Spring naar bijdragen

Perry Sport tour en commercieel misbruik


Askikker

Aanbevolen berichten

Ik heb al een cache in de binnenstad van utrecht Premium moeten maken omdat er hordes schreeuwende mensen aan het ''cachen'' waren. Had op een dag 25 Found logs, en geen enkele had de logrol getekend (ze hadden de cache zelf dan ook niet eens gevonden). Voor de meesten was het de eerste cache. Ook had een externe (weet niet wie) zelf een briefje in de stash gedaan dat men moest vinden. Mijn cache werd dus misbruikt.

Nu zie ik bij een andere cache van mij ook staan; gelogd tijden de "Perry Sport tour"

Blijkbaar is een commercieel bedrijf (zonder mij in te lichten) bezig gebruik te maken van mijn caches. Dat zal voor anderen ook gelden. Ik ben hier ten zeerste niet van gediend. Helaas zie ik als enige mogelijkheid de caches premium te maken, terwijl het juist leuke ''beginners'' caches zijn.

Wie heeft hier nog meer last van?

Dit vond ik op de site van dat bedrijf;

Perry x On - GeoCaching Wandeling Utrecht

Op zondag 20 juni organiseren we samen met On een leuke GeoCaching wandeling in Utrecht.

GeoCaching is een soort outdoor speurtocht waarbij je met behulp van een navigatie app op je telefoon op zoek gaat naar verstopte caches(schatten). Zo’n Cache is meestal een kistje met een logboek er in. Heb je er een gevonden? Dan schrijf je jouw naam in het logboek en leg je de cache weer terug op de plek waar die verstopt zat. Denk er aan om onopvallend te zoeken, zodat je de locatie van de cache niet verklapt aan andere zoekers in de buurt. Vind je minimaal drie Caches? Dan krijg je een leuk prijsje na afloop in de winkel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is natuurlijk jammer, maar dat kan gebeuren. Alle niet PM caches bij GC.com, zijn publiek geheim en dus beschikbaar voor iedereen. Dat een ander bedrijf hiervan gebruik maakt, dat zal GC niet fijn vinden, maar dan alleen om het feit dat GC er niet voor betaald is, want uw caches zijn in het beheer van GC. Dat u misschien daardoor schade heeft aan uw publieke caches, dat zal GC weinig interesseren.


Misschien is 'Perry' vergeten de belangrijkste spelregels uit te leggen of misschien waren de deelnemer geheel niet geïnteresseerd in de spelregels of misschien ergens daar tussen in.

U zou 'Perry' natuurlijk altijd een email kunnen sturen en daarin duidelijk kunnen uitleggen waarom u niet blij bent met hun actie. Misschien leren ze ervan en stoppen ze ermee en/of misschien kan u ze helpen e.e.a. de volgende keer beter te organiseren.

 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Askikker, wat vervelend dat u door ons toedoen deze negatieve ervaring hebt. Gisteren hebben we mensen in Utrecht aangemoedigd om te beginnen met GeoCachen omdat dit zo'n ontzettend leuke activiteit is! De mensen die hier aan mee hebben gedaan waren ook ontzettend enthousiast over het zoeken en vinden van verschillende Caches. Vermoedelijk ligt uw Cache in/bij het centrum waardoor meerdere mensen uw Cache hebben gevonden. We hebben vooraf, op aanraden van ervaren GeoCachers, een aantal dingen in acht genomen zoals duidelijke communicatie over onopvallend zoeken en netjes omgaan met de Caches. Nu zijn we heel erg benieuwd waar u precies hinder van ondervindt en gaan graag met u in gesprek zodat we dit bij een eventueel vervolg kunnen aanpassen. We willen mensen motiveren om met deze leuke activiteit te beginnen maar uiteraard niet ten koste van gebruikers zoals u! Zou u een mailtje willen sturen naar ***@perrysport.nl? Wellicht kunt u ons helpen dit beter in te richten zodat we samen beginnende GeoCachers kunnen stimuleren op een gepaste wijze met GeoCaching te starten. Vriendelijke groet, Ivo 

bewerkt door Peetee
Mailadres even onleesbaar gemaakt om spam te voorkomen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Perry Sport1:

Beste Askikker, wat vervelend dat u door ons toedoen deze negatieve ervaring hebt. Gisteren hebben we mensen in Utrecht....

Nette email. Blijkbaar hebben ze er toch goed over nagedacht en hun best gedaan.

Maar de mensen die er aan meededen, zijn natuurlijk niet 'onder' Perry's hoede en daar is het waarschijnlijk 'fout' gegaan.

 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gereageerd op de mail van Perry Sport, en heb een werkelihk  heel nette mail teruggehad. Ze proberen er echt netjes mee om te gaan. Ter compensatie van de overlast krijg ik zelfs een paar logboekjes en een attentie toegestuurd!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...