelost, door een goede en duidelijke ( ! ) hint, met b.v. een Geocache stikker op de deur of voorraam en de cache niet pal voor het voorraam te plaatsen, maar b.v. op een hoek van het erf, waar vaak ook wat hogere begroeiing is.

bewerkt door Linkalovers
  • Dank 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de Geocach gemaakt is en de listing is ingevuld hoelang duurt het reviewen dan ongeveer? komt die daarna gelijk online of kun je dit zelf aan/uitzetten?

Ik wil hem namelijk graag op een bepaalde datum aanzetten als dit mogelijk is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...