Woezel & Pip Geplaatst 29 juni 2004 Geplaatst 29 juni 2004 Als je fruit eet krijg je wormenVan veel wassen wordt je kaal En als straks de bom zal vallen Nou dan gaan we allemaal Kattenharen zijn vergiftigd Geef geen zoetjes aan een hond Keer nooit je rug toe naar een homo Want dan zit die aan je kont Negers zijn heel vaak gevaarlijk Met een mes of een pistool En kijk ook maar uit voor joden ook al spelen ze mooi viool En dat is allemaal angst Allemaal angst De allergrootste schreeuwers zijn dikwijls het bangst En als er ooit iets gebeurd Nou dan moet het zo wezen Wie de meeste angst heeft Heeft vaak het minst te vrezen Als je scheel kijkt en de klok slaat blijf je heel je leven scheel Als je zout morst krijg je ruzie en betaal ik niet teveel Loop nooit onder langs een ladder En op wijzen staat een jaar In onder bomen staan bij onweer schuilt een levensgroot gevaar Als je ouder wordt dan komt vanzelf de generatiekloof En wie vloekt gaat naar de hel Van masturbatie wordt je doof, Wat? Van masturbatie wordt je doooooooof En dat is allemaal angst Allemaal angst De allergrootste schreeuwers zijn dikwijls het bangst En als er ooit iets gebeurd Nou dan moet het zo wezen Wie de meeste angst heeft Heeft vaak het minst te vrezen Vrijdag 13 blijft gevaarlijk Van veel lezen wordt je blind Trouw je met je achternichtje krijg je een ongelukkig kind Als ik maar geen lekke band krijg, en stink ik niet uit mijn mond Ben ik niet te laag te verzekerd, dokter ben ik wel gezond Van tomaten krijg je puistjes Van veel koffie wordt je rood Van sigaretten zieke longen En van leven ga je dood En dat laatste is waar dat is helemaal waar Het klinkt misschien wel carambalig maar toch is het waar Maar 't kan nog jaren duren dus niet van dat bange Heb je angst voor morgen dan moet je vandaag gaan hangen (Robert Long) Hoe wist Zenz dat dit mijn favo-lied is?? Zit in de cd-speler in de auto en ken t uit t hoofd... Enne...voor Joden uitkijken: reken maar van yes Zelfs al speel ik niet mooi viool..(helemaal geen viool eigenlijk)
mgr Geplaatst 29 juni 2004 Geplaatst 29 juni 2004 Een stukje uit een zaak op http://www.rechtspraak.nl/uitspraak/frames...asp?ui_id=42407 (knip) Het bouwen en omgaan met zelfgemaakt vuurwerk kan niet op één lijn worden gesteld met het deelnemen aan een sport of spel, waarbij men zich bewust blootstelt aan bepaalde aan de sport of het spel verbonden risico's en zich daarom in beginsel niet kan beroepen op een onrechtmatige daad indien men door toedoen van een medespeler letsel oploopt. Bij sport en spel gaat het om maatschappelijk aanvaarde activiteiten waarbij de risico's door middel van veiligheidsvoorschriften en spelregels tot een acceptabel niveau worden beperkt. Dat geldt niet voor het "spelen" met eigengemaakt vuurwerk, dat niet maatschappelijk aanvaard is en waaraan veel grotere risico's verbonden zijn. (knip) Geocachen is m.i. ook een sport en spel situatie. Het is dus de vraag of geocachen voldoende door veiligheidsvoorschriften en spelregels is gedekt. Ik denk van wel, maar als het inderdaad zo is, dan ben je gewoon zelf verantwoordelijk. Gr.M.
dj bel Geplaatst 29 juni 2004 Geplaatst 29 juni 2004 Hebben we weer iets gemist? Sinds wanneer hebben nabestaanden in Nederland recht op schadevergoeding behalve als begunstigde uit een verzekeringspolis op basis van dezelfde onzekere gebeurtenis. Zelfs als je kind doodgaat door een aantoonbare medische fout krijg je de proceskosten nog niet vergoed. Schoenmaker blijf bij je leest. Dit krijgt weer een hoog Fritsbarend gehalte................... Tja de universiteit van het leven zullen we denken. Ga toch cachen of beantwoord je mailtjes eens netjes als een vraag over je cache krijgt meneer Zenz. Maak je daar eens druk over.
GeoGerard Geplaatst 29 juni 2004 Geplaatst 29 juni 2004 Als je fruit eet krijg je wormenKeer nooit je rug toe naar een homo Want dan zit die aan je kont Van masturbatie wordt je doof, Wat? Van masturbatie wordt je doooooooof Pas maar op, voor je het weet heb je een IP ban...
Heirbaut Hunters Geplaatst 29 juni 2004 Geplaatst 29 juni 2004 Hebben we weer iets gemist? Sinds wanneer hebben nabestaanden in Nederland recht op schadevergoeding behalve als begunstigde uit een verzekeringspolis op basis van dezelfde onzekere gebeurtenis. Zelfs als je kind doodgaat door een aantoonbare medische fout krijg je de proceskosten nog niet vergoed. Schoenmaker blijf bij je leest. Dit krijgt weer een hoog Fritsbarend gehalte................... Tja de universiteit van het leven zullen we denken. Ga toch cachen of beantwoord je mailtjes eens netjes als een vraag over je cache krijgt meneer Zenz. Maak je daar eens druk over. Niet zo boos... iedereen doet toch zijn best en naar eer en geweten??! Anders kan beter iedereen z'n mond (toetsenbord) houden, u en ik incluis.
pyne Geplaatst 29 juni 2004 Geplaatst 29 juni 2004 Ga toch cachen of beantwoord je mailtjes eens netjes als een vraag over je cache krijgt meneer Zenz.Maak je daar eens druk over. Hoeveel caches heb jij al gedaan dan, Bel?
Geopatra Geplaatst 29 juni 2004 Geplaatst 29 juni 2004 Ga toch cachen of beantwoord je mailtjes eens netjes als een vraag over je cache krijgt meneer Zenz.Maak je daar eens druk over. DJBel toch, Zenz is niet de persoon om dat soort opmerkingen tegen te maken!! Even beter orienteren, graag. Geopatra.
dj bel Geplaatst 29 juni 2004 Geplaatst 29 juni 2004 in de 40 gelegd 3 welke ook door jou bezocht zijn. heb jij geen alter ego?
MegaHeks Geplaatst 29 juni 2004 Geplaatst 29 juni 2004 Hebben we weer iets gemist? Sinds wanneer hebben nabestaanden in Nederland recht op schadevergoeding behalve als begunstigde uit een verzekeringspolis op basis van dezelfde onzekere gebeurtenis. Zelfs als je kind doodgaat door een aantoonbare medische fout krijg je de proceskosten nog niet vergoed. Schoenmaker blijf bij je leest. Dit krijgt weer een hoog Fritsbarend gehalte................... Tja de universiteit van het leven zullen we denken. Ga toch cachen of beantwoord je mailtjes eens netjes als een vraag over je cache krijgt meneer Zenz. Maak je daar eens druk over. Sorry hoor maar waar gaat dit over..?? Over verzekeringen over cache's..?? Over verzekeringen kunnen we kort zijn. Verzekeringen onder elkaar zijn het altijd achter schermen eens...tegenover de client beweren ze iets anders als het client maar pleuro's kost (rechtzaak over rechtzaak) En wat ik verder bedoel de Bolle Cache is van Zenz. En die is toch best te begrijpen d8 ik zo.
MegaHeks Geplaatst 29 juni 2004 Geplaatst 29 juni 2004 in de 40 gelegd 3 welke ook door jou bezocht zijn. heb jij geen alter ego? Nah dan kom jij ook maar eens uit de kast
gr2 Geplaatst 29 juni 2004 Auteur Geplaatst 29 juni 2004 Misschien een goed idee om bij het topic te blijven. Duffe aansprakelijkheidskwesties, daar gaat het hier over.
dj bel Geplaatst 30 juni 2004 Geplaatst 30 juni 2004 Inderdaad; met de vraag hoe zit dat toch? en dan moet je kennelijk je -geo cv -laten zien of ouwe poep zijn om te mogen zeggen dat er gezwamd wordt, Vervolgens melden de stenengooiers zich weer vanuit de zijlijn als ze denken dat een vriendje wordt aangevallen. Dan wordt de sfeer opgefokt vanuit de eigen status; "wie ben jij dan wel niet" En vervolgens komt de grote chief die het Hek op slot doet en daarna gaan we met een toverdrankje de boel sussen. Met respect voor al het werk en de energie . Weinig professioneel dus. Ik proef het sfeer van het kleine bedrijfje dat gewend is alles zelf te doen; en dan lijkt het ook dat je overal verstand van hebt, helaas zo werkt het niet in mijn beleving. De aansprakelijkheid is een goed onderwerp, waar een site als deze informatief over zou moeten zijn, maar ga dan naar de plaats waar je daar goed over geinformeerd wordt, plaats een note daarover langs de zijlijn en klaar. EN LAAT HET VOOR DE REST OVER CACHEN EN GPS'en en dergelijke gaan en blijft dan het leuk. En de jongentjes die boos zijn en zich van groep gedistancieerd hebben, mogen best meedoen en het podium weer betreden maar dan de sfeer ook leuk blijven houden en mailtjes van aardige cachers beantwoorden over de Bolle cache toch en niet alleen als ze kans zien de "deskundige" uit te hangen of hun emoties verwoorden met 70-jaren retoriek van Robbert Long als het zo uitkomt. Regel die aansprakelijkheid maar even en dan kan dit draadje gesloten worden. Waarvan akte.
mgr Geplaatst 30 juni 2004 Geplaatst 30 juni 2004 ... leuk. Pogingen om de boel leuk te houden kunnen misschien toch beter in een ander draadje.
dj bel Geplaatst 30 juni 2004 Geplaatst 30 juni 2004 inderdaad, zieken en jennen en zelf weinig constructiefs toevoegen. Have a nice day
mgr Geplaatst 30 juni 2004 Geplaatst 30 juni 2004 ...nabestaanden in Nederland recht op schadevergoeding... Het hoeft natuurlijk niet zover te komen dat gesproken hoeft te worden over nabestaanden. Nog levende slachtoffers kunnen ook schadevergoedingen eisen. Het gaat er dan om of een schadeclaim kan worden neergelegd bij een in principe goedbedoelende geocacher. Ik denk van niet omdat het om een sport en spelsituatie gaat, een situatie waarin in de wetgeving is voorzien. Door een duidelijke omschrijving om wat voor activiteit het gaat, en de bijbehorende spelregels etc. is het voor een ieder goed te beoordelen of hier wel aan meegedaan moet worden. Zo ja, dan neem je zelf je eigen verantwoordelijkheid en leg je je in feite neer bij hetgeen je zou kunnen overkomen. Ik denk ook niet dag GC of een approver aangesproken kan worden, net zomin als een scheidsrechter bij voetbal die een uitgedeelde rotschop ook niet kon voorkomen. Maar wellicht dat een goede advocaat hier wel een zaak in ziet. De kans op succes schat ik echter in ons NL zeer klein. Kan iemand hier iets over zeggen? Wellicht zijn er geocachende advocaten ? Gr.M.
Aanbevolen berichten